edit: joku jo ehtikin väliin, mutta postaan silti:
Vaikka se hieno auto onkin, ei noin simppelin vian hakeminen vaadi mitään ydinfyysikkoa.
Enemmänkin kun vaan käytät tänne foorumille hämmästelemäsi ajan sen auton duunaamiseen :)
Että ei mee pelkäksi vattuiluksi:
- lukitse spurri tms a) jollain työkalulla, b) sormella.
- ota molemmista takarenkaista kiinni, pyöritä samaan suuntaan, sitten eri suuntiin.
- ota molemmista eturenkaista kiinni, pyöritä samaan suuntaan, sitten eri suuntiin.
- toista sama mutta lukitset toisen päädyn renkaat ettei pyöri.
- myöskin voi poistaa vaihdelaatikon epäilykset lukitsemalla kardaani ja pyörittelemällä sen päädyn renkaita ja sitte toisin päin.
Noilla eväillä pitäisi löytyä jotain, toki on käytettävä voimaa sen verran että vika tulee esiin, ei kumminkaan niin paljoa että rikkoo paikkoja.
Ja jos ei vieläkään löydy, niin sitten kalu käteen ja ohjekirja silmään ja alotat purkamaan lootaa perää tms auki.
Ihmisen tekemä laite se on.
edit:
- kardaanit kulkevat auton pituussunnassa, vetoakselit kulkevat autossa poikittain.
Eli puhutko nyt kardaanista vai vai vetoakseleista.
Jos kardaani pyörii mutta vetarit ei = diffi päreinä.
Jos kardaani ei pyöri = laatikko päreinä.
Vaihtoehtoina molemmissa myös ulostulot.