Noniin vihdoin parin illan ja yön mekkaamisen jälkeen alkaa tämäkin sähkövessa alkaa olemaan ajo kunnossa. Ensilumi satoi edellis päivänä ja tänään meinasi sulaa pois, mutta onneksi tuli kuitenkin vähän lisää. Pian se kyllä sulaa taas pois täältä etelästä ja seuraavan kerran kattellaan sitten uudenvuoden jälkeen.
Joten ulos pitäs päästä leikkimään... Avasin noparin, lakkasin piirilevyt ja tiivistin silikoonilla. Servon tiivistin silikoonilla. Vastari meni minigrip pussiin ja reikä täyteen silikoonia. Synteettistä vaseliinia ruiskittu joka väliin. Huomenna olis tarkotus kuluttaa 2150 2s rhino loppuun (ajoaika varmaan tuskastuttavan pitkä tällä vakio harjallisella). Jos ei tuota akullista kestä hajoamatta niin aika roska koko laitos. Yritän vielä olla helläkätinen...
BTW. asson vetarit ei sovi... Liian paksut. Mip:n teräs vetarit varmaan menis. Ja r2hobbiessissa maksaa onneton vetari 3e/kpl tosin ei posteja, mutta ei ole miestä ostaa 75e autoon noin kalliita varaosia :). Joten sitten ajetaan vähän vääntyneillä. Toinen kallis varaosa tähän on spurrit 3e/kpl. Tai oikeastaan vähän kaikki hilut on kalliita kun ne suhteuttaa koko auton hintaan. Jos ostaisi koko auton varaosina niin hinta olisi kutakuinkin kolminkertainen :/
e: Tuo vakio akku otti sisäänsä 1200mAh joten ei ole mikään aivan p*ska kun 1100mAh kennoja. Tosin ei sillä silti sitä varttia pitempää ajele...