Kirjoittaja Aihe: Kyosho PureTen Alpha 2.0  (Luettu 53246 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #120 : 30.04.05 - klo: 17.03 »
Minä olen leikellyt pahvista jä löynyt niiteillä korin läpi kiinni...
Kestävyydestä en tiedä kun kori on koristeena hyllyssä :mrgreen:

Poissa Pahalainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/pahalainen
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #121 : 30.04.05 - klo: 18.52 »
Pyh, mitään roiskeläppiä ei pureen pistetä! (ainakaan enää)
Mä en ole tarvinnut lokasuojia/roiskeläppiä pureen, vaikkakin olen mudassa ja vesilammikon poikki ajanutkin. Se vaan pikkasen juuttu sinne niin pistin kaasun pohjaan.
 Arvaatkaapas lentikö pas.. öhöm, mutaa kaaressa :) (johtui siitä ettei ollut koria kiinni)
Joskus tein päärattaalle suojan, mutta se ei toiminut niinkuin piti. Se vain keräsi kaiket havunneulaset ym. ym. sinne päärattaaseen.

PS: En teekkään niitä turvakaaria, syynä laiskuus.

Pahalainen kuittaa ja kiittää, täältä Juankoskelta.
Savolaeset jyrree!

Poissa Anaheim

  • Tulokas
    • Profiili
Suojaaminen
« Vastaus #122 : 01.05.05 - klo: 15.00 »
onko pureteniin tai yleensä muihinkaan autoihin olemassa jotain suojaavia osia.. Eniten kiinnostais just esim rattaiston suojaaminen. Koska yks sopivan kokoinen kivi ku sattuu rattaistoon jäämään ni se muovinen ratas sanoo riks raks ja poks :|
Antti

Mika R

  • Vieras
Re: Suojaaminen
« Vastaus #123 : 01.05.05 - klo: 16.23 »
Lainaus käyttäjältä: "Anaheim"
onko pureteniin tai yleensä muihinkaan autoihin olemassa jotain suojaavia osia.. Eniten kiinnostais just esim rattaiston suojaaminen. Koska yks sopivan kokoinen kivi ku sattuu rattaistoon jäämään ni se muovinen ratas sanoo riks raks ja poks :|


Ei ole, koska nää autot on tarkoitettu puhtaalle asfaltille.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #124 : 10.05.05 - klo: 21.57 »
No niimpä tietenki... :evil:
Tänään sain juuri ja juuri infinityn sisään ajettua niin eiköhän takadiffi sano sopimuksen irti... :evil:
Alkaa pännii tän auton kestämättömyys :evil:
Ja vielä kerran: :evil: .

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Suojaaminen
« Vastaus #125 : 10.05.05 - klo: 23.24 »
Lainaus käyttäjältä: "Anaheim"
onko pureteniin tai yleensä muihinkaan autoihin olemassa jotain suojaavia osia.. Eniten kiinnostais just esim rattaiston suojaaminen. Koska yks sopivan kokoinen kivi ku sattuu rattaistoon jäämään ni se muovinen ratas sanoo riks raks ja poks :|

Ne on niinku Nikoissakin, liikaa muovia, osta parempi (ei kyöstiä)
Paremmissa on suojat alkuperäsenä tai metalli rattaat.
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #126 : 11.05.05 - klo: 08.33 »
Osataan sitä näköjään käyttää taas järkeä. Ei sitä automerkkia tarvitse vaihtaa jos joku tietty malli on huono. Ja saahan niitä teräksisiä tasauspyörästön rattaita lisävarusteena muun muassa pureteniin jos vaan rahaa löytyy. Tokihan sitä voi ostaa joka toinen kuukausi uudet vakiorattaat. Miettikääpä vain pidemmällä tähtäimellä kumpi on taloudellista. Ajattelette vain hetken investointeja jotka tuntuvat kalliimmilta mutta todellisuudessa tulevat halvemmiksi.
Ja jos on soralla tarvis ajaa niin siihen ostetaan sitten siihen soveltuvat kalustot, kuten krossarit tai monsterit. Ei ralliautolla soramontuille... Johan sen järkikin sanoo.
Sakkeri91: Minkälaista konetta sie siihen oot oikein lykännyt?
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #127 : 11.05.05 - klo: 13.55 »
No infinityn .27 :mrgreen:  No ei ihan vaan infinityn rtr18 koneen.
Muuten tuon koneen kun ajaa lämpimäksi niin se käy kuin kello, niin kauan kunnes soppa loppuu... Tästä hyvänä esimerkkinä kun laitettiin isän kanssa patioita niin jätin sen käymään kun alettiin laittamaan ja laitettiin ne kasaan sitten menin takaisin ajamaan ja auto oli käynyt melkeempä röpöttämällä tyhjäkäyntiä yli puoli tankkia ja sitte päätin kokeilla miten se lähtee niin painoin kaasun pohjaan ja auto ampaisee sekuntiakaan empimättä matkaan.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #128 : 11.05.05 - klo: 14.41 »
JEE... Lämiskäni (Lämiskä=lompakko) pelastui nälkäkuolemalta. :mrgreen:
Diffin ulostuloon tuleva vetoakselin kuppi olikin vain löystynyt niin paljon että vaikutti että diffin pikkurattaat olisivat täysin sileät
Nyt muuten olen saanut ne alumiineset ohjauspalat ja ne kestää ja kestää...
Olen muutaman kerran nähnyt sieluni silmin kuinka renkaat kohta vipattavat ihan minne sattuu mutta ei millään niitä ei saa rikki.

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #129 : 15.05.05 - klo: 15.13 »
itsekkin sain pureteniin infinityn koneen paikalleen ja toimii ku unelma vastaa heti kaasuun ja lähtee pirteästi liikkeelle Verrattuna siihen vakio 15 koneeseen. Mistä Sakkeri91 hommasit tai teit ne alumiiniset ohjauspalat? Olisi itsellekkin tarvetta. :D
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #130 : 15.05.05 - klo: 18.13 »
Telve!

Onko tuo kone JP nitroracingista?
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #131 : 15.05.05 - klo: 18.39 »
sieltähän se on. :D
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #132 : 15.05.05 - klo: 18.46 »
Joo, olen ajatellut päivittää omankin alphan tuolla koneella...

Meneekö vauhtipyörät ym suoraan?
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #133 : 15.05.05 - klo: 19.05 »
joo menee ainut oli vai että piti pikkaisen lyhentää sitä kierrettä millä tulee se kiekko kiini jossa on ne tapit kytkin palalle ei oikein osaa selittää, mutta onnistui helposti. kuvassa näkyy se kierre mitä piti lyhentää.
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #134 : 15.05.05 - klo: 19.19 »
Just, vois melkein maanantaina tilata..  :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #135 : 15.05.05 - klo: 19.55 »
Mä en sitä alkanu lyhentelee vaa laitoin vain rikan sinne väliin. Ja jos olisin sitä mennyt lyhentelemään niin silloin minulla olisi ollut kytkinkello vain päärattaan huulilla, koska en alkanut tekemään mitään patentteja vaan tilasin kössin moottoripukin.

EDIT: Voisin näyttää räpsiä niistä ohjauspaloista kuviakin jos joku haluaa. Voin sitten lähetellä niitä messengerissä tai jos jollakin on ylimääräistä kotisivu tilaa niin sekin olisi kiva ettei tarvitsisi niitä jokaiselle lähetellä.

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #136 : 15.05.05 - klo: 20.59 »
pistä kuva tänne näytille niistä ohjauspaloista. Ja jos vaikka lähettäisit kuvia Tonza_1234@suomi24.fi :D
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #137 : 15.05.05 - klo: 21.58 »
Huomenna räpsäsen muutaman kuvan ja tännekkin voin laittaa mutta kun en saa niitä kuvia nettiin. :|

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #138 : 16.05.05 - klo: 18.49 »
Noniin, tilasin koneen JP:ltä ja äskön katoin niin oli vahvistettu ja paketti on tuloillaan kotiin. Loistava palvelu  :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #139 : 16.05.05 - klo: 19.04 »
Noni olishan se pitäny arvata... Eihän tolla mun halpis kameralla kannata ees yrittää ottaa kuvia kun niistä tulee joko mustia tai ylivalottuneita. Eli siis kuvia ohjauspaloista ei ole tulossa, ainakaan lähiaikoina.

EDIT. Tonijuopperi: Ostin kaverilta marui shogunin ohjauspalat ja niistä sai helposti 10mm poranterällä(Ehkä 9,5mm terä on parempi että ei tarvi laittaa  ruuvilukitteella laakereita sinne kiinni) ja viilalla sopivat pureen.

Poissa Tonijuopperi

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #140 : 16.05.05 - klo: 21.41 »
joo pitääpä alkaa itsekkin väsäämään.
Olen. Ajattelen - Ajan. En ajattele.

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #141 : 17.05.05 - klo: 12.48 »
Mitäs tuohon ohjauksen klappiin keksisi?? Servosaveri antaa ainakin periksi liiankin herkästi.


Melkein voisi ostaa paremmat radiolaitteet tehokkaimmilla servoilla?
Olisi ainakin sitten varalla jos ostaa pareman polttiksen jne...


Tahtoo tuo perfeksi olemaan liian hidasta kun ajaa pienellä alueella
 :mrgreen:  

Vois kokeilla parempia servoja aluksi...
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #142 : 17.05.05 - klo: 16.17 »
Tuo pta:n ohjaus on aivan SURKEASTI suunniteltu. Tuossa on enempi klappia ohjauksessa kuin savagen renkaat kääntyy. :mrgreen:  No ei nyt ihan mutta aivan LIIKAA sitä on kuitenkin.

Poissa svart

  • JoeUa RC
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #143 : 18.05.05 - klo: 10.23 »
EDIT. Tonijuopperi: Ostin kaverilta marui shogunin ohjauspalat ja niistä sai helposti 10mm poranterällä(Ehkä 9,5mm terä on parempi että ei tarvi laittaa  ruuvilukitteella laakereita sinne kiinni) ja viilalla sopivat pureen.[/quote]

Saakos noita ohjauspaloja muualtakin kuin "kaverilta" :D
Vois laitella itellekin EP:hen.

Ps. Servosaveri nippusiteelä kireelle niin joustot häviää siltäosin. Tosin servolle rankempi mutta kumpiparempi?
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #144 : 18.05.05 - klo: 15.24 »
No enpä tiedä mistä niitä ohjauspaloja saa koska se auto on "aika" vanha.

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #145 : 18.05.05 - klo: 15.59 »
Noniin, kone pöydällä. Täytynee teetättää koneen kiinnityspukit niin piäsöö sissäänajamaan...  :mrgreen:

Ohjeissa oli että kone on säädetty helpon käynnistyksen säädöillä.. Ilmeisesti sitten pitää alkaa rikastamaan seosta että ky selvästi rikkaalla...
Vähän jänskättää kumminkin kun tuo kyoshon kone on ollut alusta alkain sellainen jukuripää ettei millään saanut säädettyä...


Tulppia vois käydä ostamassa.. Millaisia kannattaisi laittaa? Moottorin manuskassa suositellaan O.S 8 ..
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #146 : 18.05.05 - klo: 17.47 »
No mulla on ainakin kestänyt tuo vakio tulppa hyvin.
Btw Hannu_s mulla sattuu olemaan ylijäämä moottotipukki jolla olen ajanut 4 tankkia. Jos kaipaat lisätietoa niin voit kysellä YV:nä. :wink:

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #147 : 18.05.05 - klo: 19.00 »
Nääh, toi on mulle niin halpa että taidan tuolta kautta tuon pukin hommata  :mrgreen:
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #148 : 25.05.05 - klo: 15.03 »
Hmm... Toi pta kulkee nyt LIIAN lujaa tohon pihatielle, ei enää uskalla ajaa tallapohjassa kuten ennen :mrgreen:

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho PureTen Alpha 2.0
« Vastaus #149 : 25.05.05 - klo: 17.41 »
Noniin tässoon nyt 3 tankkia ja risat räitty ylirikkaalla koneella  :D  Ensimmäisen tankillisen pidin niin rikkaalla että hehkun kanssakin kävi vaivalloisesti.

Täytyy sanoa että Uskomaton ikiliikkuja tuo kone  :shock:  käy käy käy ja kylmänäkin hehkua, ryyppyä, nykäisy ja heti alkaa dindin tinnttitiii  :mrgreen: Jaah, vois mennä vielä parin tankillisen verran ajamaan sisään välillä pikkasen kevyesti kaasutellen ja sitten alkaa ajamaan maassa  :)

En voi kuin suositella tuota konetta! Harvoin saa halpaa ja toimivaa samassa paketissa
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL