Miksi landor et kytke 4x 3s65 c pakkoja sarjaan? Ja sitten vielä 2x6s pakat rinnakkain ? Jos tarviit virtaa 650A .
- Ei ole 650A tarvista
- Eikä minulla ole moisia akkuja ;-)
- Ja oman kokemukseni mukaan ehdottamallasi 12s konfiguraatiolla voisin odottaa n. 240 A virtaa (~10kW tehoja).
Mutta, kun kerran tuli puheeksi niin jotain hölmöilyjä on suunnitteilla. Tällä viikolla olen vaihdellut sähköjä genesikseen. Nähtäväksi jää tuleeko kokeilusta muuta kuin savuja tai sukellusvene.
Moottorina on nyt
Turnigy T600 (1400kv).
Ja noparina
HiModel ICE 100A 4-14S Navy ESC.Jotta virrat pysyvät 100A tasolla niin olen ajatellut kokeilla mitä tapahtuu 10s:llä. Tähän 10s kokoonpanoon ajattelin laittaa kaikki
Turnigy nano-tech 5000mah 65c akkuni sarjaan. Minulla on kaksi 3s akkua ja kaksi 2s akkua. Täytynee olla varovainen kaasun kanssa. No, moni asia voi mennä tässä kokeilussa pieleen.
Noparista vielä sen verran, että jäähdytysratkaisu ei kovin vakuuttavalta näytä. Vähän on putkea juotettu suoraan piirilevylle. Parempaa vesijäähyä tai edes siiltä en löytynyt, joten hieman kevyeksi tuo jäähy jäi. Pursotin piirilevyjen väliin ja pinnoille kuitenkin tuubillisen tälläistä, kun sattui kouraan...
http://www.dealextreme.com/p/fujik-silicone-thermal-glue-50ml-grease-like-4579ja uusi kutistesukka sitten ympärille.
Vesillä en ole tuolla siis vielä käynyt, mutta kuivana surisee/vinkuu ihan mukavasti. Sähköissä/vetopuolella ei paljoa turvamarginaalia ole, saa nähdä miten pitkäikäinen laitos tuo on. x440 propellilla olisi tarkoitus aloittaa. Jos vetopuoli kestää niin propellin suurentamista ja matalampaa jännitettä voisi testata.