Piti kaivaa vanha viesti tuolta kymmenien sivujen takaa, mutta noilla mennään.
Lista on nyt päivitetty viime kisoja vastaavaksi.
Edessä:
Iskari öljy...........60wt
Iskari mäntä.......vakio
Jousi..................vakio
Iskarin asento.....ulkona iskaritornissa.. ulkona tukivarressa
droop................. ei pajoa rajoitettu, eli aika paljon.
Vakaaja..............on, säädetty löysimmälle
Maavara.............10mm
ackerman...........keskimmäinen reikä
camber..............+/- 0
Haritus............... on
diffi.....................80000
Keskellä:
Jarrut................hiilikuitulevy, metalliset vakiopalat
Jarrusäätö............jarru pohjassa asfaltilla ei mene renkaat lukkoon, mutta hidastuu hyvin.
Välitys..............17/21t kello, vakio spurrit.
Takana:
Iskariöljy...........70wt
mäntä................vakio
Jousi................vakio
Iskarin asento.......uloin iskaritornissa.. uloin tukivarressa
Iskarin pituus.......normi
droop................mm lukemaa en osaa sanoa, mutta tukivarret ovat vain hieman alaviistoon.
Vakaaja..............ei ole
maavara..............10
akseliväli...........vakio
camber linkki........?
camber............... -1 aste, melkein pystyssä
auraus...............vakiopala
diffi................30000
Tulppana oli Mc Coy 59 lämmöt noin 115-125 astetta, riippuu luonnollisesti säädöistä. 2 kansiprikkaa paikallaan ja fuilina PSR 25%.
Renkaat Sintek ja pitoa on riittävästi kuivalla radalla, kostealla GRP tuntuu toimivan paremmin.
Kori on McLaren.
Näillä säädöillä ajo oli ~
helppoa jos sitä nyt jotenkin pitäisi kuvailla. Käytös oli ainakin paljon parempaa mitä vakiona.
Muutoksia mitä aion tehdä on pohjalevyn oikaisu. Takana olen myös kokeillut vakaajaa, mutta se sai perän lipsumaan liikaa omaan makuuni.