Antautuu paikat, jollei muuta niin vetoakselit..
Meni myös hermot vakio malleihin ja tein itselleni vahvemmat.
Vasemmalla vakio kokoinen, ja oikealla Traxxas e-maxx modifikaatio.
Tuossa koko vertailua.
Työstämistä tuon tekemisessä on, joten en edes selitä tarkkaan miten tehty.
Kuitenkin lyhyesti, akseli sorvataan oikean kokoiseksi.
Vetari lyhennetään luonnollisesti. Ulostulossa heittoja, joten ne shimmataan sopivaksi vaikka mielikuvitusta käyttäen.
Huonoja puolia..
Ratas suojaa tarvii leikata, aukkoa suuremmaksi. Kuitenkin olen teipannut sen umpeen ja kivet eivät mene suorilta sisään.
Paikalle ei mahdu 90 hampainen spurri, 86 kokeilematta mutta 83:lla saa välitykset haettua kohdilleen eri pinjoneilla.