Sillain se toimis parhaiten, että siihen välimonttuun olis pitkä alastulo. Eli siihen osuis hyvin pikkuvauhdeilla, jos täyskaasutus meneekin vinoon eikä uskalla arvalla loikata pitkää hyppyä kaasu pohjassa. Välimontusta sitten reilu hyppyluiska josta pääsis hyvin loikkaamaan tasaiselle. Kevyelle sähkikselle se tosin on leijuntavian takia aika paha, mutta pääsee siitä nytkin jo tuurilla silloin tällöin nätisti.
Polttikselle olis se eka luiska toki kans käyttökelpoinen jos vaan pääsee niin hiljaa, mutta polttis loikkaa helposti sinne viimeiseen alastuloon, jota voitais kans hieroa helpommaksi osua, eli pidemmäksi. Siis se vika monttu, jonka yli hypätään kokonaisuudessaan jos ajetaan hissukseen ekan montun hyppyä hyväksikäyttäen. Se viiminen nystyrä siis voitais käyttää siihen viimisen montun hieromiseen. Säätää kivetyksen niin ettei siitä sitten kuitenkaan polttiksellakaan pääse suoraan tasaiselle, vaan siihen vikaan alastuloon kohtuu helposti.