Asiallista videokuvaa ja pihasuttausta. Tykkään. Kertoo samalla siitä että kekseliäisyydellä voidaan toteuttaa hienoja juttuja eikä ns. virallista rataa aina suinkaan tarvita.
Hyvä idea merkata rata noilla kangas kaistaleilla ja autonrenkailla.
Teillä on kovin tekninen rata joka näyttää sopivan noille bensa-autoille erinomaisesti. Rattia joutuu kääntämään tosissaan ja pienetkin virheet maksavat ilmeisen paljon kierrosajassa.
Meillä autot nitro kulkee olennaisesti kovempaa, joten noin teknistä rataa olisi vaikea ajaa. Tai no ottamalla vaihde pois ja mahdollisesti laittamalla keskidiffin autotyypistä riippuen kyllähän nekin tuohon taittuis varmasti. Meillä taitaa ajaminen kuitenkin perustua enemmän vauhtiin kuin radan teknisyyteen, tosin ajetaankin yhtä aikaa josta syntyy paljon tilanteita (ja naurua). Molemmat vaikuttavat toimivilta tavoilta.
Ajajakoroke näyttää - sen minkä siitä näkee - kiinteältä ratkaisulta, tuskin kovinkaan liikuteltava? Auttaa kyllä varmasti ajamisessa, maantasalta loppuu äkkiä etäisyys kesken ts. kovin kauas ei autoa näe enää kunnolla ja tulee virheitä helposti.
Anyhow, mukava nähdä että tällaisia juttuja tehdään aktiivisesti muuallakin ja vielä oikein menestyksekkäästi! Hyvää duunia.