Mutta jos esittäisi kysymyksen toisella tavalla: Millä setupin muutoksilla saatte B4 autostanne puskevan? :)
Onko autossa todellakin hopeanväriset takajouset? Ei pehmeämpiä löytyisi?
Meillä ei ole ollut tarvetta tehdä siitä puskevaa, mutta meillä onkin tuo soralla ajovaihe mennyt ohi jo silloin, kun siirryttiin kilpa-autoon. B 4 on sitä taatusti ihan kärkipäästä.
Meillä ei myöskään ole ollut tarvetta mihinkään eksoottisiin rengaskokeiluihin.
Tampereelta löytyy ainakin yksi B 4 kuski jonka olisi hyvä saada kikeilla ko. autoa, ja vielä vaikka omallaan näyttää, että toimii....ehkä tunnetkin, koska on tietämäni mukaan käynyt jollakin soramontturadalla myös kokeilemassa.
Toki yleensä ajaa siellä, missä niillä on tarkoituskin ajaa, eli saviradalla.
Kilpailee SM-sarjassa !
Meilläpäin jalkapallokentillä pelataan vallan jalkapalloa, joten ne ovat varattuja, joten emme pääsisikään pilaamaan laakereita sinne.
"Toinen kaverini osti juuri omaan B4 Race-Spec RTR:ään Nosramin 1-star harjattoman setin ja hänen autonsa alkoi käyttäytyä vastaavasti ajettaessa mutkissa."Siis tähän toiseen autoon se "sisäänrakennettu vika" tuli, kun moottori vaihdettiin....
Automaattinen moottorijarru pois säätimestä, se on crossari, ei ratakilpuri.
"Potku" minimiin säätimestä....
Jospa se kaverisi auton säätö auttaisi, eli öljyt pois etuiskareista jne....
Eihän diffi luista ? Koska huollettu viimeksi sen 1 1/2 vuoden aikana....