Kirjoittaja Aihe: Miksi ei mainosteta?  (Luettu 2184 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi ei mainosteta?
« : 17.03.04 - klo: 18.50 »
Tämmöinen tuli mieleen kun luin tuota uutta kyosho 2004 luetteloa. Että miksi mikään muu merkki ei tee jotain luetteloa? Luottaako kaikki valmistajat vaan siihen että ihmiset etsii netistä tietoa? Kyllä minä ainakin ostaisin
muittenkin merkkien luetteloita jos niitä vaan olis.
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #1 : 17.03.04 - klo: 18.53 »
TT- on aikakin luettelo. Sitä ei pahemmin mainosteta. Ja kyosho on nyt niin yleinen merkki...
Taas kehissä.. ;)

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #2 : 17.03.04 - klo: 18.57 »
Tamiyan uusin olisi hieno. Jos sellaisen löytäisi...
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa coronet

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #3 : 17.03.04 - klo: 18.58 »
Tamiyalta löytyy myös luettelo.
Ja onhan noita (luultavasti) muillakin, mutta niitä ei myydä jokaisessa mahdollisessa lelukaupassa, kuten noita Kyoshon luettoloita myydään... ;)
Tamiya roks.

Mika R

  • Vieras
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #4 : 17.03.04 - klo: 22.00 »
HPIlläkin on todella hieno katalogi, tosin englanniksi, mutta en tiedä saako sitä suomessa edes HobbyLinnasta. Tulee kuitenkin kittien mukana useimmiten. Ja niiden website on ylivoimainen suhteessa muihin.

Poissa fiesta6

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #5 : 17.03.04 - klo: 22.03 »
Niin just, HPI:iillä on parhaat ja selkeimmät nettisivut. Ku esim. www.kyosho.fi Lukenut jo ties miten kauan "Vielä toistaiseksi tämä kotisivu on työn alla"  :evil:
Taas kehissä.. ;)

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #6 : 17.03.04 - klo: 22.14 »
Joo nuo kyoshon sivut on ollu jo yli vuoden "työn alla". :evil:
Mutta ehkä kyoshon suosio perustuu just siihen että sitä luetteloa myydään jokaisessa "lelukaupassa".
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #7 : 17.03.04 - klo: 22.34 »
Lainaus käyttäjältä: "rala.p"
Joo nuo kyoshon sivut on ollu jo yli vuoden "työn alla". :evil:
Mutta ehkä kyoshon suosio perustuu just siihen että sitä luetteloa myydään jokaisessa "lelukaupassa".


olen kans ihmetelly miks kyöstin sivut ei toimi.
Niin ja kun mä aloitin RC harrastuksen 3vuotta sitten nii mulla ei ollu nettii ekä mitää kunnon RC-liikettä missä ois voinu kysellä. Ja silloin kyösti oli ainoa valmistaja jonka tiesin, koska olin saanu sen luettelon jostaki. Sitte mä innostuin ja menin ostaan ultiman reiluun ylihintaan. :oops:
-EhtoollisWeli

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #8 : 17.03.04 - klo: 23.19 »
Mulla oli melkein sama homma paitsi että mulla oli netti mä en vaan tajunnu ettiä sieltä tietoa. Vaikka on tuo ultima mulla ainaki ihan hyvä "pienen virittelyn jälkeen". :mrgreen:
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Mika R

  • Vieras
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #9 : 18.03.04 - klo: 08.34 »
Kyoshon oikeat sivut englanniksi löytyy www.kyosho.co.jp mutta sen varmaan tiesittekin jo paitsi että nyt en jostain syystä alhaalla

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #10 : 18.03.04 - klo: 08.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Kyoshon oikeat sivut englanniksi löytyy www.kyosho.co.jp mutta sen varmaan tiesittekin jo paitsi että nyt en jostain syystä alhaalla


Mitä toi linkin jälkeinen lause tarkoitti?
Ja ei vaikuttanu kauheesti englannin kielisiltä kyoshon sivuilta. :?

Mika R

  • Vieras
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #11 : 18.03.04 - klo: 09.50 »
Se tarkoittaa sitä että sieltä tulee joku japsi ilmoitus kuten huomasit. On ne tähän asti toimineet hyvin, sieltä voi valita kielen englanti / japani. Nyt ovat "alhaalla" so varmaan päivittävät sivustoa tmv. Paljon parempi kuin www.kyosho.com joka on Great Planesin ylläpitämä jenkeissä. Samoin OSsin japsi saitti on parempi kuin www.osengines.com eli www.os-engines.co.jp

Mika R

  • Vieras
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #12 : 18.03.04 - klo: 13.19 »
kukkalapio, nyt toimii noi kyostin japanin sivut

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #13 : 18.03.04 - klo: 17.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
kukkalapio, nyt toimii noi kyostin japanin sivut


Juu niinpä toimiiki :D

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #14 : 19.03.04 - klo: 10.28 »
Autoja mainostetaan luonnollisestikin potenttiaaliselle ostajakunnalle. Kyosholle se kaikista potenttiaalisin käyttäjäkunta on nuoret aloittelevat harrastajat, joten luonnollinen paikka mainostamiselle on esim. Aku Ankan takakansi. Jonkun puhtaita kisa-autoja valmistavan tehtaan kuten Serpent on varmastikin melkoisen turhaa mainostaa siellä Aku Ankan takakannessa. Tällaisille valmistajille on huomattavasti tehokkaampia tapoja kohdata ne potenttiaaliset asiakkaat.

Mennään sitten siihen alkuperäiseen kysymykseen. Kyllä melkein kaikilla valmistajilla on luetteloita. Niitä vain pitää osata hakea oikeista paikoista. Jälleenmyyjät ovat hyviä paikkoja kysyä luetteloita.

Poissa rala.p

  • Veteraani
    • Profiili
Miksi ei mainosteta?
« Vastaus #15 : 19.03.04 - klo: 17.13 »
No joo mutta kun täällä korvessa ei ole yhtää rc putiikkia niin on vähän huono kysellä noita luetteloita. :evil:
saishan niitä sähköpostilla kysyttyä mutta kun...
Eikö maahatuojien muuten kannattais laittaa noita luetteloita nettisivuilleen myyntiin/jakoon? Ei tarttis aina olla netissä ettimässä uusia malleja tällä hitaalla modeemilla.
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer