Kirjoittaja Aihe: Team Losi LST  (Luettu 149125 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #840 : 19.06.06 - klo: 19.46 »
Noh, nyt on moottoripukit tehty, kytkimen osat on kaikki paikoillaan. Seuraavaksi pitäisi tehdä ahtoputki ahtimen ja moottorin välille. Eli, homma edistyy hissukseen. Ohessa kuva moottorista ahtimen kanssa...

http://koti.mbnet.fi/asoini/RC-laitteet/RC%20kuvia/Team%20Losi%20LST/T4t%20e.jpg
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #841 : 15.07.06 - klo: 15.40 »
Minun LST on tulossa myyntiin, jos auto kiinnostaa niin kannattaa käydä tsekkaamassa tämä sivu
http://www.prc-autoilijat.com/ForumsPro/viewtopic/p=3912.html#3912

Laitan tällekkin sivustolle myynti-ilmoituksen, sitten kun myynti on ajankohtainen.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #842 : 26.07.06 - klo: 16.20 »
Jos jollain olis 4-2kpl ylinmääräisia 6x12 laippa laakeria niin voisin ostaa pois kun olis kiirre laakereille että pääsisi taas pitkän tauon jalkeen ajamaan kun sabela ei ollu.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #843 : 26.07.06 - klo: 16.54 »
Osta minulta pois koko yksinopeus vaihteisto. Se on käyttämätön, siis täysin uusi laakereineen kaikkineen... En tule sitä tarvitsemaan, koska käytän ko. autoa siihen, mihin nuo isopyöräiset on tarkoitettu ja radalla ajan niillä mitkä sinne on tarkoitettu 8)
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #844 : 26.07.06 - klo: 19.32 »
Minulta löytyis 2kpl niitä laippalaakereita.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #845 : 27.07.06 - klo: 00.12 »
AK-78: Paljon sä myyt ne laakerit.
Brutales: Mä ajan kans siälä minne monsteri kuuluu niin en tarvi sitä vaihteistoa..  :D

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #846 : 28.07.06 - klo: 17.22 »
Mä ajan ainaki jokapaikas...
Vaikka onki "forward only" kiinni :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #847 : 02.08.06 - klo: 21.24 »
Noniin nyt on Uus konekin paikallaan ja tulikin todella hyvä lopputulos,
vaikka meinasin jo välillä luovuttaa ja myydä Fioronin Turboslide kytkimen
ja vauhtipyörän pois...

...Kuinka moni on poraillut ja vasaroinut ym. uutta 250-300euron nitromoottoria???
Minä ainakin ja mikään ei edes hajonnu :shock:  :mrgreen:

Ensviikolla pitäs viimestään päästä sisäänajeleen. 8)
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #848 : 02.08.06 - klo: 22.29 »
Minulla myös uusi kone menossa paikoilleen, merkkinä vain toinen Italialainen... Se näyttäisi istuvan paikoilleen ilman vasarointia ;-) Siitä vähän lisää noilla sivuillani.

RS, tulen muuten ensiviikolla varmaan taas Vaasaan, voisin ottaa sähköcrossarini mukaan...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #849 : 04.08.06 - klo: 09.58 »
Collari istui nätisti paikoilleen, niinkuin kotisivun kuvista näkyy ihan kohta :D

Olen tekemässä sivuilleni varaosapankkia Losin LST:n osista. Tarkoituksena on listata sinne omistajilta löytyvät osat ja niiden sijainti + yhteystiedot. Osat olisivat varaosapankkiin liittyneiden käytössä tietty käypään hintaan, eli hankintahinta + mahd. toimituskulut. Minulla ainakin on läjä osia kotona ja uskon ainakin parilla muullakin olevan. Jos kiinnostaa, niin laittakaa mailia minulle!
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #850 : 05.08.06 - klo: 12.37 »
Losistani on kaupat sovittuna, auto matkaa Vaasaan.
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #851 : 06.08.06 - klo: 13.38 »
Uusi LST johdannainen tulee näköjään vaikuttaa mielenkiintoiselta :roll:

http://www.teamlosi.com/Products/Default.aspx?ProdID=LOSB0018
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa AK-78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #852 : 06.08.06 - klo: 14.13 »
Vaikuttaa tosimielenkiintoiselta ratakilpurilta. Löytyy keskidiffi ja muita mielenkiintoisia ratkaisuja (ohjausservojen sijainti). No monster truckhan tuo ei enää olekkaan :)
Team Losi Mini-LST/Monster Baja, Traxxas Summit, LRP Shark 18 MT

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #853 : 06.08.06 - klo: 17.17 »
Muut sanoo noita Truggy nimellä, mut Losilla näyttää olevan oma linjansa tuossakin ,..... Muggy  :lol:

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #855 : 08.08.06 - klo: 12.16 »
Lainaus käyttäjältä: "AK-78"
Losistani on kaupat sovittuna, auto matkaa Vaasaan.

KUKA OSTANUT??? :shock:  :o  :shock:
Laita vaikka yv:llä ja oikee nimi, koska en tunne
kaikkia nikin perusteella :wink:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #856 : 12.08.06 - klo: 21.48 »
Dodii, nyt on omat osani nettisivuillani. Aivan kaikkea siellä ei ole, osa käytetyistä osista puuttuu vielä listalta, mutta uudet pitäisi olla kaikki siinä. Jos löydän vielä lisää niitä, niin lisään. Jos joku muu haluaa olla avuksi, niin ilmoitathan minulle osasi varaosanumeroineen, niin lisään listalle.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa hanzu12

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #857 : 30.08.06 - klo: 19.13 »
Nyt laitoin oman losin myyntiin kun on fg tullu ostettua ja rahaa tarvis.

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #858 : 23.09.06 - klo: 20.04 »
Nyt alkaa ilmesesti vakio 26 machonen vedellä viimeisiä henkosia ja taitaa tulla koneen vaihto eteen lähiaikoina (toivottavasti vielä kestäis tän loppu syksyn) niin mitäköhän konetta kannattais ruveta kattelemaan tilalle.
Koneen koolla ei alarajaa kun kisoja en aja kuitenkaan, eli "isompi parempi" tehoa pitäisi tulla reilusti lisää ja ehdottoman varmatoiminen ja helposäätöinen pitisi olla, eli ei ainakaan kolmineulaisia kun kahdessakin on jo tarpeeksi ruuvaamista ja saisi käydä mieluiten ilman "porailua ja muuta isomman lekan käyttöä paikoilleen".
hieman olen alustavati katsellut OS-30 ja Collarin-32:sta mutta onhan noita muitakin mutta kun ei ole kokemusta niistäkään niin kertokaahan muut jos on tietoa että mitäköhän kone tuohon kannattaisi ruuvata ja mielipiteitä noista ja muistakin ISOISTA koneista jotka kävisi tohon LST:hen suht heittämällä :roll: .
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #859 : 24.09.06 - klo: 10.42 »
Minulla ei ole kokemusta tuostam O.S:n moottorista LST:ssä, ainoastaan O.S. .40 -kokoluokan moottorista... Mutta, tuosta Collarista kylläkin. Moottori asentuu helposti Losiin, kytkimen tms. kanssa ei ongelmia. Ainut, mitä joutuu vähän viilaamaan, on pakokäyrä, sen ns. laittaa koneen päässä. Tahtoo muuten ottaa kiinni starttikoteloon. Moottori on vaikuttanut hyvältä ja viimeistellyltä. Alkustartti on helppo, kone ilmeisesti valmiiksi läpätty eikä mäntä ahdista uutuuttaan järjettömästi sylinteriin. Käyntivarmuus on ollut hyvä ja säädettävyys hyvä. Voimaa on vallan riittävästi, eli vaihda kytkinpalat alumiinisiin viimeistään tässä vaiheessa, komposiittisissa ei riitä pito. Tähän astisilla kokemuksilla voin suositella moottoria, mutta Jartsa voisi liittää koneiden mukaan edes jonkinlaiset säätöohjeet sisäänajoa varten. Itse otin varman päälle ja pidin koneen niin rikkaalla kuin oli mahdollista. Ja sisäänajon jälkeen etsin itse sopivat säädöt. Koneen laatikosta oli varmaan unohtunut ohjekirja...

Lisätietoja kotisivuiltani, arvostelut osiosta...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Mika R

  • Vieras
Team Losi LST
« Vastaus #860 : 24.09.06 - klo: 11.02 »
Hienot kotisivut olet tehnyt!

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #861 : 24.09.06 - klo: 12.09 »
onko sulla Brutales vakio pakokäyrä ja änkäri käytössä tossa koneessa vai oletko vaihtanut nekin.
Mitä mieltä muuten että olisko putki ja käyräkin uusittava noille koneile ja käykö ylipäätänsä toi vakio kiinni noihin.


Edit.  :oops: No nyt kun lukee usempaan otteeseen niin oletkin maininnut tosta putken sovituksesta.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #862 : 24.09.06 - klo: 18.07 »
Eipä tuo mitään... Alkukäyrä on melkeinpä oltava Losin oma, ellet löydä jostain vastaavaa, poikittaiselle moottorille sopivaa. Minulla on myös Losin oma putki, mutta varmasti moottorille olisi parempi se Collarin oma. Mutta, tuntuuhan tuo toimivan hyvin Losin omallakin.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #863 : 27.09.06 - klo: 01.36 »
Kyllä toi Novarossikin olis menny kivuttomammin paikalleen, mutta kun
piti saada se fioronin turboslide sopimaan kans...

Novarossiin sai melko helposti viritettyä LST:n alkuperäsen rototakalevyn,
mutta helpoin tietysti hommata suoraa rotopäätyinen kone, JOSSA
PYÖRITYS PÄÄSTÄ eikä sivusta niinkuin esim tiger Drivessä on sivullepäin
se reikä enkä edes yrittäny saada sitä sopimaan (löytyy siis uus tikru, jos
joku tarvii), koska se on lähes mahdotonta alkuperäisen tyyppisellä
pakokäyrällä.

Jos jaksaa nykiä narusta (löytyy Novarossin uus narustarttikin),
niin novarossi menee lähes suoraan kiinni, mutta vaatii moottoripukkien
alle korokeprikat koska kampikammion seinämät on vahvemmat, kuin
alkuperäiset joten painais muuten pohjaa vasten ja olis kovassa jännityksessä
tai vääntäis rungon pilalle (mulla olis varmaan murtunu, kun on hiilikuitua)
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #864 : 27.09.06 - klo: 10.02 »
heitä hieman kokemuksia koneesta? onko ollut helppo säätöinen,jne. Itsellä on kytkimenä ollut Werks racingin versio ja siinäkin piti laittaa jo vakio koneen kampiakselille se jatkopala niin olikos tossa Novarossissa se kampiakseli machosta lyhempi jo alunperinkin.
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #865 : 27.09.06 - klo: 23.22 »
Lainaus käyttäjältä: "svart"
heitä hieman kokemuksia koneesta? onko ollut helppo säätöinen,jne. Itsellä on kytkimenä ollut Werks racingin versio ja siinäkin piti laittaa jo vakio koneen kampiakselille se jatkopala niin olikos tossa Novarossissa se kampiakseli machosta lyhempi jo alunperinkin.

Ei vaan se olikin optinen harha, eli kampiakseli oli kyllä yhtä pitkä,
mutta LST:n vakio vauhtipyörässä oli "offsettia" sisäänpäin, eli v-pyörä
oli osittain lohkonpäällä (ja lohko kiillotettu siltä alueelta), mutta uuden
kytkimen vauhtipyörä oli "normaali" joten siihen tartti sit pikku jatkopalan.

Ei oo kerinny säätämään viimeisiä tehoja irti, kun on just vasta sisäänajettu
ja alaruuvi on ainaki vielä liian rikkaalla. Lämmöt käy välillä 130-140C
nurkilla, joten pitäs vissiin laittaa ainaki seuraavan gallonan ajaksi
(ens kesänä) astetta kylmempi tulppa tai sit malttaa rei-ittää uus kori :wink:
Kiihtyvyyttä ja tehoa on vähintäänkin riittävästi, vaikka ei ihan parhaassa
vireessä vielä oo, mutta toisaalta mun mielestä vakiossakin oli, koska
LST:ssä on turhan tihee välitys 40-sarja ratarenkaille (Vaikka on jo
viritelty vakiota raskaammaksi asentamalla forward onlyn rattaat
väärinpäin keskenään) ja vaikka mulla on se "laiska" 3-port malli

Sammunut se ei oo ku kerran ajonaikana vaikka löpöä oli vielä tankissa
ja oon ajanu ehkä 1/2 - 2/3 gallonaa nyt ja auto on jo talviteloilla(,kun ei
piru enää oo kerinny ajeleen kun toi toinen toukka syntyi ja uudehkossa
työpaikassa on enemmän ja enemmän ylitöitä kokoajan :?  :cry: )
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #866 : 01.10.06 - klo: 12.41 »
Osaako kukaan sanoa mikä olis tehokkain vaihtoehto?
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #867 : 01.10.06 - klo: 16.49 »
Ei kait tuohon kukaan osaa vastata. Pitäisi verrata rinnan samanlaisella setupilla. Itse olen nähnyt molemmat mutta eri aikaan. Molemmissa tuntuisi olevan riittävästi vetoja...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Team Losi LST
« Vastaus #868 : 01.10.06 - klo: 18.38 »
Lainaus käyttäjältä: "svart"
Osaako kukaan sanoa mikä olis tehokkain vaihtoehto?

Luultavasti jossain kohtaa TOP3 vois olla NOVAROSSI:n, TOP:in tai REX:in 528XR(+P=pullstart +S=rotostart)
(kaikki kolme on melki samoja, mutta kansi erivärinen ja Nova tietysti kallein)

PS. Tietääkseni Losin kisakuskit käyttää näitä merkkejä???
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Team Losi LST
« Vastaus #869 : 02.10.06 - klo: 16.23 »
Niinpä. Tosin tuossa Collarissakin tehoja on aika raisusti, kisoissa ei vain näy kun ylikokoinen... Minua se taas ei haittaa, eipä täällä ole juuri kisojakaan.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg