Kirjoittaja Aihe: Asso Talk  (Luettu 399713 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa evok

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #600 : 23.05.05 - klo: 15.44 »
Uusi TC4 factory team on julkaistu messuilla jenkkilässä...  on kyllä makee  :wink:

http://www.realrc.net/modules.php?name=News&file=article&sid=98

ja keskustelua aiheesta http://www.rctech.net/forum/showthread.php?t=73073

...Pitääköhän aikataulu vielä paikkansa että syksyllä tulisi kauppoihin?

Poissa Jussi_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #601 : 23.05.05 - klo: 15.53 »
Oho oho.. Muutoksia on ainakin paljon TC3:een verrattuna, mutta niin pitääkin :mrgreen:
Pikkuautot myyty:(

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #602 : 23.05.05 - klo: 20.01 »
TOSI HIENO! *kuolaa*

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #603 : 24.05.05 - klo: 15.49 »
Aika makee on, paljokohan tulee hintaa olemaan?
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #604 : 24.05.05 - klo: 20.33 »
Mun mielestä toi on tosi ruma. Liikaa saman näkönen ku muut.
Keksis ny jotain erilaista.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #605 : 24.05.05 - klo: 20.59 »
Lainaus
[@Heuli] hö, aika harvasta autossa yhdistellään noin taidokkaasti ämpärimuovia ja hiilikuitua <3


 8)
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa evok

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #606 : 24.05.05 - klo: 21.26 »
Lainaus käyttäjältä: "Sinervo"
Mun mielestä toi on tosi ruma. Liikaa saman näkönen ku muut.
Keksis ny jotain erilaista.


Kieltämättä ei omaperäisin ratkaisu... Eikä mitään ufo-virityksiä kannata alkaa tekemään jos konsepti on todettu hyväksi. Ideana kuitenkin edelleen on kiertää rata mahdollisimman nopeasti, eiköhän tollakin pääse :wink:
Losihan kokeili uutta ja ihmeellistä ja hienoa ja erikoista, tuloksella jolla ei ainakaan toistaiseksi olla leijailtu...


Lisäksi tuo on vieläkin TC4:n paranneltu FT -malli, isoilla muutoksilla (kuten tc3 -> tc4) pitäisi alkaa jo mallinimeäkin muuttamaan.
RcTechissä olikin jo kommentti "AE when is the belt TC BARRY BAKER car coming out?"  :wink:

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #607 : 24.05.05 - klo: 21.43 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias V"
Lainaus
[@Heuli] hö, aika harvasta autossa yhdistellään noin taidokkaasti ämpärimuovia ja hiilikuitua <3


 8)

Milloinkohan 1 (yksi) Yokomo pärjää Suomessa ? :mrgreen:
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #608 : 24.05.05 - klo: 22.01 »
CAi, Yokomo ja HPI on jo kokeillu tollasta runkoa. Ei tullu oikeen tulosta.
Asso on kuin nykyajan ferrari.
Viimekaudella ylivoimainen hallitsija, mutta kun tuli uusi auto, niin ylläri, ferrari(siis asso) tippui keskikastiin.
Nyt nämä pienemmät 'tallit' nousevat huipulle.

Jooh, tällaista pohdintaa tällä kertaa
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Asso Talk
« Vastaus #609 : 25.05.05 - klo: 09.22 »
8)[/quote]
Milloinkohan 1 (yksi) Yokomo pärjää Suomessa ? :mrgreen:[/quote]


Cai, isossa maailmassahan pärjääminen on jo alkanut. ;-))

Suomessa Yokomo-kuskien määrä on jäänyt virissä HYVIN vähäiseksi. tähän asti tarjolla olleet mallit eivät ehkä olekaan olleet 100% kilpailukykyisiä siellä, toisin kuin stanussa.

Suomen melko pienissä viripiireissä vaikuttaa automerkkien esilläoloon vahvasti muutkin seikat kuin vain kulloinkin tarjolla olevien mallien suorituskyky.
Maailmalla isoissa kisoissa pääsevät eri merkit/mallit tasapuolisemmin osoittamaan kilpailukykyisyyttään.

Mielenkiintoista nähdä alkaako tilanne muuttua syksyllä. Aineksia siihen ainakin on.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Timo Levänen

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.ajo-opetus.fi
Reedy Race
« Vastaus #610 : 25.05.05 - klo: 20.34 »
Ensi viikonvaihteessa uudet Assot tositoimimissa: Reedy Race Tamiyan radalla Californiassa, to-pe harjoitukset ja la-su itse kilpailu. Juho ollut testaamassa alkuviikon autoa yhdessä teamin kanssa, saa nähdä miten säädöt ehditty hakea kohdalleen.
http://www.tamiyausa.com/articles/feature.php?command=preview&article-id=73

Poissa Jyke_

  • Jäsen
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #611 : 25.05.05 - klo: 20.35 »
Mä näkisin TC4 enemmänki MC Larenina...
Talvikaudella ongelmia mutta parantumaan päin koko ajan.

Enää on vain kysymys saako räikkönen (TC4 kuski) Alonson (Simon) kiinni MM (sarja) pisteissä ;)
RC Pisteestä saa ja Assolla pääsee! ;-)

Poissa artov

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #612 : 25.05.05 - klo: 21.41 »
Juho on kyllä semmonen ratti sankari, että se ajaa vaikka minkälaisella p*skalla :mrgreen:  kyseisestä autosta kyllä en tiedä mitään.... luultavasti kuitenkin kilpailu kykyinen auto :wink:

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Re: Reedy Race
« Vastaus #613 : 26.05.05 - klo: 00.37 »
Lainaus käyttäjältä: "Timo Levänen"
Juho ollut testaamassa alkuviikon autoa yhdessä teamin kanssa, saa nähdä miten säädöt ehditty hakea kohdalleen.


Hiilikuituauton ja hiilettömän moottorin kanssa?
---

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #614 : 26.05.05 - klo: 09.18 »
Juho kommentoi, että auto toimii hyvin. Tietty!
Alusta jäykkyyttä saa mm. säädettyä. joten säätö parametrit lissäntyi.

Sen verran tuohon  Matiaksen kommenttiin Asso / keskikasti... Assot ovat SM sarjassa 3. ja 4.
Simoa tuskin pojat saa ajamalla kiinni, vaikka säädöt onkin löytyneet. Tilannehan on sama kuin viime vuonna; 300 pistettä plakkarissa, joten vaikeeta on.

Säätöjen haku kestää nähtävästi puolisen vuotta uuteen peliin...
Meillä kuusankoski 9 sija, Mäntsälä 8 sija. Oulu 4. sija Laukaa 2. sija
Eli kolmessa kuukaudessa säätö läheni optimia. Kuusankoskelle ollaan taas löydetty pientä uutta...
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #615 : 26.05.05 - klo: 21.14 »
Lainaus käyttäjältä: "evok"
Kieltämättä ei omaperäisin ratkaisu... Eikä mitään ufo-virityksiä kannata alkaa tekemään jos konsepti on todettu hyväksi.


Lainaus käyttäjältä: "rcZone.net"

Although a Factory Team Kit of the TC4 has been released, there's of course no information about the belt drive which Barry Baker and the crew is testing at the moment.


http://rczone.net/modules.php?name=News&file=article&sid=612
---

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #616 : 27.05.05 - klo: 08.11 »
huhu: Jonas Kaerup ajanut treeneissä TC4FT:llä uuden Tamiya-radan rataennätyksen!
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #617 : 27.05.05 - klo: 08.16 »
Kuinka kestäviä on Asson B4 tai T4 diffit ja vaihteistot yleensä, eli kestääkö ne käyttää erittäin voimakasta moottoria pitkäänkin? Ajatuksensa olisi laittaa Asson T4:seen harjaton Lehner 1920/6 moottori kiinni ,mut on hieman epäselvää kestääkö autossa paikat.

Poissa ALi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #618 : 27.05.05 - klo: 10.03 »
TC4 team versioon tulee saataville konversiokitti jolla Team version saa muutettua FK versioksi

Ote Asson Team Q&A sivuilta:

Your name: darin
Electric kit referenced: tc4
Comments:
I see that at rcx that the team factory tc4 is being shown. Do you have any details that you can share here?

Are there any plans to have an upgrade kit to upgrade a stock tc4 to the factory team edition? It appears that the factory team tc4 has graphite chassis, top deck and shock towers (at least from the few pictures I have seen).

Darin, we have not forgotten all you current TC4 owners out there. There will be an upgrade kit to be released sometime after the release of the kit. ******************************************
..Captain, we have some problems..
” we have nothing right on the left side and nothing left on the right side”

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #619 : 27.05.05 - klo: 16.13 »
Sanokaas viisaammat miten B3:n jousien jäykkyydet menee? Mulla on kultaiset ja hopeat taakse sekä eteen hopeat, joiden jäykkyyksistä en ole ihan varma. Takajousien kultaiset lienee samat kuin siniset eli 2,550 lb.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Assollea pääsee
« Vastaus #620 : 30.05.05 - klo: 10.35 »
YEEES!

Associated on edelleen paras kilpa-auto!

Kisaviikonloppu by Associated.

Kuusankoski SM, Associated TC4 TEAM:
TSP-10 VOITTO, Mäntsälän MiniRacing ry, Ari Lappi
TS-10 VOITTO, Mäntsälän MiniRacing ry, Christer Andersson

Reedy Race, Associated TC4 FACTORY TEAM
INVITATIONAL CLASS, VOITTO, Graig Drecher, GB
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #621 : 30.05.05 - klo: 10.53 »
*lalalaa* Henkselit paukkuu *lalalaa*
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Asso Talk
« Vastaus #622 : 30.05.05 - klo: 13.10 »
Yläpuolella hehkutetaan:
Associated on edelleen paras kilpa-auto!


Hmmm, tulikohan sittenkään tuota todistettua....

...ja kumpikohan ratkaisikaan enemmän, autojen välinen ero vai kuskit.  

Itse olisin valmis myöntämään asso-ketjulle palkinnon erinomaisten kuskien rekrytoinnista sekä siihen liittyvästä suunnitelmallisuudesta, pitkäjänteisyydestä jne. ansioista.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #623 : 30.05.05 - klo: 13.25 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkko"
Itse olisin valmis myöntämään asso-ketjulle palkinnon erinomaisten kuskien rekrytoinnista sekä siihen liittyvästä suunnitelmallisuudesta, pitkäjänteisyydestä jne. ansioista.


Mielestäni tämä merkin antama tuki ja säätöapu on yksi suurimpia osa-alueita auton merkin 'paremmuudessa'. Kunnia nyt vaan onnekkaasta viikonlopusta ko. merkille :)
---

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #624 : 30.05.05 - klo: 13.25 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkko"
Yläpuolella hehkutetaan:
Associated on edelleen paras kilpa-auto!


Hmmm, tulikohan sittenkään tuota todistettua....

...ja kumpikohan ratkaisikaan enemmän, autojen välinen ero vai kuskit.  

Itse olisin valmis myöntämään asso-ketjulle palkinnon erinomaisten kuskien rekrytoinnista sekä siihen liittyvästä suunnitelmallisuudesta, pitkäjänteisyydestä jne. ansioista.


Olet Jarkko oikeassa. Kuskithan ne niitä autoja ajaa. Tässä vaan on tullut "hieman" lokaa niskaa, että assolla ei tarvia ajaa, niin hehkutin oikein huolella.

Ainakin tuli todistettua, että Associated on nyt todella kilpailukykyinen auto; uuden auton set-up ongelmien jälkeen!

Nyt sitten vaan odotellaan koska hiilikuitú Assoa saa.

Toiselle Jarkolle :)  Meidän tiimissä ei todellakaan salata set-uppeja niinkuin totesit ja se tietysti johtaa hyvään mieleen kaikille ja myös tuloksiin. Vähitellä ei voi myöskään RC-pisteen jatkuvaa varaosa- ja teknistä tukea!
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #625 : 30.05.05 - klo: 16.56 »
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Meidän tiimissä ei todellakaan salata set-uppeja niinkuin totesit ja se tietysti johtaa hyvään mieleen kaikille ja myös tuloksiin. Vähitellä ei voi myöskään RC-pisteen jatkuvaa varaosa- ja teknistä tukea!


Eipä tuohon voi muuta lisätä, kuin kiitoksen Ollille, Petelle ja Lapin Arille neuvoista!
Olli neuvoi insertit ennen kisaa, ja tuo neuvo oli tarpeen, koska mentiin ennen ajamattomalle radalle! ( Olli saa päättää tuon tiedon leviämisestä muille tiimeille!  :lol:  )
Pete antoi sen Viimeisen vinkin säätöongelmaamme, johon lisäksi muulla tavalla mekatsu oli onnistunut lisäämään omat mausteensa! (kori edessä yhden reikävälin liian korkealla  :oops:  oikeastaan, ilman tuopta mokaa, auto olisi toiminut HETI ihan hyvin )
Ari antoi oikeat välitykset finaaleihin!
Tosin jätimme yhdellä hampaalla pienemmän pinionin, koska B-finaalissa "seikkailtiin"! (se huoltoystävällisyys voitti ahneuden)
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa evok

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #626 : 30.05.05 - klo: 22.09 »
Olipa upea suoritus Drescherilta ja uudelta FT assolta, jolla näytetiin jo tässävaiheessa että siinä on ainesta! Paremmin ei olisi voinut alkaa. Voittajankin on helppo hymyillä:

http://rctech.net/forum/attachment.php?attachmentid=72664

Onittelut myös Arille ja etenkin Krisulle, joka vielä auttoi minua autoni kanssa, upeista voitoista!

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #627 : 30.05.05 - klo: 22.16 »
Lainaus käyttäjältä: "evok"
Losihan kokeili uutta ja ihmeellistä ja hienoa ja erikoista, tuloksella jolla ei ainakaan toistaiseksi olla leijailtu...

Jos tarkotit XXX-S tai vanhempia malleja niin nehän
oli vaan modattu 4wd krossarista, eli Losi ei oo jaksanu
jännitää touringeja liikaa.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #628 : 31.05.05 - klo: 09.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"
Sanokaas viisaammat miten B3:n jousien jäykkyydet menee? Mulla on kultaiset ja hopeat taakse sekä eteen hopeat, joiden jäykkyyksistä en ole ihan varma. Takajousien kultaiset lienee samat kuin siniset eli 2,550 lb.


Buggy Front Spring Kit. (Center VCS Macro Shock spring.) 1 pair each of Black, Green, Silver, Blue springs
http://www.rc10.com/newprod/1580_springs.htm B3 B4
Green, 2.99 lb.
Silver, 3.225 lb.
Blue, 3.45 lb.
Gold, 3.70 lb.
Red, 3.90 lb.


Truck/Buggy Rear Spring Kit. 1 pair each of Green, Silver, Blue, Gold, Red springs  
http://www.rc10.com/newprod/1580_springs.htm B3 T3 GT B4 T4
Green  1.90 lb.
Silver  2.10 lb.
Blue    2.55 lb.
Gold    2.75 lb.
Red    3.03 lb.

Menisiköhän noin? AINOlta saat varmaan tarkan tiedon!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa evok

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Asso Talk
« Vastaus #629 : 31.05.05 - klo: 12.53 »
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Lainaus käyttäjältä: "evok"
Losihan kokeili uutta ja ihmeellistä ja hienoa ja erikoista, tuloksella jolla ei ainakaan toistaiseksi olla leijailtu...

Jos tarkotit XXX-S tai vanhempia malleja niin nehän
oli vaan modattu 4wd krossarista, eli Losi ei oo jaksanu
jännitää touringeja liikaa.



En, vaan tuota "uutta" JRX-s:ää.
Copterilla se kyllä tuntui istuvan rataan/käteen todella hyvin viikonloppuna kuusalla.