Tänään jo pientä testiä. Diffejä pitäisi hieman herkistää. Niihin sopii ilmeisesti D4 Diff Ring tai sitten nykyisiä pitäisi hieman hioa. Lisäksi paketista suoraan diffit ja slippery aika löysällä. Varmaan sama RTR mallissa. Ameriikassa ovat laittaneet Bfastin diffikittejä tuohon. Pitäisiköhän itsekin tilata ja kokeilla. Mitä nyt lyhyessä ajassa ehdin ajaa, niin auto käyttäytyy hyvin. Kääntyy hienosti. LRP Areenalla olin ajamassa ja paketin renkaatkin tuntuivat toimivan siellä aika hyvin. En ole vielä mikään täysammattilainen, ja osaa kuvailla autoa, mutta kyllä se aika vakaalta ajettavalta tuntui. Tosin jokin hieman luisti vielä, ensi kerralla mennään lujempaa.
Pieniä muutoksia ohjeen setuppiin tuli tehtyä. Iskareissa edessä 27,5wt öljyt ja takana 25wt. Hieman muuttelin iskarin asentoja ja laitoin camberia 2 astetta eteen ja taakse. Kun auton kasasi ohjeen mukaan, niin edessä oli haritusta valmiiksi. Ihmettelin sitä hieman, kun tähänastisissa on ollut kaikissa aurausta tehtaan setupissa
Pientä diffien fiksausta niin sitten saa vielä paremman kuvan auton ominaisuuksista.
Yhden alatukivarren sain poikki kun törmäsin seinään kovalla vauhdilla ja sopivassa kulmassa. Ahneus kostautui
ohjeesta:
Ohjeessa muutaman kerran piti avata jo seuraava pussukka että saa tarvittat osat vaikka ei käsketty. Etutukivarsia joutui hieman dremelöimään että c-hubit liikkuivat herkästi.