Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - the_man

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 14
91
Kilpailijoiden kanava / Vs: Stanu luokka sähkökrossiin
« : 13.01.10 - klo: 22.19 »
Heulin ehdotus stanukuskin määreeksi on vallan mainio, vielä kun viilataan noi moottorimerkit säännöstä pois kauppiaittenkin tasavertaistamiseksi, niin hyvä tulee. Ja vaikka itseltä molemman merkin tuotteita löytyykin, ja hyviä ovat olleet, olen ehdottomasti monopoliasemaa vastaan aiheessa kun aiheessa.

92
Kilpailijoiden kanava / Vs: Stanu luokka sähkökrossiin
« : 12.01.10 - klo: 16.00 »
Ei missään nimessä mitään poroa, vaan selkeä stanu nousuineen viriin, jolloin virinkin arvostus luulisi nousevan.

93
Kilpailijoiden kanava / Vs: Stanu luokka sähkökrossiin
« : 12.01.10 - klo: 15.37 »
Rakentavassa hengessä mä haluaisin tietää mitä se on pois SM:n kärjeltä M2-10 luokassa jos aloittelijoille olisi tasonsa mukainen luokka eli stanu?

Kalliisiin säätimiin ja koneisiin pitää kyllä ottaa sen verran kantaa, esim. Speed Passionin 2.0 säätimiin (LPF & Pro) on saatavissa "säätyvä ajoitus" kunhan vaan imuroi sen SP:n sivuilta ja tumppaa säätimeen. Säätimen pystyy myös palauttamaan tehdasasetuksiin, joten säätimestä ei tule kuluja pätkääkään lisää. Eiköhän muut merkit joudu seuraamaan tuota kuluttajaystävällistä esimerkkiä perässä. Lisäksi SP:n säätimet ovat nykymittapuulla halpoja. Toisekseen samoja säätimiä eri merkillä saa maailmalta vielä halvemmalla...

Koneissa tietenkin pieniä eroja on, vaikka sama käämilukema päällä lukisikin. Silti stanussa erot tehdään ajamalla...

94
Kilpailijoiden kanava / Vs: Stanu luokka sähkökrossiin
« : 12.01.10 - klo: 12.40 »
Eiköhän nää CS, GM, SP koneet jotka sallittuja touringin "rajoitus"luokissa juuri sieltä suunnalta tule. Rannalle jäävät monet legendaariset merkit, kuten LRP, Novak, Tekin yms + monet muut. Lähinnä tarkoitin, että jos konetta rajataan, pitäisi riittää tuo 17.5t leima koneen päällä...

Hazelle ja Janne A:lle tarvii kyllä ihmetellä puusilmäisyyttä katsoa lajin tulevaisuuteen. Junioreita tarvitaan lajin pariin, toki se voi luonnon päälle ottaa kun viistoistaset painaa molemmilta puolilta ohi parin kauden päästä. Kärjistetysti ei Rallin MM-sarjaankaan suoraan pääse ajamaan, kuten ei myöskään F1-sarjaan. Pohjat luodaan muualla, pienemmillä tehoilla ja halvemmilla kustannuksilla.  

95
Kilpailijoiden kanava / Vs: Stanu luokka sähkökrossiin
« : 12.01.10 - klo: 11.59 »
Eiköhän se 17.5t kone joka TSS-luokassakin on sallittu, olisi järkevin vaihtoehto, koska tehoja todella pitää rajoittaa aloittelijoilta. Kuitenkaan koneen merkkiä en menisi rajaamaan yhtä radikaalisti kuin TSS-sarjassa, koska se mielestäni rajoittaa kauppiaitten kilpailua. Nyt monta laadukasta merkkiä on rajattu ulkopuolelle ja ajetaan kiinankoneilla.

Lauantaille M2-10 ja S2-10
Sunnuntaille M4-10 ja SC-10

Ylläoleva ehdotelma saa itseltänikin suosiota, kolmen luokan ajattaminen venyttää kisapäivää aika rankasti ja kokemuksesta tiedän, että lajiin vihkiytymättömät vanhemmat ovat ehkä kisapäivän lopulla kurkkuaan myöten täynnä pikkuvekaran lajia, jos joutuvat aamuaikaisesta iltamyöhään kökkimään kisapaikalla.

Toisaalta tuo luokkajako auttaisi tasapäistämään myös sunnuntain nelkkua. Kaverin, joka ajaa vaan nelkkua, ei tarvitse tulla lauantaina reenaamaan "säälikisoihin" kun muutkaan eivät reenaa nelkuilla.

Kilpailijamääristä ja siitä että onko se pois M2-10:ltä olen sitä mieltä, että mitä väliä. Ymmärrän muutaman kuskin harmituksen, jos tällä hetkellä olet vaikka B-finaalin puolivälissä, niin nyt olet sijoitukseltasi n.17/50, jos taas stanu tulee olet äkkisältään 17/30. Kuulostaahan tuo ensin mainittu paremmalta, mutta jälkimmäinen saa ehkä tajuamaan reaalitason josta aloittelijat on suodatettu tuloksista pois ja saa virin kuskitkin reenaamaan yhä kovemmin. Jos Suomesta löytyy n. 30 (hatusta heitetty luku) laadukasta tuuppikuskia ja kisoissa pyörii vaikka 10-20 aloittelijaa = max. 50 kuskia. 30 kuskia virissä saa omat tasaväkisemmät väännöt ja loput 10-20 jeppeä + uudet stanuluokan myötä innostuvat ajavat stanua, on äkkiä tilanne että takavetocrossi on taas suosituin luokka. Jos ja kun M2-10 luokkaan ei mennä, vaan paikka pitää ansaita, luokan arvostus varmasti nousee. Kisajärjestäjä saa samat rahat, ellei jopa enemmän osallistumismaksuista kun stanussa saa olla ihan sama osallistumismaksu kuin virissäkin.

Ennen nousupistejärjestelmä olin jotekin näin:
Osallistujamäärästä ensimmäisen 10% joukkoon sijoittunut sai 4 nousupistettä, seuraavat 10% 3 NP:tä, seuraavat 10% 2 NP:tä ja seuraat 1 NP ja loput 0. 4 kisan sarjasta jos sai oliko 10? pistettä niin sai nousta ja jos sai 12 niin joutui nousemaan, eli stanussa ei pystynyt notkumaan ja keräämään pokaaleita. Pisterajat nousulle saattoivat olla tiukemmatkin...

Nää nyt oli allekirjoittaneen mielipietiä, joita lajiryhmän kannattais ainakin pohtia.


96
Kilpailijoiden kanava / Vs: Stanu luokka sähkökrossiin
« : 12.01.10 - klo: 00.57 »
No sä kiteytit aika hyvin -Jari- lajin silloiset kustannukset. Ja ton akkuihin käytetyn summan voi kertoa kisoissa ajettujen erien määrällä jos meinasi kovaa ajaa, esim. kolme alkuerää + 3 finaalia. Erätreenit joutu vetään jollain vanhoilla... Siihen kun lisättiin vielä se kuuluisa -90-luvun lama jolloin useassa perheessä nähtiin työttömyyttä, niin ei varmaan ollut kauhean vaikea miettiä mistä supistetaan kuluja.

Nykyisellä tekniikalla LiPo / harjattomat voisi veikata sähköcrossin lähtevän uuteen liitoon!

97
Kilpailijoiden kanava / Vs: Stanu luokka sähkökrossiin
« : 12.01.10 - klo: 00.43 »
Koheltajan ja Mikko L:n kanssa täsmälleen samoilla linjoilla. Nykytehoilla autot eivät ole ajettavia aloittelijan käsissä ja kisaamisesta ei saada sitä iloa irti, mitä siitä olisi mahdollista saada kunhan laitteisto kulkisi taitoihin nähden sopivasti. Tämä verottaa varmasti osallistujia nykyisestä sarjasta, kun ei lähdetä nolaamaan itseään. Stanun palautuminen tietenkin vaatii kilpailijamäärän nousua, mutta tuo lienee odotettavaa jo WJ-sarjan osallistujalistoja tutkiskelemalla. Ja meistä vanhemmista harrastajistahan se on pitkälti kiinni kuinka saada uutta verta lajiin. Itse en stanua ole ajamassa, sillä en sen tarpeellisuutta tuo esiin, mutta olen aikanaan 20 vuotta sitten päässyt juniorina nauttimaan moisen sarjan olemassaolosta ja sen tuomasta onnistumisen riemusta ja ennenkaikkea tasaväkisestä vääntämisestä mitä silloiset 27t hiilikoneet 7.2v NiCd akut tarjosivat. Jokainen voi miettiä näin jälkikäteen rehellisesti mitä ne vehkeet kulki ja koittaa realisoida aikojen kultaamat muistot!  :roll:

Corr / SC-autot voi mielestäni unohtaa stanukeskusteluissa, luokka on vasta tuloillaan ja tuolla kalustolla ei ole mahdollisuutta ajaa sitten sitä virallista luokkaa. Stanun idea pitää olla halventaa lajin ns. entry leveliä, jolloin esim. juuri rtr-paketilla pääsee kisaamaan, jos nyt ei suoraan, niin esim. koneen sääntöjen mukaiseen vaihtamalla. Myös varaosien tarve ja rengaskustannukset ovat aikas pieniä kun vauhtia pienennetään. Jos ja kun taidot ja vauhti kehittyy, samalla kalustolla on mahdollista siirtyä sinne viriin konetta ja tod. näk. säädintä päivittämällä, jolloin panostus on huomattavasti pienempi kuin koko kaluston uusiminen. Miettikääpä esim. Asson B4:n elinkaarta. Stanu-ideaa voisi ensin koittaa ajaa juurikin tuuppariin, turhaa niitä luokkia on luokkien määrän takia kasvattaa, mutta crossi puolelle tarvitaan virallinen ns. sisääntuloluokka....

Mitenköhän kesän sähköcrossi-SM:t on tarkoitus järjestää? Ajetaanko taas samana päivänä SM + kansallinen? 2011 kenties M2-10 ja S2-10 samana päivänä ja sitä rataa... Ja ehdoton kyllä lisenssipakolle, AKK:n alaisena aloittelijasarja saa huomiota enemmän ja takaahan tuo lisenssi jo että edes jonkin asteiset vakuutukset ovat voimassa.

Oletteko muuten harrastajat huomanneet sellaista epäkohtaa, että harrastuksemme on pahasti ukkoutumassa! Suuri osa kuskeista, liian suuri, on "ikäloppua" sakkia, jotka olemme onnistuneesti onnistuneet karkoittamaan nuoremman väen pois lajistamme. Lajiin kuten pienoisautoilu, pitäisi saada ehdottomasti uutta verta ja aktiivisten kisaajien ikäjakauman suurin ryhmä pitäisi olla n. 12-20v ikäisiä joille radio-ohjattavat sopivat luonnostaan iän tuoman teknisen kiinnostuksen johdosta.

Ei millään pahalla, mutta tän hetkisistä stanua vastustavista kommenteista saa semmoisen käsityksen että aikuiset äijät haluaa syödä junnujen (aloittelijoiden) tikkarit.

Parista vanhasta lehdestä vuodelta -91 katselin, että virin, silloisen GR2-10:n kisoissa oli osallistujia n.20-40, vakioluokan SR2-10:n kisoissa vähimmilläänkin 46 ja esim. junnu-SM kisoissa yli 75, tuohon asti riittänyt lehdessä tila... Jos en ihan väärin muista, niin oli yli 100 kuskia. Eli crossi oli kohtuu suosittua!

mmrc:lle: Touringin tulo sekä -90 luvun lama varmaan osittain vaikutti harrastajamääiin, sekä se, että harrastajista suuri osa oli samaa ikäluokkaa ja samoihin aikoihin alkoi kiinnostaa "kaikki muukin"...  :grin: Joten pikkuautoilla leikkiminen jäi, olihan se likkojen mielestä aika säälittävää!  :grin: Itsellä tauko harrastuksesta venyi n. 10 vuoteen...

98
Kilpailijoiden kanava / Vs: Stanu luokka sähkökrossiin
« : 11.01.10 - klo: 20.48 »
Komppaan Jerryä stanun tarpeellisuudesta siinä vaiheessa kun harrastajamäärät saadaan lukemiin jossa ne olivat -90 luvun alussa sähköcrossin ollessa selkeästi suosituin rc-luokka. Eiköhän stanu pudonnut kyydistä siinä vaiheessa kun sähköcrossi teki kuolemaa ja jollain oli tekohengitettävä (yhdistettävä luokkia) lajia että säilyi SM-arvot kilpailuilla.

Tuolloin muinoin oli pakko aloittaa stanusta ja kerätä nousupisteitä, jotta nousit viriin. Sinne ei todellakaan ollut asiaa suoraan ja sähköcrossin taso Suomessa olikin kohtuu kova. Jos ja kun lipojen ja harjattomien ansiosta kilpailijamäärät saadaan nousemaan, on lajiryhmällä mielestäni mietinnän paikka miten saadaan laji palvelemaan ja opettamaan lähinnä nuoria, mutta myös uusia vanhemmalla iällä aloittaneita harrastajia. Siihen vastaus on Stanun paluu 2011??

99
RC-kerhot ja -radat / Vs: Sisäcrossirata Hämeenlinnaan??
« : 02.01.10 - klo: 17.55 »
Sitäkin tilaa on kyselty, mutta hinnasta ei saatu tietoa, eli tod.näk. ei ollut kiinnostusta antaa sitä alihintaan yhdistyksen käyttöön. Ja kyllä siihen keskiosioon ihan hyvän kokoisen radan olis tehny...

100
RC-kerhot ja -radat / Vs: Lavangon polttiskrossirata
« : 01.01.10 - klo: 14.49 »
Sähkökrossibaana taitaa olla ensi kesänä tien pohjana, mutta polttiskrossirata on palvelukssanne, tervetuloa.

Kuullu kyllä juttua että meluvalli tulee juurikin polttiscrossibaanan kohdille. Maanmittausmiehet ovatten ens viikolla menossa kairailemaan alueellenne...

101
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 30.12.09 - klo: 22.19 »
Onnistuneita kauppoja on tehty loppuvuonna ainakin listattujen herrojen kanssa

+ PEPI
+ HJH   
+ h-e-n-r-i-m
+ Ahmed

102
Sähköautot / Vs: Touring korit
« : 29.12.09 - klo: 17.39 »
Auttakaapa alkavaa tourinkimiästä mäessä ja kertokaa nykyisten Efra laillisten 190mm korien eroista ja ominaisuuksista.

103
RC-kerhot ja -radat / Vs: Sisäcrossirata Hämeenlinnaan??
« : 11.12.09 - klo: 20.08 »
Ens viikolla katsastetaan taas pari paikkaa ja ratamateriaaliakin crossirataa varten olis sovittuna ihan omiks tarpeiks joten olkaapa kuulolla. Katotaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään... Joka tapauksessa harrastajia (maksumiehiä) tarvitaan lisää!

Edelleen, jos jollain on tiedossa halpa ellei jopa ilmainen järkevän kokoinen tila, niin yhteydenottoja saa suorittaa!

104
Täällä kotopuolessa lähes sukupuuttoon kuolleelta Ko Propolta löytyy ainakin 2.4 GHz vastari jonka pitäisi toimia suoraan 2S lipolla ilman reguja.

105
Schumacher / Vs: Schumacher Cat SX?
« : 06.12.09 - klo: 14.03 »
Jos tossa on se konstruktio mitä etupäässä käytetään, niin täällä ainakin harkitaan assoa entistä vakavammin...  :grin:

http://www.tamiyaclub.com/pictureframe.asp?t=n&id=img10980_19102007004612_6.jpg

106
Tulokset / Vs: WJ 2 kilpailukutsu, erälistat ja aikataulu
« : 04.12.09 - klo: 21.12 »
Siinon meinaan säpinää radalla kun m2-10:n A2 ja m4-10:n C2 finaalit ajetaan samaan aikaan...

107
Tulokset / Vs: WJ 2 kilpailukutsu
« : 25.11.09 - klo: 21.10 »
Tuota... Meinaatteko sulloa n.50 henkeä sinne varikkohuoneeseen vai onko lisätiloja luvassa jostain?

108
Kiitos Tampereen porukalle loistavasti järjestetyistä kisoista, leppoisasta tunnelmasta, hyvästä evästyksestä ja pöytäpaikasta...

Itse tuloslistalta poimittuna onnittelut Valtosen perheelle, harvoin, jos koskaan saa todistaa sekä isän että pojan ajavan saman luokan A-finaalissa kovatasoisessa kisassa. Ja vielä nuorin herra pokkasi tuupeisaa pokaalin kotiin viemisiksi oman finaalinsa voitosta!

Pannaan nyt vielä +/- tilastoakin
+ olosuhteet
+ puffetti
+ rento ilmapiiri
+ Helvatan hyvin laadittu aikataulu (olisko eka kerta omalla kilpailu-uralla kun pysytään koko päivä aikataulusta "edellä")
+ Shumi on hieno peli
+ "Tiimin" tuki ja setupit, ei oo pakko jos ei haluu, hakee säätöjä kun muut kerkiää testaan paremmin ja tieto liikkuu
+ Sääntörengas / rengassääntö (myönnetään, kansitakki kahisee)

- Yötyöt ennen ja jälkeen kisan tuppaa väsyttään...  :grin:

109
Kilpailijoiden kanava / Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« : 06.11.09 - klo: 16.10 »
Rengassääntö sorvattiin nyt kyllä niin hyvään muotoon, että kellään ei pitäisi olla enään valittamista. Harrastajat saavat ajaa niillä mitä pakista jo löytyy ja vetomiehet eivät pysty kikkailemaan kuin korkeintaan yhden kisan. Ja jos minipinni niin ylivoimainen on, niin kaikkihan sillä ajavat kuitenkin.

Pluspisteet järjestelyorganisaatiolle tästä tarkennuksesta rengassääntöön, harrastelijoita kuunneltiin ja luulisin kaikkien olevan tyytyväisiä!

110
[ Ja auto oli aika harvinainen silloinkin kun oli rtr pakettina myytävänä liikkeessä jonka nimeä en nyt vaan millään muista mutta se oli yhdistettu akvaario ja rc kauppa. Firman mainoksia oli muistaakseni vanhoissa pienoismalli lehdissä josta itsekin paketin joskus bongasin.

Olisko ollu Pekan akvaario Hämeenlinnassa?? Ja huonoin omistamani rc-auto on sitten ehkä Maruin BigBear...

111
Mites, ei oo tainnu ottaa tuulta purjeisiinsa tuo virallinen maahantuonti, tai sitten eivät ole päivittäneet Sabessa sivuja vähään aikaan tuolle osiolle...??

112
RC-kerhot ja -radat / Vs: Hämeenlinnan M-8 krossirata
« : 24.09.09 - klo: 18.39 »
Siis täh? Oletko tosissas? Itse en kerkiä tänään paikalle valoisan näöllä katsomaan, mutta ihmetellä täytyy mitä ihmisten päässä liikkuu. Ilmoitusta poliisille vaan ympäristörikoksesta / haitanteosta jos näin on....

113
Schumacher / Vs: Schumacher Cat SX?
« : 17.09.09 - klo: 09.57 »
Jonkka vois pistää tosta S1 versiosta kuvat jakoon helpottamaan mun ostopäätöstä...  :grin:

114
Bah, panen sen kympin viikossa mieluummin säästöön ja lähden vaikka Pattayalle auringon lämpöön samana syksynä kun työ 2 vuotta odotettuanne ajatte muna vaahdossa vesisateessa juuri kasatuilla verrareilla vain huomataksenne että tolla vehkeellä ei tee asfaltilla hevon prsettä ja sitten ihmettelette elämänne kalleinta koristetta.

Pattayalla kun painaa meneen pallit vaahdossa, niin voi saada vehkeisiin koristeita ja saa huomata, että olisko kannattanu kumminkin pistää se kymppi viikossa siihen hyllynpäällä makaavaan koristeeseen?? Jos suhteessa menee niin huonosti, että emännälle joutuu perusteleen hankintojaan, niin veikkaan että tämä verrari otetaan mieluummin vastaan kun pattiksen tuliaiset...  :grin:

115
Pitihän se eilen tommonen laatikko paikalliselta R-kioskilta ottaa kainaloon veikkauksia jättäessä. Ja näköjään sain kaverinkin ylipuhuttua, tai sitten se on vaan pienissä pöhelöissään yöaikaan kirjotellu  :grin:

Pistinpä sitten oikeen tilauksenkin vetämään, että tulee vähän ferrarikrääsääkin mukaan. Eli odotellaan auton valmistumista, pitkä aikahan toi kaksi vuotta on...

116
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 09.09.09 - klo: 16.57 »
karvanaamalle +, nopea maksu ja asiallista toimintaa

117
RC-kerhot ja -radat / Vs: Hämeenlinnan M-8 krossirata
« : 04.09.09 - klo: 12.56 »
Ajoajat, kuten tässä ketjussa on moneen kertaan todettu ja puomit ja portit on kiinni jos kukaan harvoista aktiiveista ei ole paikalla... Ajoaikojen rajoissa saa ajella vaikka puomi kiinni olisikin, kunhan ratamaksut on hoidettu. Täällä foorumilla kyllä ilmoitellaan, koska radalle pannaan ajokielto...

PS: HUOMIOIKAA, ETTÄ MYÖS SOFTAAJILLA ON NYKYÄÄN LUVALLINEN AVAIN MONTTUUN, JOTEN JOS PUOMI ON AUKI JA RADOILLA EI NÄY PORUKKAA, KANNATTAA SE 1/1 AUTO AJAA PUOMIN ULKOPUOLELLE ETTEI JÄÄ NALKKIIN KUN SOFTAAJAT POISTUU ALUEELTA! SE ON SITTEN HENKILÖKOHTAINEN VOI VOI JOS NÄIN KÄY, ITSE EN AINAKAAN IHAN ENSIMMÄISEKSI LÄHDE ILMAISEKSI PUOMIA AVAILEEN...  :police:

118
Kilpailijoiden kanava / Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« : 31.08.09 - klo: 16.11 »
Itsekin tuota paljaalla ajelua vieraalla maaperällä ideaa vieroksun  :grin:, (lattiaan jäävien) jälkien takia, ja salivastaavien kommentit tietävänä. Mutta, joskus ennen muinoin meilläpäin oli kiinteä sisärata, jossa reenailtiin silloisella 1/10 rallicross kalustolla teollisuudessa paljon käytetyn ns. voimapaperin päällä. Yllättävän kestävä materiaali nappulakumillakin ajettaessa ja takaa näyttäviä luistoja. Lisäksi materiaali on helvatan halpaa verrattuna mihinkään muuhun ratamateriaaliin, jos peitetyllä lattialla haluaa ajaa.

119
Kilpailijoiden kanava / Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« : 31.08.09 - klo: 09.40 »
Sen verran täytyy vääntää historic hemmoille kiskopidosta, että miettikääpä miten paljon akku ja moottoriteknologia on mennyt eteenpäin liki parissakymmenessä vuodessa?? Silloiset (-90-luvun alku) Sanyon SCE(keltaiset) tai SCRC(mustat) 1700mAh kennot saatika Panasonicit tai Shaftit kun eivät valitettavasti tarjonneet tarpeeksi ajoaikaa, jos vedettiin isoa kovaa. Jouduttiin käyttämään "lussumpia" koneita, jos meinattiin maaliin päästä erässä. Toki kun ajetaan vähemmillä tehoilla, tuo vähäinen teho välittyy katuun paremmin ja pitoa siis oli. Nyt kuitenkin lipojen ja harjattomien tultua kuvioihin, kaikilla on mahdollisuus ajaa erät loppuun ostamillaan perusakuilla ja tehoa on taatusti tarpeeksi ja ylikin niin halutessaan. Eli uus idea, pistäkää niihin vehkeisiinne tehokkaammat koneet niin ja kieltäkää "potkun" säätäminen säätimestä, niin tulee crossimaista ajoa. Eli vaikka ne autot näyttää suht. samalta kun parikymmentävuotta sitten, niin kyllä ne on eri maata ajella nykyään. Vertailukohtaa löytyy heti viime viikolta.

Tai jos vedetään tolla kaikilla pitää olla sama, ettei kukaan vaan hyödy mentaliteetilla, niin pistetään vielä ykstyyppi moottori vakioidulla välityksellä niin autonsäätö ja ajotaito tulee esiin, mutta silloin ollaan kaukana kilpailemisen ideasta.


120
Kilpailijoiden kanava / Vs: Winter Jumps 2009 - 2010
« : 30.08.09 - klo: 10.22 »
+1 soluille, korkeintaan sillai, että kisan järjestäjä päättää millä renkaalla ajetaan... Sivusta seuranneena tää vaan vähän haiskahtaa sille, että tehdään säännöt sillai että ite pärjätään sarjassa, jonka tarkoitus alunperin on kai ollu enemmän hauskanpitäminen kun tiukkapipoinen kisaaminen.

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 14