TraxxasStampedeXL-5: Hyvin valittu nimimerkki ;) Sillä Stampeden huippunopeudella ei ole mitään merkitystä. Sitä tulee kerran kokeiltua ja sen jälkeen alkaa kiinnostaa ajaminen. Jos se huippunopeus on ihan pakko kokea, niin sitten vaan 8-kennoista NiMH-akkua autoon tai 3S-LiFeä. Kyllä se vakio XL-5 kerran lentää niillä pirun kovaa, mutta jos sen vakiomoottorin elinikä 6-kennoisella akulla on keskimäärin 20-akullista, niin 8-kennoisella kolme tai neljä.
No moni on autoon vähän tutustuttuaan ja alkuperäisen Titan 12T-moottorin loppuun ajettuaan vaihtanut harjattomaan, mutta moni on myös laittanut tilalle uutta harjallista. Itse suosittelen
LRP Big Block Specialia, sitten kun Titan antautuu. Jos nimittäin nyt ostaa NiMH-akut ja laturit, ja myöhemmin päivittää harjattomaan, niin hyvin pian sen jälkeen menee hankintaan LiPo-akut ja niille sopiva laturi.
Vielä kun jättää ne NiMH-akut tasauspurkamatta, seisottaa niitä talven ja muuten hoitaa niitä väärin, niin akkukauppias tykkää myydä niitä uusia. Tukeakseni vähemmän akkukauppiasta, olen itse laittanut jopa XL-5:een 2S LiPot (7,4V) ja lennokkeihin tarkoitetun akkuvahdin, jonka summeri alkaa huutamaan kun akku kaipaa latausta. Sama ratkaisu meni myös pojan crawleriin, jossa ei ole LiPojen vaatimaa cutoffia.