Siks ei kestäis kun tota moottoria ei ole tarkoitettu noin painavaan autoon.
Alkuperäinen harjaton motti on 3500kv ja välitys on vakiona 86/23 = 3,739 ja on aika toimiva paketti. Toi kaavailemas motti on 7700kv eli se haluais pyörii yli tuplasti(2.2kertaisesti) sen mitä toi vakiomotti kun käytetään samaa akkua. Eli se vaatis raakasti tiuhemmat välitykset. Vakioväleillä auto ei oikein jaksa kiihtyä paikaltaa ja moottori kuumenee. Teoreettiset huiput olis kyllä ihan tajuttomat. Eli laita nyt ainakin 90 hampainen spurri vakion 86 tilalle ja niin pieni pinioni kuin löydät. Jos haluais samat huiput kuin vakiona niin pitäis olla 11 piikkinen pinjoni.
Ja laitat ny sit mitkä välitykset tahansa, niin seuraa moottorin lämpöjä ja lopeta ajelut/pidä taukoa ennenkuin motti kärähtää. Nyt kylmillä keleillä jos ajat ulkona ei kuumene ehkä niin pahasti ja lindgrenin ehdottama alumiininen laatikko auttaa lämpöä siirtymään pois moottorista, mutta lujilla se tulee olemaan.
eli äskön testattu 90-12 ja ei kyllä lämpiä ku kädenlämpöseks muttei kyllä kuljekkaan mihinkään. Tänään viel tarkotus mennä kokeileen 90-14 ja ens viikonloppuna kun tuun reissusta pääsen testaan 86-12,13,14 katotaan nyt mitä toi yhen piikin lisääminen vaikuttaa. tarvi vaan lopettaa noin 15min jälkeen ku ei renkaat pysyny vanteella :P