Joko ootte kerenny ratasdiffiä ruuvailemaan paikoilleen? Ilmeisesti Asson hilut menee 1:1, ainakin kuuladiffin osalta, joten luulisi myös ratasmallin menevän.
Joillakin on ollut ongelmia kuuladiffin kanssa, tarkemmin C-prikan paikallaan pysymisessä. Itellä kanssa diffi tuntuu löystyvän itekseen, johtuuko juuri tuosta c-prikan irtoamisesta vai olenko toheloinut painelaakerin levyt väärin päin 50/ 50 mahkut että olisi oikein.
Sitten voisin kokeilla ratasdiffiä, jahka Durangolta sellainen tulee pihalle. Johan tuo on hinnoiteltu nettisivuilla, joten kai se sieltä parin kuukauden sisään tulee pihalle.
Ylipäätään ratasdiffin toiminnan suhteen olen kyllä aika skeptinen, paitsi tietty sisäkrossissa pitävällä pinnalla, mutta pitäähän se silti kokeilla (vaikka vain siksi että pääsee sitten ehkä sanomaan, että minähän sanoin ettei se toimi
).
Itsellä ei ole ollut mitään ongelmia diffin löystymisen kanssa, että ei se ainakaan tyyppivika ole.
Ensimmäisen kerran kasasin alkuperäisellä rasvalla kokeilumielessä (virhe.).
Kesti tasan yhden akullisen että diffirasvat katosivat diffistä, ja täten alkoi luistamaan.
Sen jälkeen kun vaihdoin kuulat keraamisiin ja diffirasvan asson punatekstiseen (silicone grease), ei ole ollut mitään ongelmaa. Ja yleensä tällä metodilla kasattu diffi kestää takatuupissa kauden verran herkkänä avaamatta.
Diffin jousi on tosin hieman liian löysä alunperin (parempaa etsitään..), jonka huomaa taas siitä että oikea kireys diffille löytyy käytännössä lähes täysin kiinni ruuvattuna.
Jos diffistä on C-prikka irronnut, niin ei sen kyllä luulisi sen jälkeen pitävän ollenkaan, eikä myöskään enää kiristyvän.
Sama homma - oon vaihtanut Asson padit, ne menee heittämällä paikalleen ja toimii ok.
Mä taas vahdoin X6:seen aikanaan Durangon padit. Makunsa kullakin..
Vähän OT, mutta onhan hyvännäköinen kiesi.
Joo, osaa ne gyntherit korin muotoilla. ...Tai jos tuota mun kiesiäni tarkoitit niin kiitosta vaan
.