Kai se nyt kestää jos varmistanut, että kestää :). Mitään vakio noparia kannata mennä uittelemaan, mutta jos on luokiteltu WP niin eiköhän se aika kylmästi uskalla uittaa. Tosin itse vielä lakkaisin sellasenkin.
Servoja on WP:nä ja normaalejakin taitaa saada aika helpolla suojattua vedeltä.
Vastarin saa 10e arvoseen WP koteloon.
Motti käy sen verta kuumana, että varmaan haihtuu kaikki vesipois.
Eli suurin vaiva varmaan tarttee useimmilla nähdä noparin lakkaamisessa. Siihen varmaan käy mikä tahansa lakka, mutta sellasta elektroniikka lakkaa myydään ainakin partcossa ja varmaan muuallakin. Siitä sitten sumuttelee sen verran kerroksia, että saa mielen rauhan. Tuossa elektroniikka lakassa on se hyvä puoli, että sen 'läpi' pystyy kolvaamaan.
http://www.youtube.com/watch?v=QILepWGLKMs Tuossa on meikäläisen uitto. Tota ennen ajoin 5m lammikon läpi (kaikki elektroniikka veden alla) ja tuon jälkeen ajoin takasin sinne mistä tulinkin. Löytyy kyllä tuolta meikäläisen videoista tuo pitempi pätkä jos kiinnostaa. Mamba max 6900kv combo ja servo traxxaksen WP, wastari wp kotelossa. Ei minigrip pusseja yms. virityksiä...
Niin ja kun kyse on lumesta niin ainoat erot veteen verrattuna on, että ei meni niin helpolla joka väliin kun pysyy kiinteänä, mutta kun alkaa elektroniikka lämmetä niin varmana menee. Tärkein varmaan olisi muistaa, että kun on pitänty pitemmän tauon niin ei lähde sillä sulaneella ja jäätyneellä autolla enää ajamaan kun sitten sieltä menee oikeesti jotain rikki. Putsaus tietenkin on helpointa jos on tehnyt autosta vedenkestävän niin suihkuun vaan.