Rc Jokkis kuulostaa hyvältä,eli mitäs mieltä luokkaa ajavat/auton hankintaa harkitsevat ovat korisäännön vapauttamisesta?
Noita rallicross koreja kun on tehty monenlaisista autoista,saako niistä myös tehtyä pienempiä?
Mitäs niitä nyt on escortteja,volvoja...noitahan on JM kisoissa...
Niin ja Lassilan Janilla oli Raisiossa mukana malli Fiat 133:sta
Niin ja eikös Majurilla ole myös FG minin koreja?
Mennäänkö samalla ajoformaatilla kuin tähänkin asti?
JM ajokaavio ei suoraan vielä käy meille,kun kuljettajia pitäisi olla sellaset 70-80 kpl....
Ja jos nuoria kuskeja tulee kilpailuihin,siinä kohtaa ehdotan, että nuoret ajavat omaa sarjaa "nuortenluokka" ja heille myös ihan omat palkinnot...mikä olisi ikäraja?
Sama tietysti naisille(äidit) "naistenluokka" jos ilmaantuu halukkuutta
Ja isäthän ajavat "yleisessä" luokassa.
Eli sama perhe voi harrastaa yhdellä autolla kilpa autoilua!
Ja kun olemme saaneet kymmenittäin uusia kuskeja kilpailuihin,mites tuo seurojenvälinen liiga?
Oliskos kiinostusta?
Muutaman yön nukkuneena,olen alkanut lämpeämään noihin etujarruihin,vaatiiko ne servolta jotakin enemmän,kysyn siksi kun ei ole kokemusta?
Pitäisikö kuitenkin unohtaa se pirun"budjettiluokka" pois keskusteluista ja antaa vaan enemmän vapauksia auton rakenteluun?
Mitä ajatuksia käytettävästä putkesta,vakio vai tehoputki?
Mites moottorin viritys?
Entäs perät vakio vai lukko?
Rengassääntö...onko vapaa vai "määrätty"?
Näiden jälkeen herää kysymys,kuka piru katsastaa nää autot?
Ja mitäs rangaistuksia jaetaan laittomuuksista?