Kirjoittaja Aihe: Torstaivääntötopic  (Luettu 19490 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #60 : 26.11.09 - klo: 13.32 »
Osittain ymmärrän, että harrastajalle homma voi olla vaikeaa jos tarvitsee kahdenlaiset laitteet. Olen vähän jäävi sanomaan miten asian tulisi olla. Tosin ei kaluston puolesta voi muutenkaan verrata 1/12 ja krossia tai turistia hankintojen suhteen, jokainen luokka tarvitsee omanlaisensa laitteet. Jos kukkarossa on tiukat nyörit, niin kuka pakottaa ostamaan joka luokan autoa? Suomessa vaan tuntuu olevan jokin pakko saada ajaa kaikkia mahdollisia luokkia 100e vuosibudjetilla, ulkomailla trendi on ihan toinen. Ja sieltä ne konkretisoituvat myös meille säännöiksi.

Kuten Vesa tiedät, niin itse puntaroin ja pähkäilin asiaa tänäsyksynä pitkään. Valitsin talven leikkikaluiksi 1C akut ja mattoauton. Välillä aina kuitenkin tekee mieli touring-autoa joka on siitä syystä nyt tavoittamattomissa että joutuisin sitä varten hommaamaan kaikki laitteet pelkän auton lisäksi. Mattoautoihin 1C-akut ovat varmasti hyvä ratkaisu, mutta WGT-autoja voitaisiin täällä Suomessa ajaa ihan hyvin myös sellaisella konfiguraatiolla, jossa jännitteenä on sama kuin muiden 10-kokoisten autojen jännite.

En ihan heti usko että:
a) kukaan Jenkeistä tulee Torppaan ajamaan poikien kanssa kilpaa WGT-luokkaan
b) kukaan suomen WGT-kuskeista lähtee ulkomaille kilpailemaan

Näinollen ei ole mitään tarvetta sille että olisi "pakko" ajaa luokkaa samoilla säännöillä kuin ulkomailla ajetaan.

-A-

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #61 : 26.11.09 - klo: 13.35 »
Kukaan jenkkifirma tuskin suunnittelee autoa myöskään Torpan radan tarpeisiin. Pitäskö toi mun WGT-auto suunnitella sittenki 4S lipolle, minimikäämiksi 3.5t tai .28 polttiskone?  :afro:

Miksi M-8 krossissa ei esim. ajeta samalla koneella kuin truggyssa?
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa RC-Garage

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
Torstaivääntötopic
« Vastaus #62 : 26.11.09 - klo: 13.35 »
Mmmm nam! Jälkkäriks vedin suklaavanukasta oli myös hyvää  :kiss:

Suklaavanukas hmm... Mulla on pyörinyt koko aamun/päivän BANAANIT mielessä, mistäköhän johtuis???
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Torstaivääntötopic
« Vastaus #63 : 26.11.09 - klo: 13.36 »
Tuohon akkuasiaan liittyen, millaiset hintaerot erot ovat hyvien LiPo 1 ja 2 kennoisten välillä ?

40C 1S on noin haitarissa 60-70 eukkaa
40C 2S                           80-100 rahaa
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Mika R

  • Vieras
Torstaivääntötopic
« Vastaus #64 : 26.11.09 - klo: 13.38 »
Kenet sä MikaR näet tiennäyttäjänä tuossa uudessa luokassa, ja tarkoitatko nyt enää edes WGT luokkaa? Ko. luokka on lähtöisin 1/12 autojen valmistajien - joihin itsekin lukeudun - taholta, joten tuotekehityksen suunta on määräytynyt sieltä.

Mielenkiintoista Vesa, itse asiassa luulin että Oulun seudulla ajetaan C-12 luokkaa. Tämä on minulle uusi tieto - luultavasti evoluutiomielessä ajaa täysin asiansa jos vanhaa luokkaa ei enää käytännössä ajeta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #65 : 26.11.09 - klo: 13.39 »
Osittain ymmärrän, että harrastajalle homma voi olla vaikeaa jos tarvitsee kahdenlaiset laitteet. Olen vähän jäävi sanomaan miten asian tulisi olla. Tosin ei kaluston puolesta voi muutenkaan verrata 1/12 ja krossia tai turistia hankintojen suhteen, jokainen luokka tarvitsee omanlaisensa laitteet. Jos kukkarossa on tiukat nyörit, niin kuka pakottaa ostamaan joka luokan autoa? Suomessa vaan tuntuu olevan jokin pakko saada ajaa kaikkia mahdollisia luokkia 100e vuosibudjetilla, ulkomailla trendi on ihan toinen. Ja sieltä ne konkretisoituvat myös meille säännöiksi.

Ei ihan näinkään, vaan suomessa moni näyttää tällähetkellä hakevan itselleen parhaiten sopivaa luokkaa...
Ja helpointahan tietenkin olis jos samat kamat kävis edes suurimmaks osaks keskenään, jolloin toiseen luokkaan siirtyminen ei aiheuttaisi niin paljon pakollisia kustannuksia...
Pehmentäis siis ainoastaan luokan vaihtoa.

Nyt joudut hommaamaan isomman kasan tavaraa vain että voit vaihtaa luokkaa...

Eihän turistissakaan periaatteessa tartte mitään muuta tehdä kuin hommata kireempi motti niin oot viri luokassa... tosin ei proostokista siirtyminen ylempään luokkaan vaadi edes tätä... Koska poro koneella saat sääntöjen mukaan tietenkin ajaa jos haluat... järkeähän tässä ei tietty ole, mutta mahdollisuus kuitenkin.

Ja tosiaan krossista turistiin tai päinvastoin siirtyminenkään ei pakota sähköjen suhteen mihinkään.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #66 : 26.11.09 - klo: 13.40 »
Just tätä ihmettelin että miks tähänkin luokkaan taas tarvii jotain muuta kuin esim toisen luokan autosta jo löytyy???

Mikä tässä nyt on taas ongelma? 1S LiPo:lla voi ajaa c-12 ja WGT, kuin myös samalla säätimellä. Vastarinakusta tai boosterista ei pääse eroon 4 kennollakaan. Seuraava kysymys varmaan on, että miksei c-12 voi ajaa 6 NiMh kennolla tai 2s LiPolla? Moottori sentään on yleensä c-12 autolla tehokkaampi. Lisäksi jos oikein ryssättää, saa yhdestä krossarin saddle packista 2 akkua. Mutta kuten jo yllä oli, niin ei voi enää nykypäivänä olettaa, että yksillä sähköillä ajaisi kaikkia mahdollisia luokkia, eikä mielestäni tarvitsekaan.

---

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #67 : 26.11.09 - klo: 13.41 »
Tuohon akkuasiaan liittyen, millaiset hintaerot erot ovat hyvien LiPo 1 ja 2 kennoisten välillä ?

40C 1S on noin haitarissa 60-70 eukkaa
40C 2S                           80-100 rahaa
Kiitoksia. Toisaalta miksi sääntöjä ei täällä suomessa voisi muokata niin että 2s+17.5 kelpaisi ? Jos tehoeroja ei juurikaan löydy 2s +17.5 ja 1s 10.5 väliltä niin ehdottomasti kannattaisi muokata. Eipä tarvitsisi stanu-ajajan hommata buustereita ja uusia akkuja vaan voisi vanhoilla kamppeilla ajaa myös tätä mielenkiintoista luokkaa
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Tomas

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #68 : 26.11.09 - klo: 13.43 »
Kyllä, minä "spämmään" (mitä se sitten tarkoittakaan?). Aikuiset miehet tappelevat RADIO-OHJATTAVISTA AUTOISTA, hienoa että tämäkin WGT aihe saatiin pilattua kuten koko foorumi yleensäkin... Jokainen leikkikööt millä lystää, itse tykkään tällä hetkellä leikkiä WGT autolla huomenna ehkä jollain muulla. Ja kyllä, olen itse omasta p..seestä kaikki rahat tähän(kin) harrastukseen repinyt!

Hyvä ruoka hyvä mieli! 


Amerikkalainen Suklaakakku:

120 g tummaa suklaata
200 g voita tai margariinia
4 kananmunaa
4 dl sokeria
3 tl vanilliinisokeria
1 1/2 dl vehnäjauhoja
1 dl Ohrakasta
100 g saksanpähkinöitä

Sulata suklaa ja rasva. Vaahdota munat ja sokeri. Lisää hieman jäähtynyt suklaa-margariiniseos, jauhot, vanilliinisokeri ja murskatut saksanpähkinät
muna-sokerivaahtoon. Kypsennä vuoassa, jonka halkaisija on n. 23 cm, 180 asteessa 1 tunti. Kakun kuuluu olla sisältä hieman kostea. Tarjoa sellaisenaan tai kermavaahdon kanssa.

On muuten hyvää!

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #69 : 26.11.09 - klo: 13.43 »
Kenet sä MikaR näet tiennäyttäjänä tuossa uudessa luokassa, ja tarkoitatko nyt enää edes WGT luokkaa? Ko. luokka on lähtöisin 1/12 autojen valmistajien - joihin itsekin lukeudun - taholta, joten tuotekehityksen suunta on määräytynyt sieltä.

Mielenkiintoista Vesa, itse asiassa luulin että Oulun seudulla ajetaan C-12 luokkaa. Tämä on minulle uusi tieto - luultavasti evoluutiomielessä ajaa täysin asiansa jos vanhaa luokkaa ei enää käytännössä ajeta.

Missä kohtaa tuota lausetta luki, että ei ajeta C-12 luokkaa?

Tuotekehitys ei ole sama kuin luokkakehitys.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Mika R

  • Vieras
Torstaivääntötopic
« Vastaus #70 : 26.11.09 - klo: 13.46 »
Jaa, no ei kai missään. Ymmärsin että tämän on tarkoitus korvata tulevaisuudessa C-12 ja että olette jo sillä tiellä kun edustatte alan kärkeä. Ehkä sitten vasta osittain tai ette lainkaan.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #71 : 26.11.09 - klo: 13.48 »
Just tätä ihmettelin että miks tähänkin luokkaan taas tarvii jotain muuta kuin esim toisen luokan autosta jo löytyy???

Mikä tässä nyt on taas ongelma? 1S LiPo:lla voi ajaa c-12 ja WGT, kuin myös samalla säätimellä. Vastarinakusta tai boosterista ei pääse eroon 4 kennollakaan. Seuraava kysymys varmaan on, että miksei c-12 voi ajaa 6 NiMh kennolla tai 2s LiPolla? Moottori sentään on yleensä c-12 autolla tehokkaampi. Lisäksi jos oikein ryssättää, saa yhdestä krossarin saddle packista 2 akkua. Mutta kuten jo yllä oli, niin ei voi enää nykypäivänä olettaa, että yksillä sähköillä ajaisi kaikkia mahdollisia luokkia, eikä mielestäni tarvitsekaan.


Ei niin mitään ongelmaa...

Tämä kysymys vain tullut mieleen, kun kuitenkin WGT auton runko soveltuis suoraan 2S lipoille.
Mattikseenhan niitä et noinvain survo...

Pitänee ilmeisesti taas alkaa joka viestissä painottamaan että minulla ei ole mitään ongelmaa tämän asian suhteen... ei sitten pienintäkään.

Kuhan kiinnosti että mistä tällaiseen ratkaisuun on päädytty...
Kun siis jos helpointa mahdollista kuviota olis haettu takaa niin helpoinhan olis ollu se 2S lipot ja sopiva kone...
Mut ei tietenkään aina tartte olla sitä helpointa tietä hakemassa...
Mikäli tämä WGT olis ihan virallinen luokka maailmalla niin ei tuo asia yhtään askarruttais...
Mutta kun nyt ei kyse ole tällaisesta luokasta, ja tuskin äkkiseltään suomessa ainakaan ollaan yrittämässäkään mitään virallista maailmanluokan säännöistä rakennettua luokkaa niin vain ja ainoastaan siksi mielessäni ihmettelen.

Ja siksi tietenkin kysyin koska täältähän tuon vastauksen vois helpostikin saada henkilöiltä jotka ovat näihin sääntöihin päätyneet.

Kun joku säännöistä päättänyt ystävällisesti ja perustellusti asian minulle kertoo niin SELVÄ!!!  Kiitos vastauksesta... ei askarruta enää.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #72 : 26.11.09 - klo: 13.49 »
Aika hatusta repästi ton ajatuksen, mutta anyway....

C-12 elää ja voi hyvin, eikä tule kuolemaan. Rinnalle voi tulla muita luokkia, mutta julkeaisin väittää ettei tuota originaalia syrjäytä muut luokat. Historian kirjoitus on kuitenkin aloitettu jo 70-luvulta, väliin mahtuu monia uusia luokkia jotka ovat menneet ja tulleet, mutta osa vain säilyy.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #73 : 26.11.09 - klo: 13.50 »
Kiitoksia. Toisaalta miksi sääntöjä ei täällä suomessa voisi muokata niin että 2s+17.5 kelpaisi ? Jos tehoeroja ei juurikaan löydy 2s +17.5 ja 1s 10.5 väliltä niin ehdottomasti kannattaisi muokata. Eipä tarvitsisi stanu-ajajan hommata buustereita ja uusia akkuja vaan voisi vanhoilla kamppeilla ajaa myös tätä mielenkiintoista luokkaa

Kuka sua estää? Ei ole mitään virallisia sääntöjä näille vehkeille. Jengi on vaan mennyt sillä mikä on havaittu toimivaksi tuolla ison meren takana ja osittain Euroopassakin.

Kisat on Suomessakin näyttäneet tarjoavan hyvää vääntöä näillä keskenään sovituilla tasaväkisillä laitteilla.
---

Mika R

  • Vieras
Torstaivääntötopic
« Vastaus #74 : 26.11.09 - klo: 13.51 »
Sama täällä, ei minullakaan pienintäkään ongelmaa..

Aika hatusta repästi ton ajatuksen, mutta anyway....

C-12 elää ja voi hyvin, eikä tule kuolemaan. Rinnalle voi tulla muita luokkia, mutta julkeaisin väittää ettei tuota originaalia syrjäytä muut luokat. Historian kirjoitus on kuitenkin aloitettu jo 70-luvulta, väliin mahtuu monia uusia luokkia jotka ovat menneet ja tulleet, mutta osa vain säilyy.

Selvä.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #75 : 26.11.09 - klo: 13.51 »
WGT säännöt maailmalle on kopsattu pitkälti c-12 luokasta, kuten koneet ja akutkin. Koska samat jampat ajaa 1/12 ja WGT, niin ei ole kellään stressiä tunkea krossiautoa korin alle.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #76 : 26.11.09 - klo: 13.53 »
Maailmalle... Okei...

Ja siis näistäkö haluttiin suoraan kopsata säännöt myös suomeen?

Okei...

Ja siis suomen kertsikisoihinko et saa osallistua pakista löytyvillä 2S lipoilla ja 17.5 koneella?

Näillä säännöillä siis et...  oookei...

No edelleen silti mielessä on kysymys että miksi tällaiseen haluttiin??

Jos siihen jostain syystä haluttiin niin okei...

Edelleen... Minähän en tätä luokkaa meinaa ajaa, koska nykyisissäkin ajamissani luokissa on jo niin paljon ajanvietettä että se riittää minulle.

Kunhan kyselen aikani kuluks.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #77 : 26.11.09 - klo: 13.56 »
En nyt oikeesti ymmärrä mikä tässä on niin vaikeeta?

Pitäskö Suomessa ajaa eri säännöillä kuin maailmalla, ja kehittää taas uusi luokka?

Ihan vertauksen vuoksi: Miksi M-8 luokkaa ei voitaisi ajaa Suomessa 0.28 koneella? Saataisiin siitäkin helpompaa niille jotka on ostaneet truggyn?
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Torstaivääntötopic
« Vastaus #78 : 26.11.09 - klo: 13.58 »
Amerikkalainen Suklaakakku:

120 g tummaa suklaata
200 g voita tai margariinia
4 kananmunaa
4 dl sokeria
3 tl vanilliinisokeria
1 1/2 dl vehnäjauhoja
1 dl Ohrakasta
100 g saksanpähkinöitä

Moderaattorin resepti Tomakselle on viikon banaanit, talo tarjoaa!

Mika R

  • Vieras
Torstaivääntötopic
« Vastaus #79 : 26.11.09 - klo: 13.58 »
Ajetaanhan sillä, tai siis voi ajaa; nimenomaan siksi että Finnish Openiin pääsee suoraan paketista RTR vehkeillä. Ei SM-luokkaa mutta kansallista sarjaa kyllä. No tämä on kyllä pahasti asian vierestä, sori.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #80 : 26.11.09 - klo: 13.59 »
Etkö säkään Vesa ymmärrä että ei ole mikään yhtään vaikeeta.

Kunhan vain ja ainoastaan kiinnostaa että miksi näihin sääntöihin päädyttiin, kun siis autojen rakenne kuitenkin täysin sallii 2S lipot.

M8 luokkaahan voit ajaa finnishopenissa .28 rtr koneella.
Virallisessa SM luokassa et...
Mutta eihän WGT ole suomessa mikään virallinen luokka...
Eli aivan turha vertaus.


Onko kysyminen tosiaan näin kiellettyä kun tämä pelkkä kysyminen näyttää johtavan tällaiseen edellä nähtyyn lämpeämiseen???

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #81 : 26.11.09 - klo: 14.00 »
Kuhan kiinnosti että mistä tällaiseen ratkaisuun on päädytty...
Kun siis jos helpointa mahdollista kuviota olis haettu takaa niin helpoinhan olis ollu se 2S lipot ja sopiva kone...

Hokelle vielä, kun näytti jo vaihtuvan väri naamalla  :mrgreen:, että autot on tehty 4 cell konfiguraatioon CRC:tä lukuunottamatta. CRC yritti iskostaa porukalle 6 cell NiMh alustaa, mutta hardcore mattoautoilijathan eivät yli 4 kennon akkupaketteja katsele, eikä tainnut auton säätäminenkään ko. layoutilla olla helpointa. Jossain välissä sitten ilmaantuivat 1s LiPot, jotka syrjäyttivät samantien NiMhit. 1s LiPot istuvat linkkiautoihin NiMhien paikalle heittämällä, joten ei ollut tarvetta suunnitella autojakaan uusiksi. Mattoautopiireissä ei ilmeisesti ketään kiinnosta pääseekö mummon entisellä 2s krossiauton LiPoakulla ajamaan kisaa vai ei, joten layoutit on autoissa pysyneet samoina.
« Viimeksi muokattu: 26.11.09 - klo: 14.03 kirjoittanut jarkkom »
---

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #82 : 26.11.09 - klo: 14.04 »
Jarkko jarkko....

Ei todellakaan väri vaihtunut...

Edelleen aivan yhtä rennolla ja vain ja ainoastaan kiinnostuneella mielellä kirjoittelen.

ja HOPLAAAAA....

Nyt se vastaus tuli...

Eli autot on siis tehty neljälle tinapatterille...

Ah... Tämä torsti kun ei noita vanhoja akkuja taas ajatellut ollenkaan... On vain lipo lasit silmillä, enkä tässä kahvia juodessa tuota asiaa taas ajatellut ollenkaan....


Noniiiiiin...

Kiitos... sieltä se tärkeä pointti tähän minua kiinnostaneeseen asiaan tuli.
Autot suunniteltu "vanhaan" tekniikkaan ja haluttiin pitää se mahdollisimman samanlaisena lähtökohdiltaan.

Jes.

Täysin ymmärrettävä asia.

Kun sen nyt joku tämän pointin meikäläisellekin ilmi toi.

Stänks.

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Torstaivääntötopic
« Vastaus #83 : 26.11.09 - klo: 14.06 »
....Sit ihmetellään kissankokoisilla kirjaimilla missä kaikki stanukuskit ovat... Joku on varmaan mennyt pieleen miksi porukka ei pysy lajissa mukana. Tai rahat loppu.

Mika, yksikään WGT:tä ajanut kuski ei ollut pois Alue-8 stanuosallistujien joukosta. Jos WGT:tä ei olisi tai sitä ei olisi ajettu 21.11. kisassa, stanuun ei olisi saatu yhtään osallistujaa enempää.

Ei kannata sotkea samaan soppaan asioita, jotka eivät sinne kuulu.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Mika R

  • Vieras
Torstaivääntötopic
« Vastaus #84 : 26.11.09 - klo: 14.12 »
Kääntäen, jos Stanu luokkaa olisi pidetty kiinnostavana ja 18 ikäraja poistettu ajoissa eikä WGT:tä ajettu niin oletko Jarkko niin varma?

Tai jos Stanu luokkaa olisi esim. välillä kokeiltu foameilla niin ajotuntuma olisi paljon sama kuin WGT:ssä, kenties.

Kyllä nämä asiat samaan soppaan kuuluu.

No nyt on luokka lisää mistä valita. Valitettavaa että se taitaa olla jo seitsemäs sisä sähkö rata -luokka jos driftingin laskee mukaan.


Poissa RC-Garage

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
Torstaivääntötopic
« Vastaus #85 : 26.11.09 - klo: 14.13 »
Tällä hetkellä lähes kaikki WGT autovalmistajat ovat tuottaneet/päivittäneet 1S LiPolle suunnitellut alustat.
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Torstaivääntötopic
« Vastaus #86 : 26.11.09 - klo: 14.14 »
Mattoautopiireissä ei ilmeisesti ketään kiinnosta pääseekö mummon entisellä 2s krossiauton LiPoakulla ajamaan kisaa vai ei, joten layoutit on autoissa pysyneet samoina.


==> ja ilmeisesti näihin piireihin ei edes haluta uusia harrastelijoita ulkopuolelta.

-A-

ps. Tässä on nyt kaksi ihan eri asiaa puheenaiheena. Harrasteleminen ja tosikisaaminen. Olen ymmärtänyt että nämä WGT-kuskit kuuluvat enemmän tähän harrastelijaporukkaan.

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Torstaivääntötopic
« Vastaus #87 : 26.11.09 - klo: 14.15 »
Jaa, no ei kai missään. Ymmärsin että tämän on tarkoitus korvata tulevaisuudessa C-12 ja että olette jo sillä tiellä kun edustatte alan kärkeä. Ehkä sitten vasta osittain tai ette lainkaan.

Ihmettelen, jos kukaan ainakaan Torpassa WGT:tä ajavista kuskeista kokee minkäänlaista ambiitiota C-12 luokan vahingoittamisen tai jopa korvaamisen suuntaan.
Nämä harrastajat ovat nimittäin suvaitsevaisia tyyppejä, jotka vaan tykkäävät ajaa rentoa ja helppoa pienoisautoaan.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa RC-Garage

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.rc-garage.fi
Torstaivääntötopic
« Vastaus #88 : 26.11.09 - klo: 14.18 »
Jaa, no ei kai missään. Ymmärsin että tämän on tarkoitus korvata tulevaisuudessa C-12 ja että olette jo sillä tiellä kun edustatte alan kärkeä. Ehkä sitten vasta osittain tai ette lainkaan.

Ihmettelen, jos kukaan ainakaan Torpassa WGT:tä ajavista kuskeista kokee minkäänlaista ambiitiota C-12 luokan vahingoittamisen tai jopa korvaamisen suuntaan.
Nämä harrastajat ovat nimittäin suvaitsevaisia tyyppejä, jotka vaan tykkäävät ajaa rentoa ja helppoa pienoisautoaan.

Tiedän jopa kaksi tänä syksynä WGT:tä ajamaan aloittanutta kuskia jotka ovat ilmeisesti lähdössä treenaamaan myös C-12 luokkaa.
RC-Garage     ***RC autoilun erikoisliike***
Hiekkamäentie 11, Hyrylä. Avoinna Ma,Ke,Pe 11-18 Ti,To 11-16 Vähemmän puhetta, enemmän tekoja.

Mika R

  • Vieras
Torstaivääntötopic
« Vastaus #89 : 26.11.09 - klo: 14.19 »
Otit Jarkko tuon edellisen irti kontekstista. Se oli vastaus Vesalle koska hän nimenomaan puhui tästä jatkona C-12 luokalle ja kehitysverisiona.

Kaikkihan me suvaitsevaisia ollaan. Paitsi jos tulee niin paljon luokkia ettei niitä ehditä tunnissa käydä radalla läpi ajovuorojen puitteissa. Sitten voi alkaa suvaitsevaisuus kärsiä?