Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Tekonurmi

Sivuja: 1 [2]
31
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 23.05.12 - klo: 10.45 »
Takadiffiin olen välillä pistänyt crc:tä. Ja tietysti laakereihin. Tarvii avata moottori ja putsata mahdolliset öljyt pois.

32
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 23.05.12 - klo: 08.43 »
Onko mahdollista että rattaistoon suihkutettu voiteluöljy pääsee liuottamaan lukitteen?

33
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 22.05.12 - klo: 22.17 »
Sellaista ongelmaa pukkaa, että pinion-ratas ei tahdo pysyä paikallaan. Kiristysruuvi löystyy ja välillä lentää kokonaan pois. Onko kenelläkään samaa ongelmaa? Mikä voisi olla avuksi? Ruuvilukite ei oikein tahdo pysyä. Olisiko moottorin akseliin mahdollista porata reikä ja sommitella jonkunlaista sokkaviritystä...

34
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 22.02.12 - klo: 10.43 »
Okei, kiitos vinkistä!

35
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 21.02.12 - klo: 23.00 »
Kyseistä toimenpidettä en ole tiennyt tehdä. Mistä kohdasta löytyy opastus?

36
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 21.02.12 - klo: 16.52 »
Sellaista se nyt tekee, että kaasu pätkii ja välillä hirttää kiinni. Vaikka ohjain on päällä. Tuosta edelliseltä sivulta katselin että vika saattaisi olla ohjaimen potikassa? Onko mahdollista vaihtaa itse?

37
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 19.02.12 - klo: 13.21 »
Joo sitäkin ongelmaa on ollut.. Mikä on helpoin tapa purkaa esc? Entä tuo ongelma että kaasu hirttää kiinni ohjaimen sammuttamisen jälkeen?

38
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 19.02.12 - klo: 11.52 »
Mistähän mahtaa johtua sellanen ongelma, kun tuo esc vilkuttelee vähän mitä sattuu valoja? punasta ja vihreetä ja välillä ei pala mikään valo. Sitten kun sammuttaa ohjaimen, autossa lävähtää kaasu pohjaan. Onko muilla tehnyt tällästä? Onko mahdollista että pakkanen on hajottanut jotain ohjaimesta tai esc:stä?

-Aleksi

39
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 13.01.12 - klo: 18.41 »
Hei Hokkaju!

Saatko pistettyä linkkiä että millaset vetarit sopii 4x4 slashiin? Ja noi spede akselisuojat kiinnostaa kans ja kingheads laakeripukki.


40
Ok, selvensi paljon tilannetta! Kiitos!

Mitäs tuo käytännössä meinaa, että 8-koneissa on pienempi kv? Mistä se johtuu?

41
Mitäs eroa on 1/10 ja 1/8 sähkömoottoreilla muutakuin koko? Kun monissakin 10-moottoreissa on isommat kv-arvot kuin 8-moottoreissa ja kuitenkin samat käämikierros-luvut. Mitä tuo kv-arvo käytännössä tarkoittaa?

42
Mitähän tarkoittaa laturissa sellainen merkintä kuin: "Current Drain For Balancing LiPo: 300mA/cell"

Alla linkki:
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=44189&grpid=5018&order_id=WO1323335967

43
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 19.09.11 - klo: 09.46 »
Onko kenelläkään tietoa sopiiko kyseiset osat nelkku slässiin? Tai saako mistään teräs ohjauspaloja?

http://www.wheelspinmodels.co.uk/i/533/

http://www.wheelspinmodels.co.uk/i/538/

44
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 24.08.11 - klo: 21.26 »
Onko kellään tietoa/kokemusta saako 4x4 slashiin sopimaan minkäänlaisia teräsvetareita?

45
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 07.08.11 - klo: 09.46 »
Ok! Kiitosta vaan selvennyksistä! Mitenkäs toi laturin valinta? Mitä asioita tulee ottaa huomioon kun ostaa lipoille laturia?

46
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 07.08.11 - klo: 02.11 »
Hoi!

Olen siirtymässä lipo-akkujen pariin ja pitäisi tietää missä raja tulee vastaan...
Eli Slash 4x4 ultimate jossa Velineon 3500-moottori ja VXL-3s nopari, ohjekirjassa puhutaan 3s 20c -liposta, mutta onko mahdollista käyttää esim 3s 25c-lipoa, vai meneekö laitteet rikki? Vai ollenkaan mitään väliä? Vai voidaanko käyttää jopa 3s 45c-akkua? VXL-3s noparissa jatkuva virta 200A, ja hetkellinen virta 320A.

Sivuja: 1 [2]