SIlti kun vedän ruuvit tiukkaan, diffi tuntuu aika jäykältä ja yhdessä kohtaa tuntuu enemmän vastusta kun kädessä pyöritän ulostuloista.
Pultit kiinni ja hanaa?
Onko noissa kaikissa HPIn sähköautoissa se sama ratasdiffi? Ainakin minulla blitzissä on se ratasdiffi toiminut ihan hyvin, mutta ruuveihin on tosiaan hyvä laittaa lukitetta, että ne pysyy paikoillaan. Toisena huomiona ehkä, että onhan siellä jotain vikaa, jos se on yhdessä kohtaa jäykempi ... joko löydät vian tai sitten vain laitat sen autoon kiinni. Mahdoton sanoa netin välityksellä, onko se jäykkyys niin pahaa, että siitä tulee ongelma.
Next time http://rc10.fi/index.php?topic=24295.0
Nyt, kun on nämä valmistajakohtaiset alueet, niin olisiko järkevää tehdä enemmän aiheita? Joka tapauksesssa, jos tuo on se sama ratasdiffi kuin Blitzissä, niin se diffi on niin monessa autossa, että siitä voisi itsessään tehdä yhden aiheen.