Jokunen kuva motista ja rojektin etenemisestä.
Öljystefa veke ja laakeria paikoilleen.
Lohkossa on myäs öljykanava porattuna tohon laakerin väliseinään, tuokin on erillainen kuin zenoassa ja cy:ssä, siinä laakerit pitää erillään klemmari rengas, tossa on kokonaan seinämä, jossa pieni reikä öljylle..
Parempi idea mun mielestä kuin noissa kahdessa edellisessä on.
Vauhtipyörän puolella sama juttu lohkossa, väliseinämä on mutta tällä puolella on sitten laakeri.
Kesä ja pölyävät radat meni, joten ajetaan talvi nyt sit nelilaakerisena, keväällä tuon kyllä vaihdan öljystefaan.
Taikka Brucehan lupas kyllä rahat takasi jos hajoaa sen takia että se heidän tekemisistä johtuu.
Detailssejä
Laakerikin löysi paikkansa, Saksalaista huippulaatua ja maksoi huimat 6€ paikallisesta laakeriliikkeestä, Kiinalaisia sai parilla egellä.
Kytkinkin tuli asennettua kunnon työkaluilla, ja alaan neuvoilla
Kätevä työkalu toi sakemannien puodista ostettu palikka..
Irroittaa mm vauhtipyörän ja kytkimen alusta ja asennuksessakin tosta on apua.
Uusi kytkinjousi ja vähän ajetut kytkinpalat asensin samalla.
Ja väärinpäin asensin palat, hyväksi kikaksti todettu.
Tuli myös tänään noi alumiiniset ohjauspalikat.
Ensiviikolla pääsis asentamaan, tällä viikolla ei aika riitä kun pitää emännän siskon häihin lähteä, kympillä nappaisi