Parin kuukauden näpertelyn jälkeen sain vihdoin oman DESC410v2:n kasaan. Välillä oli tosin pidempiäkin taukoja kasauksessa. Autoon tuli laitettua kaikenlaista vahvistus- ja bling-osaa. Rakentamisen kanssa oli pieniä ongelmiakin ja välillä piti tilata taas uusia osia, kun kaikki osat eivät sopineet heti yhteen tai joku osa puuttui. Diffien kanssa taisi olla suurimmat ongelmat, kun niiden rattaat eivät olleet täysin sopivia akseleihin, joita piti sitten viilata, jotta rattaat menivät paikalleen. Tämän takia osa diffeistä piti kasata uudestaan. Loppuvaiheessa diffit piti vielä kääntää ylösalaisin, kun Reventonin nopeudensäätimessä ei ole suunnanvaihdosta. Takaiskarit laitoin tornien takapuolelle, joka vaati vähän miettimistä ja tukivarsien poraamista, mutta onneksi tältä foorumilta löytyi juuri sopivasti myynti-ilmoitus, jossa oli kuvattu takapää.
Autossa on nyt seuraavanlaisia palikoita/asetuksia:
- FF Racing shorty mod (vaati M3 ruuvit 5mm, 25mm ja 40mm)
- Diggity Desing hiilikuituiskaritornit
- DEX410 ohjauspalikat
- RPM-tukivarret ja etupuskuri
- Lunsfordin titaaniset linkit ja hingepinnit
- Alumiiniset hexit, kardinaaliakselien kiinnikkeet ja muutamat iskariosat
- Oranssit jouset edessä ja takana
- 4x1,2mm iskarien männät 45/40wt öljyt
- Diffit 20k/30k/10k
- Takahubit "väärinpäin"
- Low roll center palikka
Sähköinä on tällä hetkellä Reventon Pro säädin ja Novakin Ballistic 7.5T kone. Servo on Savoxin 1258 ja vastarina Sanwan RX462.
Hankintalistalle menee varmaan vielä paksumpi vakaaja taakse tai ohuempi eteen. Lämpötila-anturit pitänee vielä hommata, jotta ei lämmöt pääse nousemaan liian korkeaksi.
Seuraavaksi sitten vain Kotkan sisäradalle ajamaan ja opettelemaan nelivetoisella ajoa. Tähän menessä on tullut ajettua vajaa kaksi vuotta 2wd SC-autoilla.