Eli pääneulaa auki...
Alaneulaa kiinni.
Säädä ensin yläpää.
Käännä pääneulaa neljäsosa kierros auki.
Aja pari kertaa suoranpätkää kaasu pohjassa.
Tarkkaile miten kone käyttäytyy.
Mikäli savuttaa ja pitää röpöttävää ääntä, eikä tunnu kulkevan kunnolla niin kiristä neulaa hivenen.
Korkeintaan 5 minuuttia (kuin katsoisit kellosta paljonko viisari on kääntynyt 5 minuutissa)
Mikäli taas auto etenee suoralla edelleen iloisesti niin käännä vastaavasti aukipäin.
Jokatapauksessa säädät koneen ensin rikkaan puolelle, eli ei kulje niin kovaa kuin koneesta tehoja löytyis, ja siis vähän röpöttää.
Siitä varovasti pienillä ruuvin käännöillä kiristät kunnes röpötys loppuu ja kone kiertää nätisti.
Noin... yläpää valmis.
Sen jälkeen alaneulan kimppuun.
Aja kerran pari suoranpätkää... pysähdy viereen... Laske 10 sekuntia ja ruttaa kaasu pohjaan.
Jos savuttaa rankasti tai jopa sammuu niin alaneulaa hieman kiinni.
Alaneula alkaa olla alueella kun auto noin 15 sekunnin tyhjäkäynnin jälkeen lähtee vielä iloisesti röpöttämättä ja sammumatta... Mutta jos auto pystyy käymään 30 sekuntia ja lähtee paikaltaan edelleen pirteästi niin alaneula on liian laihalla...
Alaneulaa säätäessä saatat joutua säätämään tyhjäkäyntiä.
Eli tyhjäkäyntiruuvista vaan kääntelet senverran että saat auton pysymään käynnissä kun säätelet.
Lopulta kun ylä ja alaneulat ovat alueella, hienosäädät auton tyhjäkäynnin kohdalleen tyhjäkäyntiruuvista.