Kirjoittaja Aihe: Etulaakeri  (Luettu 3322 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa V-M.J

  • PRCA
    • Profiili
Etulaakeri
« : 12.12.22 - klo: 21.57 »
Mitenkä se ny on tuon etulaakerin "tiivisteen" kanssa? Joku osaa mm. (Adam Drake) neuvoa että se sisempi gumi olisi hyvä raksia pois että laakeri saisi enempi öljyä. Joku toinen on ehdottomasti sitä mieltä että jos sitä ei ole niin moottori menee hetikohta rikki. Mikä täällä on arvon raadin näkemys asiasta?

Poissa mustikka

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Joni RC
Vs: Etulaakeri
« Vastaus #1 : 15.12.22 - klo: 10.19 »
Kaikista omista moottoreista on ihan tehtaalta astin puuttunut se etummaisen laakerin takapuolen tiiviste ja vain etupuolella on ollut tiiviste. Takalaakerit tietysti ilman kumpaakaan tiivistettä.
Kaikenlaisia leluja on ollut tässä vuosien varrella :wink:
Joni RC

Poissa V-M.J

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Etulaakeri
« Vastaus #2 : 18.12.22 - klo: 00.04 »
Juurikin näin. Sillä kyselin koska jotku jälleenmyyjät myyvät laakereita jotka on "tuplatiivistetty/suojattu" jotenkin erinomaisen mainioina. Pöh.

Poissa V-M.J

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Etulaakeri
« Vastaus #3 : 18.12.22 - klo: 00.42 »
Jaa joo kyllä ainakin O.S. SPEED 21XZ-B moottoreissa siinä takimmeisessa laakerissa (23730050) on takana tiiviste. Yrittää lienee pitää polttoaineen ja sitämyöten öljyn laakerilla. Tiedä näistä saatika japanialaisita :)

Vs: Etulaakeri
« Vastaus #4 : 28.12.22 - klo: 13.11 »
Oma perstuntuma on, että tuplasuojilla on kyllä kestänyt pidempään. Ei ole koskaan etulaakeri pettänyt, vaan ne tiivisteet.
Team associated RC10SC6.1, Traxxas Xmaxx, Traxxas Revo 3.3, Traxxas T-Maxx