Vaasassa oli sitten kerrankin pitoa kunnolla. Perjantain treeneissä testailin lähinnä takamoottorista ja se tuntuikin ihan mukavalta. Lopulta päätin sitten kuitenkin vielä testata keskimoottorista kun se ajovalmiina oli ja sehän tuntui todella hyvältä heti. Keskimoottorilla sai suoralle lähtöön sekä suoran päähän huomattavasti paremmin vietyä vauhtia mutkan läpi. Eturenkaita tuli testailtua scrubsin lisäksi PL 4rib sekä M3 että M4 kovuudessa ja vielä JC:n Groovy. Prolinen takarenkaalla tuntuu Prolinen oma etupyörä kaikista loogisimmalta ajaa, JC:n groovy oli hyvä mutta pientä epätasapainoa renkaan toiminnassa oli. Scrubsista tykkään kaikista eniten, koska se kääntää todella hyvin mutkaan sisään, mutta ei ohjaa liikaa ulostulossa kuten urarengas tahtoo ainakin omalla kohdalla tehdä. Slipperiä ajoin aika löysänä, takapyöristä kiinni pitäen ei nosta etupyöriä yhtään irti maasta.
Pikku muutoksia tuli tehtyä pitkin päivää setuppiin, suurin muutos oli oikeastaan vaihto 5 -> 0 casteriin, nollalla asteella löyty ihan erilailla vielä kääntyvyyttä ja herkkyyttä autoon. Voi tosin olla joillekkin jo turhankin agressiivinen ja vaatii aika pehmeää ajotapaa. Takapäätä tuli myös jäykistettyä sekä öljyssä, että jousessa kun "härdelliä" ennen olevien fingereiden jälkeen perä tahtoi alastulossa karata alta. Finaaleihin vielä laitoin pohjalevyn ponttooneihin ihan reunalle 20g punttia että sai auton vähän paremmin lentämään tuulessa. Finaaleissa 22 2.0 toimikin niin mahtavasti etten ole koskaan ajanut yhtä hyvällä takavedolla, aivan mahtava laite ajaa. Harmi että finaalit ei menneet ihan putkeen muuten. Noh hyvillä fiiliksillä seuraaviin koitoksiin, auto tuntuu olevan hyvä!
Liitteenä on finaalisetuppi.