RC10.FI
Kilpailut => Kilpailijoiden kanava => Aiheen aloitti: mylperi - 02.04.16 - klo: 19.14
-
Liitteenä säännöt 2016. Muutokset merkattu punaisella.
-
Olisiko aiheellista sallia ulkopuolinen rotostartti kun se näyttää olevan sallittu EFRA:n Large Scale säännöissä.
-
Milläs se nostaja sitten saa sen moottorin käyntiin jos se jostain syystä (kolari esim) sattuukin sammumaan kesken ajamisen radan varteen?
Miksi ihmeessä haluaisit korvata sen yksinkertaisen ja toimintavarman vetokäynnistimen jollain monimutkaisemmalla ratkaisulla?
-
Saahan sitä kaikkea kokeilla. :laugh:
Efra tosiaan hyväksyy ulkoisen sähköstartin seuraavilla ehdoilla: käyttö vain varikolla ja varikkosuoralla, ei käyttöä radalla missään tapauksessa ja vauhtipyörän tulee olla suojattu. OR5 toimikunta on päättänyt hyväksyä ulkoisen sähköstartin samoilla ehdoilla OR5 luokassa.
Liitteenä päivitetyt säännöt.
-
Tossa linkki starterille: http://www.harm-racing-world.de/de/motor-tuningteile/3305-e-motorstarter-mit-alu-lufterradabdeckung-set.html (http://www.harm-racing-world.de/de/motor-tuningteile/3305-e-motorstarter-mit-alu-lufterradabdeckung-set.html)
Startti on alunperin tarkoitettu helikopteriden käynnistämiseen. Toimii 3s lipolla ja yksisuuntalaakeri on startterin varren alkupäässä. Muistaakseni varsi on 6mm kuusiokolo ja vauhtipyörään on tehty uusi adapteri johon varsi työnnetään.