Joustaa kaikkien muittenkin rc-autojen kumit jotain, mutta voimansiirto on se joka saa pipiä.
Twini isohalkasijaiset kumit toimiii isomassaisina vauhtipyörinä, johan verrattuna touringkumit suttaa enempi ku pitää.
Hypystä ales urku pohjassa tullessa kumit pyöri ilmassa , no vaikka 50kmh, ja yhellä iskulla reiluun , vaikka 10kmh.Tämä 40kmh nopeudenmuutos alle 10 asteen akselikulmaan. Siihen päälle koneen voima ja voimansiirron vauhtipyörä-inertiavoimat. Isku kohdistuu: pinionin 2 hammasta lyö vastaavia lautasessa kerralla, koska iso kumi ei sudi alastulossa tms, missä kitka moninkertaistuu. Vaikka seuraavat 2+2 kohtaa liki samat voimat, on kohdistunut isku vaan enempi kuin on suunniteltu. (ne suunnittelee miehen kaasukäteen jonkun ihme-asetuksen hellätä tossa, ja on nimenneet sen: "järki".Outoo!)
(Infernossakin kiertyi vetoakselit yli 2 kilowatin tehoisella harjattomalla, kun hypystä ,uusin kumein, tuli routaantuneelle futiskentälle. Siinä on paljon pienempi ala maahan päin kerralla kuin twinissä.)
Twini kaverilla on XL06 koneellaan kestänyt, mutta slipperi on KOVILLA