Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Mazza

Sivuja: 1 ... 10 11 12 [13]
362
Noniin, nyt diffi pöydällä ottamassa vastaan pientä lääkeruisketta... :wink:  Kummasti tuli kulkujaki kun löi tuon stanukoneen kiinni 8)

363
Lainaus käyttäjältä: "m@sse"
11-lankainen kuullostaa aivan liian kiereältä crawleriin  :shock:

Joo, tuommonenhan on ihan hirvittävän vääntävä kone - varsinkin kun ennakkoa on hyvän verran mutta väärään suuntaan. :lol:  Huomenna pitää ajaa uus testiajo 27-lankasella jossa ennakko nolla.

364
Ainiin, huomioikaa tosiaan että tuo on takaveto. :lol:
(siksi yllätyinki miten hyvin kulki...)

365
Juuri kävin ensitestit sisällä kokeilemassa, aika railakkaasti muuttu kulku :) . Pystyy ajamaan portaita alaspäin hallitusti, nousee nätisti 10cm kynnyksen yli jne - kaikkea, mistä ei ollu toivoakaan vakiona. Lukkoa ei vielä ole, onneksi siihen löytyy helppo apu: kuumaliima. Sopivasti laitettuna pitää hyvin, koska panttaa niin monesta kohtaa ettei varmasti pääse pyörimään diffi, mutta silti saa poiskin halutessaan helposti. Tuskin kuitenkaan enää kovin kovasti modaan tuota - tänään kävin teettämässä uuden rungon ja hain kaiken maailman tarviketta kunnon crawlerin rakennukseen... 8)  Tosin runko on vasta huomenna valmis, ei millää malttais oottaa :cry: .

(ps. lukkoa ei vielä tarvinnu - voimaa vain loppu kesken :oops: )
(ps.2 olikohan vaikutusta sillä, että moottorina loppuunajettu Kyoshon 11-lankanen, jota pyöritettiin väärin päin eli ennakkoa vastaan, sekä taivaan vanha 1500mAh akkupötkö... :shock: )

366
(kopioin suoraan toiselta foorumilta oman tekstini):
 Noniin, löysin tämän sivuston ja het tuli mieleen menneet, elikkä jo käytännössä lopetettu rc-harrastus. Pakkohan se oli kaivaa romut esiin, ja tottahan tuosta "monsterista" piti alkaa muovaamaan hiukan maastokelpoisempaa. No, sehän alkaa toki siitä että lisätään sisään- ja ulosjousto maksimiin. Sillä päästiin seuraaviin tuloksiin:
(huomatkaa, että toinen etutassu on jo pari cm irti maasta  :mrgreen:  )

http://www.rc-harrastus.com/coppermine/displayimage/album=79/pos=4.html

Jaha. Sitte katotaan mistä ahistaa. Okei, edessä ahdistaa sieltä sun täältä, joten osiin ja dremeli sekä puukko käteen ja hiukan työtä, taas kasaan. Vielä vähän täältä ja tuolta, noniin. Enää iskarit rajoittamassa :mrgreen:  Iskarit veks ja uudet tilaukseen. Joustoa kertyi miellyttävät 9cm per nurkka kun aiemmin se oli siellä 3-3,5cm paikkeilla :twisted: .

Takana piti vaihtaa pari milliä pidemmät ylätukivarret, ei enää ala panttaamaan vetari vastaan. Seuraavaksi iskarit irti ja sama homma kuin eteen, eli uusia, pidempiä odottelemaan. Vielä koko paketti takaa auki ja vähän dremeliä pohjalle, johan mahtuu taas tukivarret liikkumaan. Samalla tuli käännettyä koko paketti (tukivarret, vaihteisto ja jotain muuta pientä) toisin päin, syystä että tällä saa painopistettä reilusti eteenpäin. Pitää vielä moottorin ennakkoa kääntää "väärään" suuntaan. Ja taakse kertyi myös se 9cm joustoa nurkkaa kohden, aika hyvin verrattuna siihen 2,5-3cm:n mitä oli alkuun. Nyt kärsii nostaa 16cm rengasta ennen ku toinen nousee ilmaan  :twisted:

Ja kuvaa, kaikki tassut maassa:

http://www.rc-harrastus.com/coppermine/displayimage/album=79/pos=3.html
http://www.rc-harrastus.com/coppermine/displayimage/album=79/pos=2.html
http://www.rc-harrastus.com/coppermine/displayimage/album=79/pos=1.html

Ja se kori on mitä on, omiaan tuohon käyttöön, viitti noita turistien koreja turhaan leikellä tuohon tarkotukseen. maalit tippunu sisältä, joten maalattu uudestaan päältä Tosi onnellinen . Ja iskareita odotellaan, joissain kuvissa näkyy kun vakioiskarit roikkuu irtaallaan siellä.. 8)

Ja projekti jatkuu... :wink:

EDIT: linkkien korjausta

Sivuja: 1 ... 10 11 12 [13]