Eli äsken ajatus oli että ties kuinka mones "sadas" kehotus/opastus auttaa...mutta nyt toivotaan että osaavat ilmankin..?
..no, toivotaan, toivotaan...
Arska: on kaksi vaihtoehtoa: olla kommentoimatta tai kommentoida, aina tulee tukku vastauksia kyseiseltä henkilöltä.. siispä jätetään nuo sepustukset omaan arvoonsa, jos jollakin olisi vaikka hyötyä niistä, minulla ainoastaan "viihdearvoa"
Mitä tulee noihin Tommyn osiin, kyllä ansiokasta laatua, epäilen kyllä että "kaupan hilikuitua" on tuossa työstetty, aika tiivistä kamaa näyttää olevan. Kyllähän noita jamppoja on, jotka osaavat työstää omia osia, on aina ollut. Sitten kun se yhdistyy loistavaan ajotaitoon, seurauksena on tukku mestaruuksia. siitäkin on aikojen saatossa näyttöä... Tässä laitan tähän yhteyteen yhden kuvan josta poiki aika lailla jälkikuhinaa: Ili Mannion Asso jossa oli minun ideoima ja Pertti Melan (venekisaaja) toteuttama maailman ensimmäinen vaimennettu resonanssipilli. Tehoero oli niin silmiinpistävä, että bannasivat sen alkuerissä ääneen vedoten. Tilauksia sateli kuitenkin ympäri maailmaa niin jenkeistä kuin japanistakin. Ron Paris, tuo moottorivelho joka todellisuudessa suunnitteli Novarossi moottorit, toi sitten markkinoille kaupallisen pillin. Sitä sitten kopioitiin myös, toiset enemmän, jotkut vähemmän menestyksekkäästi. Tuo mitoitus ja periaate kun ei ihan kaikille auennut. Nykypillit ova lyhyempiä eli "puoliaallon pillejä" kun tuo minun ja Pertin oli "kokoaallonpilli" eli tehon lisäys aivan toista luokkaa kuin nykykonstruktioilla.'
Jonakin päivänä panen tuon designin uudelleen pöydälle ja konstruktoin täyspitkän pillin 1/8 autoon.. Isoihin 1/5 autoihinhan noita "käärmeenpesiä" on jo saatavana, jotka huomattavasti muuttavat niiden myllyjen teholukemia...