1
RC-kerhot ja -radat / Etelä-Karjalan Pienoisautoilijat RY
« : 02.09.12 - klo: 15.01 »
Hieno rata! Pitääpä kokeilla innostuisiko poika uudestaan ajamaan kun on nyt näille sähkövehkeillekin rata!
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Kiihdytysautoissahan ei ole vauhtipyörää lähes lainkaan ( top fuelit ym.)
Eli on siitä silloin jotain hyötyäkin jos kiihtyvyyttä haluaa parantaa... ??
Se että pyöriviä massoja voimansiirrosta kevennetään tarkoittaa sitä että vähemmän voimaa menee niiden pyörittämiseen.
Ja koska se voima ei enää hukkaannu v-siirtoon niiin silloinhan se menee??????Aivan,,renkaille.
Ja se että keveämpi vauhtipyörä kestää kierroksia paremmin koska sisäiset voimat eivät käy esim pulttien päälle.Niinkuin hyrrävoima juu sii.
Se että liiallinen sorvaaminen kostautuu voi olla myös siitä kiinni että sen tasapainotus katoaa.Vapiseva alakerta ei kierrä,se hajoaa.
wink wink, paljon mukavampi pitää kymmentä ohjelmaa auki kun ei aina tarvi homescreenin kautta mennä .
"Sanoisin ennemmin että nitro olis parempi ku bensa.Taidat puhua kokemuksen rintaäänellä?
Perusteluja: teho/vääntö alapäänkierroksilla..."
Halvempi ja ei tarvi huoltaa niin paljoo. joillakin tuotteilla osien saatavuus suorastaan täydellinen. Tuo saman nautinnon ku bensabeliki
"Saat juuri sellaisen ku haluat eli esim konetta löytyy patalaiskasta halppiskoneesta tiukkaan virikoneesee ja siltä väliltä :D en nyt mainosta mun nosram rs.30 on ihan ok 4.2hp..."
Bensamoottorilla varustettua laadukasta ferraria et saa todennäköisesti mistään tuolla hinnalla, niiden hinnat liikkuu alkaen 2000eur ylöspäin.
Heh :lol: Kyllä on takatuuppari HPI Bajalla ajettu koko talvi ilman ongelmia. Ne on renkaat ja alustan säädöt, mitkä loppupeleissä ratkasee:)
Ja jos luminen aika kestää 3-4kk niin kannattaako auto juuri sitä varten
Tietysti mielipide asia tuo 4wd, mutta tämän kokoluokan autot kyllä on aivan eri maata ajaa takapotkuna kun pienet ja kevyet.
Elikkäs mikä ois hyvä suurinpiirtein samaa kokoluokkaa ja tyyliä kuin CEN-Racing GST 7.7 Super Monster Truck
HPI Baja, FG....
Laiskahan se vakiona on, niin kuin kaikki harjalliset.