JArrun säätö on viinkuin edellä mainittiin...
Jos haluaa auton stoppaamaan nopeemmin niin eteen tehoa paljon ja taase niin paljon kuin tykkää...
Krossissa on tosin vaikutusta hirveästi myös sillä että jarrutuksissa auto ei heitä keulan kauta ympäri.
Itse yleensä säädän etujarrun siten että se jarruttaa lähes lukkoon. Mikäli jarrutuskohdassa (missä lähes aina on) onmonttu niin säädän etujarrun siten että ei heitä helposti keulan kautta ympäri, eli loppujenlopuksi suht löysälle.
Takajarrun säädän sen mukaan miten auto käyttäytyy. Mikäli säädöt on muuten kohillaan, mutta tuntuu ettei jarruttaessa käänny kunnolla sinne minne heluan niin takajarrua hieman kireemmälle, jolloin saadaan pieni käsijarruefekti aikaiseksi.
Jokatapauksessa itse tykkään aina mahdollisimman neutraalisti jarruttavasta autosta, eli auto jarruttaa tehokkaasti, ei kuitenkaan heitä liian helposti röykyssä keulan kautta ympäri, mutta on silti helppo jarrupäällä kääntää mutkaan sisälle.