Kirjoittaja Aihe: M8e luokka  (Luettu 2138 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Paaasia

  • Jäsen
    • Profiili
M8e luokka
« : 26.03.11 - klo: 13.19 »
Tässä oon yrittänyt etsiä tietoa tosta M8e luokasta ja luokan kilpailuista. Jäänyt vähän epäselväksi että ajetaanko tätä luokkaa ollenkaan täällä vai vaan jotain satunnaisia kilpailuja?
Mun mielestä vois yrittää jonkin verran saada kesäksi kisoja tälle luokalle, kun ilmeisesti talvisin ei löydy riittävän isoja ratoja?
Vois olla ihan hyvä ainakin jos tässä alkuun katsottais, että kuinka paljon tähän luokkaan olisi kiinnostusta ihmisillä. Eli kaikki ketkä tästä luokasta on kiinnostunut niin vois laittaa viestiä tänne.
Caster EX-1 ja ZX-1

Poissa Joginen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: M8e luokka
« Vastaus #1 : 26.03.11 - klo: 18.24 »
Kyllähän kiinnostusta löytyy. Ainakin pk-seudun lähellä ajettavat(150km säteellä). Hupi luokka toi olisi, eli ajettavaksi varsinaisten kisojen rinnalla.

Tässä oon yrittänyt etsiä tietoa tosta M8e luokasta ja luokan kilpailuista. Jäänyt vähän epäselväksi että ajetaanko tätä luokkaa ollenkaan täällä vai vaan jotain satunnaisia kilpailuja?
Mun mielestä vois yrittää jonkin verran saada kesäksi kisoja tälle luokalle, kun ilmeisesti talvisin ei löydy riittävän isoja ratoja?
Vois olla ihan hyvä ainakin jos tässä alkuun katsottais, että kuinka paljon tähän luokkaan olisi kiinnostusta ihmisillä. Eli kaikki ketkä tästä luokasta on kiinnostunut niin vois laittaa viestiä tänne.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8e luokka
« Vastaus #2 : 26.03.11 - klo: 19.58 »
Viime kesänä M8e luokka oli muutamassa FO M8 kisassa mukana mutta autoja ei ollut silloin viivalla kuin korkeintaan muutama.
Kylätason RC-kuski.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: M8e luokka
« Vastaus #3 : 26.03.11 - klo: 20.13 »
Jos haluaa kisaamaan, kannattaa hommata semmoinen auto, mille järkätään kisoja ja siellä on osallistujia.

Joskus harmittaa, kun täällä foorumilla hypetetään ties mitä vehkeitä ja joku poloinen moisen ostettuaan huomaakin, että ko. laitteella voikin lähinnä ajella vaan takapihalla ja siinäkään touhussa se ei kestä. Tämä näin yleisenä kommenttina, M8e-luokalle aika ei mielestäni vielä vaan ole kypsä.
---

Poissa Paaasia

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: M8e luokka
« Vastaus #4 : 28.03.11 - klo: 19.50 »
Mun mielestä vois silti koittaa jotain kisoja edes järjestää tälle luokalle. muuten siihen ei ainakaan tuu ikinä kilpailijoita. Näitä kisoja pitäis myös markkinoida. Jos jonkun muun kisan ilmotuksessa lukee pienellä alareunassa että tää luokka ajetaan myös niin kukaan sitä tuskin huomaa.
En tässä nyt hae mitään että heti virallinen SM sarja käyntiin. Enemmän sellasta harrastekisaa.
Caster EX-1 ja ZX-1

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: M8e luokka
« Vastaus #5 : 28.03.11 - klo: 20.09 »
Ensin pitää olla harrastajia, sen jälkeen kilpailuja. Kisoja on turha järjestää jos viivalle saadaan 2-4 autoa, tämä on nähty moneen kertaan niin tässä kuin muissa luokissa. Talvella Myyrissä oli useampi M8 luokka mukana kisoissa mutta alkutalven jälkeen ei ole patterikaseja näkynyt kisoissa eikä treeneissä. Jos kilpailla haluat niin kannattaa hankkia kalusto mihin löytyy jo kisoja, patterikasit on vasta tulollaan ja voi mennä vielä pitkä tovi ennen kun ne yleistyy siinä määrin että kisoja voi niille oikeesti alkaa järjestämään.
Kylätason RC-kuski.