Tulipahan heti ekassa tilauksessa paljon miinusta hobbykinkkiselle. Tilaamani combon nopari ei reagoi mitään mihinkään eli siis rikki.
Nää vialliset tuotteet on vaan jotain, jolle myyjät EI mahda yhtään mitään. Yhtälailla se viallinen tuote voi osua käteen kotimaisesta liikkeestä, se vaan pitää hyväksyä. Isoissa tuoteerissä se viallisen tuotteen livahtaminen mukaan kun on aina mahdollista, vaikka niitä kuin pyrittäis testaamaan. Ihan tasan tarkkaan joka ainoa liike on joskus myynyt valmiiksi viallisia tuotteita, ihan tahtomattaan. Ja tulee myymään edelleenkin. Oishan se toki kiva juttu, jos niitä viallisia ei edes tulisi tehtaan linjoilta, tai ne edes pystyttäis 100% varmuudella karsiin pois, mutta se nyt vaan ei ole, ainakaan vielä, mahdollista. Kotimaisen liikkeen takuuasiat voi toki olla helpompia, kuin toiselta puolen maapalloa sijaitsevien liikkeiden kanssa. Jos ei muuten, niin ainakin kielellisesti. Sekä tietenkin takuupalauksen kulut ihan eri luokkaa. Toisaalta noin halvan tuotteen kohdalla voi saada uuden takuuseen palauttamatta vanhaa, varsinkin jos ja kun tuote tilattu tyyliin jostain Hongkongista.
Jaa, niin ne yhteydenottoviestit takuun tiimoilta kannattaa sitten tallentaa. Jos mahdollinen takuuseen tuleva tuote sattumalta jää tulliin, niin niillä on hyvä todistaa, että takuuseen ilmaiseksi tullut tuote kyseessä. Oikeastaan ainoa tapa, jolla saa tullinkin uskomaan...