Tässä Nokian setuppi, toivottavasti näkyy. Jos joku ei näe niin voin vaikka laittaa pdf:än sähköpostiin. (Pdf oli vaan liian iso liite foorumille...). Ainoa ero tiksiin on iskarit jotka siirsin sisempään yhden reiän tukivarressa
-Autossa kiinni tämä osa joka tuo enemmän taka pitoa:
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-varaosat-rungon-osat/rf-suspension-hanger-low-roll-centre-td330308-Slipperi tiukka, keskidiffissä 500.000 ja 48dp rattaat. Lukko ois jopa nopeampi kuin diffi, mutta silloin voimansiirto ei ole enää pomminkestävä.
-Autossa kiinni normi 540 2pole 7.5 kone, nopari HW 2.1 joka tosin varmaan päivittyy jossain vaiheessa...
-Etudiffi ei ole avattu ainakaan 100 akulliseen ja se tuntui aika löysältä eli öljy on mahdollisesti huono tai vuotanut. Pitää kokeilla vaikuttaako uusi öljy auton käytökseen.
Erot verrattuna Desc v2:seen:
-Eri iskaritornit, v2:sessä on iskarin kiinnitysreiät siirretty askeleen ulospäin.
-Käytän RPM etutukivarsia. Iskari kiinnitys reiät ovat askeleen sisempänä verrattuna v2:seen
-Käytän V1 "lightweight" takapuskuria, suosittelen
-Valkoiset jouset
-Takahingepinniholderi on tämä:
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-varaosat-rungon-osat/suspension-holder-aluminium-rr-2mm-offset-td330012 Mutta mielestäni se on aika sama kun v2:sessa käyttää nr1 inserttipalaa hingepinniholderissa
Tällä setupilla auto on mielestäni tarpeeksi helppo ajaa ja todistetusti nopea Nokialla ja Tikkurilassa. Nokialla sanottiin että auto hyppää erityisen hyvin.
Olen autoon niin tyytyväinen kuin vain olla voi. Auto on tosi nopea ja erittäin kestävä kunhan käyttää rpm etutukivarsia. Viimeisen n. 100 akun aikana autosta on hajonnut kaikenkaikkiaan yksi spurri. Sekään ei varmaan olisi hajonnut jos olisin käyttänyt mod1 rattaita, mutta ainakin sisäradalla suosittelen 48dp, hiljaisempi ja rullaa paremmin. Tehokas ajoaika(eli poislaskettu kaatoihin mennyt aika) on n. 18 min... Vertailuna paikallisillä loseillä tehokas ajoaika on n. 10 min. Autossakaan ei ole ollut mitään oikeasti kuluvaa osaa sisäradalla.
Ja tämän talven tähän asti ajetusta neljästä SC kisasta Durango on voittanut kolme. Joka voitossa eri kuski