Innostuin tänään vähän säätämään autoa. Yritin saada autoon enemmän takapitoa tai ainakin helpommaksi ajaa. Pidensin akselivälin joka teki autosta helpomman ajaa vaikka kääntyvyys pikkasen kärsi. Laitoin takaiskarit ylhäältä alaspäin jolloin sain enemmän kiihdytyspitoa. Kokeilin kolmea eri reikää ja ero oli aika pieni, viiden minuutin tuloksessa average kierros vaasan sisäradalla oli 14.62 kun iskari oli v1 metallitornin uloimmassa reijässä ja kun siirsin sen keskimmäiseen reikään viiden minuutin average läppi oli 14.57. Bestläpissä oli isompi ero, 14,4 iskari uloimmassa reijässä ja 14.2 keskimmäisessä reijässä. Vaihtamalla keskidiffin 50k -> 500k sain bestläpin kiristettyä vielä 14.0 ja average läppi putosi 14.5. Jäykkä keskidiffi oli jarrutuksissa parempi ja kiihtyi nopeemmin, mutta piti ehkä olla hieman enemmän tarkkana kiihdytyksissä