Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - kksaffy

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8]
211
Mites toi ilmoittautuminen tehdään, jos tarvii vuokra ponderin?
Toi kaavake ei oikein tykkää jos Ponderi ruutuun esim. Yrittää laittaa et "vuokra"..

Eli mites "ponderittoman pojan" ilmoittautuminen tehdään?

212
Itse tykkäsin todella paljon radasta.. Mukavan liukasta sai "sladitella" mielin määrin!!
Toki ajoin kyllä nelkulla, et tuupista en tiä oliko liian liukas.. Ja alla oli kyllä ihan pakasta
Vedetyt minipinnit, en ajanut niitä yhtään sisään..Vaikka olin lukenut et kulunut on hyvä..
Jotenkin tyhmänä aattelin et kyllä ne harjoituksissa sen verran kuluu.. :shocked:

Se vasen puoli radasta oli aloittelijalle kiva, kun onnistu ajolinjan kanssa niin sai edellä
Menijää hyvin kiinni..  Oikean puolen pöytä ja kallistettu mutka ja tuplat heti perään,
Oli myös hieno ajaa. Itse en tuplia hypännyt koskaan yli, koska huomasin et moni kaatoi siinä..

Eli yhteen vetona toteaisin, että rata oli mielestäni tosi hyvä.. Pitoa en kaipaa yhtään lisää.
Hyppyreitäkään en kaivannut enempää, vaikka ei se pahastakaan olis jos muutama pomppu tulisikin.
Radalla pääsi monessa kohtaa ajaan lujaa ja se oli hienoa!

Et tämmöistä häntäpään kaverilta tälläkertaa.. Wj:tä odotellessa.. :azn:

213
Kilpailijoiden kanava / Vs: Ensikertalainen kilpailuissa.
« : 28.02.13 - klo: 20.25 »
Hienoa hienoa!.. Tää on mukava juttu kun saa asiantuntia neuvoa monesta suunnasta..Kiitos!

Alku erissä ei varmaan ongelma, mut unohdin ne finaalit.. :angel:
Eli hankin vastarin toiseenkin autoon ja vuokra ponderin/oman..

Olis voinu vähän hikinauha kastua, jos ei olis neuvoa kysyny!... :grin:

214
Kilpailijoiden kanava / Vs: Ensikertalainen kilpailuissa.
« : 27.02.13 - klo: 11.17 »
Kiitos vastauksista ja neuvoista!..
Sillä sitä samaa ponderia aattelin, kun on vain yksi vastaan otinkin...
Sen joutuu kuitenki vaihtaan, niin samalla vaihtuu ponderikin autosta toiseen..ellei sekin unohdu..... :shocked:

No koitan hankkia toisen vastarin ennen kisoja, harmittaa toi vastarin renkkaaminen autosta toiseen...
Ei ole vitosesta kiinni tosiaan mun ajo... :wink: Mut jos vuokra pondereita on rajoitetusti, niin haluan
et niitä oikeasti tarvitseville riittää ponderit...

215
Kilpailijoiden kanava / Vs: Ensikertalainen kilpailuissa.
« : 27.02.13 - klo: 09.57 »
Jos on vain yksi ponderi ja haluaa wj:ssä ajaa nelkku- ja tuuppi luokan,
niin voiko sitä samaa käyttää molemmissa autoissa?.. Vai sekottaako se jotain?..

216
Kirjotampa vähän ensikertalaisen näkökulman kisoista..
Eli tämä oli eka kilpailuni ja tietysti jännitti aikalailla..
Tulin jo edellisenä päivänä vähän harjoittelemaan rataa ja katselemaan paikkoja.
Tunnelma oli todella mukava ja neuvoja sai kun kysyi vain.

Kilpailu päivänä mietin, et miten noitten muitten seassa pystyy kilpaa ajamaan kun harjottelu
päivänä tuntui vauhti olevan aika kova.. :huh:
Mut hienosti oli ryhmät jaettu, et alottelijat ja vähemmän kilpailleet oli omassa ryhmässä..
Toki siinäkin ryhmässä oli muutama kuljettaja joka ajoi ihan eri sekunteilla, mut niille
kun tilaa anto kun kierroksella kiin sai niin kaikki sujui hyvin...

Tuloksena oli viimeinen sija nelivetoisissa, mut se tuntu kuin olis vain hopeelle jäänyt..
Kävin kovaa kamppailua toiseksi viimeisen kanssa, mut parempi voitti! :wink:
Tää on todella hieno laji ja kilpailu on uskomattoman kivaa..!
Meidän ryhmän kilpailijat oli todella mukavia ja rentoja..

Kuuluttajalle iso plussa!! Teki ajamisen aloittelijalle helpoksi kun varotti kaatuneista autoista ja
kertoi et nyt tilaa, selvästi nopeempi auto takana... Kiitos siitä!!

Hienoo oli kattella nelkkujen finaali.. v....u et ne meni kovaa!
Ja Hoken ajo oli kyllä aika jäätävää!..

Sitten vielä romaanin loppuun aloittelijan vinkki aloittelioille:
Kävi niin et harjoituksissa tuhosin yhden kilpailijan autosta etupään.. :embarrassed:
Auto oli pääsuoran päässä katollaan ja kuljettaja varoitti muita siitä..
Vaan rättipäisen apinan ( minä) tajuntaan se ei uponnutkaan ja täysiä päin!...
Kvin pyytämässä anteeksi ja kaikki oli hyvin, paitsi et kilpailija joutui maksaan mun oppi rahat..

Kun ajokokemusta on vähän, niin ei oikein tahdo pystyä katsoon riittävän kauaksi eteen päin.
Ja sitten paukkuu jos jotain edessä.. Eli jos joku varottaa et auto nurin etkä oikein tajunnut
et missä, niin oikeesti vauhti pois.. ja kun vielä on harjoitukset niin ei oo kiire...
Tää oli mulle selvä asia tietysti jo etukätee, mut unohtu siinä jännityksessä...

Mut seuraavan kerran Jyväskylässä! Kiitos vielä järjestäjille hienosti järkätyt kisat..
ja oman seuran kavereille neuvoista!

217
KIITOS MAXXI!!!.. Nyt toimii!....

Mulla on xerun 120A v2.1 nopari ja siinä xerun 6.5T motti..
Auto missä ne on kiinni on dex410..

Ongelma on et se pyörii "väärään" suuntaan.. Luin tossa aiemmin et muillakin ongelma
siinä mut ovat saaneet toimimaan, mä vaan en saa...... :embarrassed:

Tässä mitä oon jo kokeillut:

-Sensorinjohto irti ja kahden vaiheen kääntö, niin toimii..Mutta sensorittomana, ei hyvä..

-Kaliproinut miljoona kertaa ohjeen mukaan ja vastoin ohjeita.. Myös radiosta kääntänyt "th rev on ja off" ja
 kaliproinut uudestaan ja uudestaan..Lähetin on kyosho kt-201..

-Ostin myös 2 in 1 boxin ja hobbywingiltä ladannut softia minkä kerennyt..
 Jos ymmärrän oikein noista BOXIIN tulevista softista, niin on kaksi vaihtoehtoa. Muistaakseni
esim. v1 ja v3.. Toi v1 käy tohon boxiin mutta kun laittaa v3 niin nopari sanoo et päivitä softa..

Nopariin olen koittanut kaikkia ohjelmia mutta missään ei sitä pyörimissuuntaa saanu vaihdettua..
Muihin autoihin en moottoria ja noparia oo kokeillut.. Mietin vain et tarviiko toi durango eripäin pyörivän moottorin.. :shocked:
Olet ilmeisesti kasanut diffiboksit vääripäin eli käännät etu ja takadiffiboksin ylösalas niin että diffiboksin 3 ruuvikantaa on alaspäin  :wink:

218
Mulla on xerun 120A v2.1 nopari ja siinä xerun 6.5T motti..
Auto missä ne on kiinni on dex410..

Ongelma on et se pyörii "väärään" suuntaan.. Luin tossa aiemmin et muillakin ongelma
siinä mut ovat saaneet toimimaan, mä vaan en saa...... :embarrassed:

Tässä mitä oon jo kokeillut:

-Sensorinjohto irti ja kahden vaiheen kääntö, niin toimii..Mutta sensorittomana, ei hyvä..

-Kaliproinut miljoona kertaa ohjeen mukaan ja vastoin ohjeita.. Myös radiosta kääntänyt "th rev on ja off" ja
 kaliproinut uudestaan ja uudestaan..Lähetin on kyosho kt-201..

-Ostin myös 2 in 1 boxin ja hobbywingiltä ladannut softia minkä kerennyt..
 Jos ymmärrän oikein noista BOXIIN tulevista softista, niin on kaksi vaihtoehtoa. Muistaakseni
esim. v1 ja v3.. Toi v1 käy tohon boxiin mutta kun laittaa v3 ja kytkee nopariin niin näytölle tulee et päivitä softa..

Nopariin olen koittanut kaikkia ohjelmia mutta missään ei sitä pyörimissuuntaa saanu vaihdettua..
Muihin autoihin en moottoria ja noparia oo kokeillut.. Mietin vain et tarviiko toi durango eripäin pyörivän moottorin.. :shocked:

219
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 19.01.13 - klo: 01.00 »
Nokian ja Turun kisoissa ajelin hieman tuosta yllä olevasta eroavalla setupilla.

Etuiskareissa on nykyään edessä 4x1.2mm männät ja UR40 öljy
Takana 4x1.3mm männät ja 35 öljy.

Maavara noussut 19 milliin.

Kannattaa kokeilla  :wink:

Kiitos neuvoista!!..
Ajan Nokian radalla.. kunhan saan auton kasaan..  :azn:

220
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 18.01.13 - klo: 18.47 »
Kysymys tohon Hoken wj setuppiin..
Eli mulla on takatukivarsien etukiinnike se low roll, mut en ymmärrä siitä setuppi kuvasta et mikä
siihen takimmaiseen tukeen laitetaan?..

Mulla on kolme vaihtoehtoo 1, 2 ja 3... tarkoitan niitä muovisia juttuja mitkä tulee sen tuen sisään..

221
Moi!

Onko sensorillisen nopeuden säätimen johtojen pituudella merkitystä?
Tarkoitan et voiko moottorille menevät olla eri pituisia..?

222
Team C / Vs: TeamC TC02 / Ansmann X2 krossarit
« : 10.12.12 - klo: 21.13 »
Moi!
Ostin team c tc02:seen big boret..
Tuli ongelma kasatessa, kun männät on toiselta puolelta kuperat ja ohjeessa ne on tasaiset..
Eli kummin päin se mäntä tulee? Kupera alaspäin vai korkkia kohti?..

Nimimerkillä: Haluais päästä testaamaan niitä mah. pian... 

Kiitos nopeesta vastaukseta!!

223
Vaikeuksia ymmärtää noita harjattomien moottorien merkintöjä..

Eli osaan moottoreista on ilmoitettu esim. 3300KV ja osassa lukee esim. 9T..
Mistä tietää jos nopeudensäätimessä on rajoitus esim. 4000KV ja moottorissa lukee vaan
Et 9T että ei laita liian tehokasta moottoria..?

Hiilellisillä ymmärsin kun oli vain noi käämikierrokset..
Mut nyt on T ja KVt..
Jos aihetta on käsitelty jossain niin linkki ois kiva..en itse löytänyt..
Kiitokset etukäteen!!

224
Polttisautot / Vs: CRONON DIFFI
« : 16.06.12 - klo: 20.05 »
Kysymys crono priman diffeistä..
Eli kun ne on tarkoitettu rasvalla täytettäväksi, ja tuntuu et se rasva on pois "muodista".
Niissä ei ole minkäänlaisia o-renkaita vetareiden ulostulossa.. (eikä myöskään minkäänlaisia uria niille).
Siis ei varmaan mikään öljy pysy niissä.

Oliskos jollain vinkkiä et mikä öljydiffi sinne sopis ja mistä niitä sais..?
Olen kattellu netistä ja diffejä on myynnissä, mut en tiedä miten niistä
tietää et ne on sopivat?
Ja myykö joku vielä osia cronoon..?


225
Yleinen keskustelu / Vs: KYSY RC-TOHTORI HOKELTA
« : 20.02.12 - klo: 21.20 »
Team Losi xxx iskareiden huollosta kysymys:

Eli miten tehdään kun korkki on iskarin ala puolella..? en saa toimiin niitä siten että varsi palautuisi puoleen väliin kun painan sen pohjaan. Nyt varsi menee takasin päin kun vedän sitä ulos...

226
Yleinen keskustelu / team losi xxx iskarien huolto
« : 19.02.12 - klo: 23.36 »
Eli miten tehdään kun korkki on iskarin ala puolella..? en saa toimiin niitä siten että varsi palautuisi puoleen väliin kun painan sen pohjaan. Nyt varsi menee takasin päin kun vedän sitä ulos...

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8]