1
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Moi,
Valitettavasti et voi laittaa lipoja, mutta nimh-patterit voi. Tässä lisää:
https://traxxas.com/products/models/electric/71054-1erevo116?t=details
Miksi ei voi laittaa rinnan ?
Sarjaan ei voi ..
Hei olisiko laittaa linkkiä josta ostaa uusia tehokkaampia akkuja E-revoon, valmistajan omat akut tuntuu aika arvokkaita. Lisäksi hyvistä päivitys osista olisi kiva saada tietoa, mm räpylä renkaat hakusessa
Teräs vetaria ja alumiini armia niin rupeaa paremmin kestämään
Onks ketään asentanut 550/540 koon moottoria kiinni?
Saako työstämällä omaan moottoripukkiin/kiinnityslevyyn?
Ei jaksais odotella uutta moottoripukkia jenkeistä
Nyt on nopari haettu, mutta harmillisesti vaan valopäänä unohdin tilata tähän nopariin Traxxas-akkuliittimen... Onhan mulla kyllä muita akkuja tuolla Tamiya-liittimellä että kokeiltua saa ilmankin. Ja tietysti toinen vaihtoehto ois vaihtaa akut käyttämään jotain muuta liitintä, mutta sitä varten pitäs muistaa ostaa kolvaustinaa ja sitten tarttis askarrella uusiksi myös parallel-adapteri.
EDIT: Pikaisella tyhjänpäällärevityskokeilulla vähän pettymys, coggaa aika paljon. Toki moottori siinä osasyyllinen, coggaahan se tuon vakionoparinkin kanssa, mutta toisaalta TrackStar Sportsman-noparin kanssa selvästi vähemmän.
Koitin selata haulla infoa, mut ajattelin paiskata viestiä jos joku vahingossa tietäisi ulkomuistista.
Maxi 3906 joka vielä kaksivaihteisella lootalla pitäisi päivittää, 3905 malliin.
Päivitys vain akseliväliltään 335mm.
Katselin seuraavaa. Keskirunko itsessään ja kaarituet pohjaan ( TRX3922A ja TRX3921)
Suurin murhe on vaihteisto. Tietenkään se ei sovi uuteen pohjalevyyn suoraan ja sen pituus kardaanien takia.
Ongelmaa ei tietenkään olis kaikkea voi työstää mutta, kotona löytyy jo metalliset kardaanit tuohon 3905 sarjaan valmiiksi.
Voisin kuvitella et, joku vielä hengissä joka vanhoja olisi räplännyt
Noin kallis auto eikä voimansiirto kestä...? Huomattavasti halvempia ja kestävämpiä 1/8 monstreitakin löytyy esim thunder tiger mt4 G3.
Täälläkin foorumilla tuon keston suhteen on aika paljon erilaisia kokemuksia. Varmasti renkaat, slipperyn tiukkuus ja ajotapa vaikuttaa kestoon. E-Maxx on kohtuu yleinen auto ja enemmän sitä puhetta on aina ongelmia kohdatessa mitä autojen kestäessä 😉
[/quot
On E-maxx legendaarinen basher ja sellaista mietin itsekin, mutta vähän tuo kestävyys mietityttää. Ja onhan se kallis. Vaihtoehtoja pitää vähä kuitenkin kartoittaa. Mulla on jo yksi auto (LRP), jonka kanssa edetään : ajo+korjaus -tahtiin. Muiden kanssa ei ole ollut ongelmia. Siksi vähän ihmetyttää kun nuo spedet vain kestää ja kestää. Toinen murheen kryyni taitaa olla nuo 1/16 autot : nekin vähän "heppoisia". Mutta anyway, kyllä minulle ainakin harjattomassa emaxxissa riittäisi 4s vallan mainiosti, miksi pitää ylipäätänsä ajaa 6s:llä? Harvoja paikkoja, joissa täyttä voimaa pystyy hyödyntämään. Kauanko sitä jaksaa ajaa edestakaisin jotain asfalttia ja kellottaa nopeuksia? Ei montaa kertaa.
Itseasiassa 1/16 E-revo on aika kestävä laitos kun parit osat päivittää mm. tukivarret ja servo saverin
RPM tornit on hyvät. Alumiiniset toimii joissain tilanteissa mutta niissä on aina vääntymisriski.
Mites jengi on suhtautunu noihi keulinta rautoihi mikä liekää oikee nimitys sille hökötykselle
Tuntuu että tuo kori repee kohta irti jostain ku ei tahdo eturenkaat pysyy maas ollenkaa.
Jos keskiverto rc-sormea pystyy pitämään kannun kyljessä alle sekunnin, niin se on liian kuuma. Telemetriaa ei siihen tarvita.