Tuupilla on pärjätty Nokian kisoihin asti ihan ok tällasella setillä: Edessä ollut sama Kössi-pari koko ajan viime kauden syksystä asti. Takana oon vaihdellut kössiä ja losia vähän maun mukaan, mutta isoa eroa niillä ei ole. Kyoshon renkaita mulla on taakse kahdet, kuluneet ja uudenkarheet. Kummatkin ostettu viime kaudella. Losit on toissa kaudelta ja pintaa riittää. Hyvin noi toimii vieläkin. Keskeltä ihan sliksit kössit alkaa tosin varsinkin matolla olemaan turhan luikerot, mutta noilla vanhoilla Loseilla kerettiin vielä Turun kisojen vikassa tuuppifinaalissa ensimmäisenä maaliin.
Tän kauden ekat renkaat ostin Nokialla, kun siellä minipin oli välttämätön ainakin takana, jos edes unelmoi kärjen vauhdista. Laitoin joka lopulta joka kulmaan, mutta yhden erän ajelin kössit edessä ja pinnit takana. Ei ollut huono niinkään. Pinniä on kisojen jälkeen vielä ainakin puolet jäljellä, vaikka yritin niitä kuluttaa parhaani mukaan joka välissä. Toimivat vähän kuluneena paremmin. Mut oli se Tolosen raxxas kotiradallaan semmonen peli, että meni menojaan, vaikka olisi ite ajanut millä ihmerenkaalla tahansa.
Musta tän hetkisessä tilanteessa ei ole perusteita yksityyppirenkaalle, kun parilla oikein valitulla rengastyypillä voi hyvin ajaa kisasta toiseen. Ja eteen ei tuupissa välttämättä tarvi kuin yhden toimivan parin. Nelkussa tietty eri juttu.
Tottakai noissa rengasvalinnoissa voi hifistellä ja polttaa rahaa testaamalla kaikkia mahdollisia, mutta ei sillä vielä kisoja voiteta. Saa näitten vehkeitten virittämiseen muutenkin "sijoitettua" älyttömästi rahaa. Oli se luokka tai laji mikä tahansa, niin toiset panostaa enemmän, toiset vähemmän, mutta SC:ssä ainakin tällä hetkellä pärjää verrattain pienellä panostuksella ilman yksityyppirengastakin.