Kirjoittaja Aihe: Nokia N95 8GB - kokemuksia ja mielipiteitä  (Luettu 1761 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SaVaGeLLa GEGEEJÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Nokia N95 8GB - kokemuksia ja mielipiteitä
« : 04.07.08 - klo: 11.55 »
Olisin ostamassa kyseistä kapulaa uudeksi multimediasoittimeksi ja on jotain kysyttävää.

Saako sisäiseen GPS:sään karttaohjelmaa mikä ei tarvitsisi tiedonsiirtoa toimiakseen?

Ja tietenkin kokemuksia ja mielipiteitä! Kiitos!
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nokia N95 8GB - kokemuksia ja mielipiteitä
« Vastaus #1 : 04.07.08 - klo: 17.56 »
sen ainaki tiiän et se gps on aika surkee mökki tielle :D ku yhellä tutulla on toi känny nii se kokeili et mite ohjaa mökille. mihi on meidän mökiltä 100m :D nii se ohjas ekana ohjaan ja sitte ohi mökistä :D et ei ainaka se gps mikää huippu oo, muute varmaa iha ok
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa Sysi

  • Veteraani
    • Profiili
    • OSPA ry
Vs: Nokia N95 8GB - kokemuksia ja mielipiteitä
« Vastaus #2 : 04.07.08 - klo: 19.06 »
Ainakin metsässä hyvin monet muutkin gepsit näyttävät minne sattuu, riippuu miten löytää sateliittejä.
Kaksi tyytyväistä käyttäjää tunnen. Jos et tarvi tuonlaatuista kameraa, on halvempiakin vaihtoehtoja.
Jere M

Poissa SaVaGeLLa GEGEEJÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nokia N95 8GB - kokemuksia ja mielipiteitä
« Vastaus #3 : 04.07.08 - klo: 19.17 »
Haen kyllä ihan kunnon kameralla olevaa puhelinta. Katselin yhessä kaupassa puhelinta ja pelasin N-Gagesta Fifaa, yllätyin toden teolla PSP laatuisiin grafiikoihin! En vielä päässyt ostamaan... Ja muuten toimiiko nokia maps pelkällä lyhytaikaisella tiedonsiirrolla, luin jostain että datasiirto nopeuttaa satelliitin löytöä, mutta ei ilmeisesti tartte kokoaikaa siirtää dataa, vai?
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Nokia N95 8GB - kokemuksia ja mielipiteitä
« Vastaus #4 : 04.07.08 - klo: 22.05 »
Mulla on ollut käytössä ny muutaman kuukauden. Tyytväinen olen ollut hankintaan. Muistia ja ominaisuuksia riittää.. Kamera on niin kauan hyvä kunnes koskee zoomiin. Sillon rupee kuva menee rakeiseksi. Musiikki ominaisuudet itelle riittävävät, plussana normi 3.5mm kuuloke plugi. GPS ei parhaasta päästä ole, mutta kaupungissa/maantiellä näyttää sentään auton kulkemaan tiellä ja oikeassa kohdassa... Mutta kun kokeilin joskus pyöräillessä tuota kepsiä matkan ja nopeuksien mittaamiseen niin pieleenhän se meni. Puhelimen kun tyrkkäs taskuun niin sillon meni gps sekasin.. Pyörän oma mittari näyti matkaa n. 7km, gps 400m. Liuku kansi myös hieman heiluu, mutta ei niin pajoa kun normi n95 mallissa.. Pelien grafiikka on tosiaan ihan ok, mutta niitäkin pystyy pelaamaan vaan muutaman kerran ilmaseks... Jos ei halua mitään ihmellistä kartta juttuja käyttää niin ei tarvii siirtää data yhtään. Sateliitit löytyy kohtuu nopeti kelistä ja paikasta riippuen. Sitten jos haluaa ääni opastuksen tarvii ilmeisesti siirtää dataa tai ainaki tyrkyttää lisää euroja nokialle. Alussa mun puhelin meni ihan täysin jumiin kun kuunteli musiikkia, sittemmin ei ole onkelmia ilmennyt.
Jotain kai unotu ja typoja tuli paljo tekstiin kun siskon läppärillä kirjoittelen... :|
Traxxas Revo 2.5

Poissa SaVaGeLLa GEGEEJÄ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Nokia N95 8GB - kokemuksia ja mielipiteitä
« Vastaus #5 : 08.07.08 - klo: 10.32 »
N95 8GB ostettu pari päivää sitten ja tyytyväinen olen ollut.

Tää on näitä ns. turhia viestejä, sori.
Savage X 4.6 bb, PicooZ (rikki), Futaba 3PM 2.4GHz, Team Losi Micro-T !!

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nokia N95 8GB - kokemuksia ja mielipiteitä
« Vastaus #6 : 09.07.08 - klo: 11.06 »
Olisin ostamassa kyseistä kapulaa uudeksi multimediasoittimeksi ja on jotain kysyttävää.

Saako sisäiseen GPS:sään karttaohjelmaa mikä ei tarvitsisi tiedonsiirtoa toimiakseen?

Ja tietenkin kokemuksia ja mielipiteitä! Kiitos!

Minulla meni alle 10sekuntia kuin tämän keskustelun löysin http://rc10.fi/index.php?topic=7356.660 , en viitsi avata minun omalle puhelin mallille topiccia, olisin sen tuonne laittanut ja kysellyt että onko kellään enää tuota käytössä enää on meinaan jo mummo iässä kuin katsotaan puhelinikää.
Onhan siinä sentään värinäyttö ja voin viestejä sillä lähettää.
Nyt järki käteen ja HAKU toiminta käyttöön.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Nokia N95 8GB - kokemuksia ja mielipiteitä
« Vastaus #7 : 09.07.08 - klo: 11.22 »
 :shock:
« Viimeksi muokattu: 09.07.08 - klo: 11.38 kirjoittanut miksalo »
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐