Vihdoinkin lisää tietoa säätimestä:
2v tuotekehityksen tulos, jossa on uusittu koko elektroniikka sekä softa, jotta lopputuloksena saataisiin erittäin hyvä tuote. Pitää muistaa, että v2.1 säädin on jo äärimmäisen hyvä tuote, joten v3 nostaa riman erittäin korkealle.
1) 10 valmista profiilia mm. off-road, mod touring, "turbo" moodi, 0-ennakko, SC-mode, Crawler, drift car
näitä voi muokata mieluisaksi ja import/export funktiot löytyy, joten kaverin kanssa setuppien vaihto onnistuu sujuvasti. Jatkossa ei tarvitse siis päivittää softaa vaan riittää, että muutat parametreja.
2) Säätimessä on loggeri, joka näyttää ainakin seuraavat asiat:
- Lämmöt
- Moottorin kierrokset
- akun alin jännite
Tämä helpottaa säätimen säätämistä ja ongelmatilanteiden selvittämistä. Ihmettelitkö paljonko auto kulkee pääsuoralla, enää ei tarvitse ihmetellä katsoo vaan paljonko moottori kiersi.
3) Parempi jäähdytys, pienempi koko
- CNC koneistettu kotelo
- kupariydin, joka lisää johtavuutta
- Pienempi koko mutta isompi lämmön(virran)kesto kuin v2.1
4) Elektrooninen on/off kytkin
- Säästää tilaa
- Kestävempi
- Säätimen voi myös sulkea etänä radiosta painamalla jarrua 6 sekunttia
5) turbosofta
lisätty tai parannettu seuraavia asioita:
- drag brake asetukset 1% välein
- jarrutehonsäätö
- dynaaminen ennakosofta
- boost slope
6) Kytkennät
- LCD boksi kytketään omaan liittimeen, ei tarvitse repiä vastarista johtoa irti
- Liitintä voidaan myös käyttää extra tuulettimelle, tämä liitin ohittaa BEC:n joten rasitus vähenee BEC:lle
7) uusi PC ohjelma säätimen hallintaa varten
- mm täysin vapaa boost slope millä voit säätää ennakon kierrosten suhteen
- Ilmaiset päivitykset niinkuin ennenkin
- Helpompi käyttää
8) Suojaukset
- Lämpösuojaus (säädin ja moottori)
- Low voltage protection
- kaasusignaalin suojaus