Kirjoittaja Aihe: HPI Savage Flux HP  (Luettu 957352 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2040 : 04.03.11 - klo: 17.18 »
Yksi pikku ongelma jäi, et moottori pyörii siinä pukissa hieman, täytyy nyt kattoo jatkaako se sitä pyörimistään. Mutta josse jatkaa niin millä sen saisi tiukkaan kiinni siihen pukkiin? Nyt meinaan on väännetty niin lujaa kun t-avaimessa vääntö piisasi sinisen lukitteen kera. Mieleen tuli jos moottoria hieman hioo ja karhentaa ja/tai laittaa vihreää lukitetta pukin ja moottorin väliin.
Yksi vaihtoehto on tuo lukite moottorin ja pukin väliin ja toinen joka voisi toimia,jos nyt oikein rakenteen muistan olisi että hioo hiukan niitä holkkeja pukin välissä lyhyemmäksi niin silloinhan se moottori kiristyy tiukempaan.
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Toivo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2041 : 04.03.11 - klo: 21.28 »
Tänään tuli purettua tuo uusi savöx servo, kun kiinnosti tietää miten se on tiivistetty. Servon akselissa on näköjään o-rengas sisäpuolella tiivisteenä. Lohkojen välissä ei ollut tiivisteitä, joten sieltä voi vesi mennä sisälle. Varsinkin johdon kohdalta. Taidan vetää huomenna lakkaa noihin lohkojen saumoihin. Samalla laitan servon akseliin o-renkaan myös ulkopuolelle, niin luulisi servon pysyvän kunnossa.
Rustler VXL  Savage Flux HP

Poissa Falconi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2042 : 04.03.11 - klo: 23.03 »
Yksi pikku ongelma jäi, et moottori pyörii siinä pukissa hieman, täytyy nyt kattoo jatkaako se sitä pyörimistään. Mutta josse jatkaa niin millä sen saisi tiukkaan kiinni siihen pukkiin? Nyt meinaan on väännetty niin lujaa kun t-avaimessa vääntö piisasi sinisen lukitteen kera. Mieleen tuli jos moottoria hieman hioo ja karhentaa ja/tai laittaa vihreää lukitetta pukin ja moottorin väliin.
Yksi vaihtoehto on tuo lukite moottorin ja pukin väliin ja toinen joka voisi toimia,jos nyt oikein rakenteen muistan olisi että hioo hiukan niitä holkkeja pukin välissä lyhyemmäksi niin silloinhan se moottori kiristyy tiukempaan.

Jeps, hioin niitä hieman, muttei auttanut. Nyt on vihreää lukitetta välissä ja meni vielä kierre toisesta pukista, mutta pysyy paikoillaan.

Tänään taas muutamat akulliset takana ja taka-aurausta säätävän linkin pää napsahti poikki. No uusi löytyi äkkiä ja meno jatkui. Nyt rupesi "rallattaamaan" aika kovaa viimeisellä akulla. En jaksanut vielä tutkia tarkemmin, renkaat pyörii hienosti kun pyörittelin ja tunnustelin diffejä, sekä moottorin pinjoni on hyvä.

Nyt oli eka kertaa 6S:lläkin huippunopeuksia isolla parkkiksella. Kyllä se vaan aika vauhtia menee :D
TAMIYA TT-01 -budget drifter?-
TorchE

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2043 : 06.03.11 - klo: 13.56 »
Ollut tässä pari kuukautta vähän laiskuutta ilmassa, mutta nyt kun itteni sain tänne tallin pohjalle rasvatamaan sormia niin onko mulla nyt perskele väärät kilkkeet?

Eli takadiffin pikkurattaat aka bevel gear.

Pitäs vissiin olla tälläset: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXJLH6&P=M

Ja mulla on nyt tälläset: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXDLD4&P=7

Ihmettelin, että miks mulla on vaan 2 pikkuratasta kun ohjekirjan kuvassa on 4. Mutta tuo ohjekirjan varaosakoodikin on tolle ekalle linkille :/

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2044 : 06.03.11 - klo: 14.01 »
Ainakin polttispuolella 4 pikurattaan sisälmykset oli "hop-up" palikkaa aikanaan.. Kaikissa RTR malleissa oli vaan 2 pikkuratasta vakiona ja ne mureni aina ekan gallonan aikana. :) Savage SS tais olla eka malli jossa kaupasta ostettuna oli kaikki 4 pikkuratasta. Diffin kuori pitäis kuitenkin olla sama.

Edit: Olettaisin että tavan fluxissa on 2 pikkuratasta vakiona, ja tossa 2350 mallissa sitten 4.
« Viimeksi muokattu: 06.03.11 - klo: 14.05 kirjoittanut Divi »

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2045 : 06.03.11 - klo: 14.09 »
Siis tuossa on ollut 4 ratasta ja ohjekirjassa on 4. Tavallinen fluxi. Mutta juu en kyllä tiedä onko edellinen omistaja vaihtanut nuo. Pitänee sitten lykätä taas ruuvammista ja tilata pari ratasta lisää.

Poissa savo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2046 : 06.03.11 - klo: 14.35 »
Siis tuossa on ollut 4 ratasta ja ohjekirjassa on 4. Tavallinen fluxi. Mutta juu en kyllä tiedä onko edellinen omistaja vaihtanut nuo. Pitänee sitten lykätä taas ruuvammista ja tilata pari ratasta lisää.
Neljä ratasta on vakiona ainakin HP mallissa. :wink:
Valtra N111 1/1 ym. ja ihan v...sti velkaa!

Poissa Falconi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2047 : 06.03.11 - klo: 16.22 »
hmm, hittolainen. Nyt pamahti taas akusta yks kenno pois 12min ajoo ja sen jälkeen yritin liikkeelle lähteä niin taas nyki vähän paikoillaan ja siihen sammus ku se akku luovutti. Nopari ei ollut peitetty eikä haissu ja oli noin käden lämpöinen.

Kait sitä seuraavaks tarttee tuota moottoria epäillä. Ihme juttu kyllä, ajelin parkkipaikalla ja alustana oli kovaa lunta ja jäätä eikä auto / nopari ollut edes lumen peitossa tai märkä vaikka siinä ne lakkaukset onkin. Mutta juuri samalla tavalla ku toi alkuperäinenki. Tai sit nää mun turnigyn 3s 5000mah 40C akut on vaan niin huonoja. Täytyy kolvailla ja käydä tänään tai huomen viel koittaa.
TAMIYA TT-01 -budget drifter?-
TorchE

Poissa Toivo

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2048 : 06.03.11 - klo: 18.20 »
Tuo huiska antenni alkoi ärsyttämään, ja en oikein keksinyt syytä, miksi 2,4 gigan radiossa pitäisi semmoinen olla. Aallonpituus  on kuitenkin sen verta pieni. Pätkäisin antenniputken samanmittaiseksi, kun Rustlerin putki, ja laitoin antennijohdon pään sinne. Loppujohto jäi vastariboksiin. Kokeiluajoilla en saanut radiota pätkimään, vaikka auto katosi kauas horisonttiin. Nyt antenni pysyy siististi kopan alla.

Rustler VXL  Savage Flux HP

Poissa fergu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2049 : 06.03.11 - klo: 21.57 »
Huomenna voisi fluxilla mennä kokeilemaan pellolle että kantaako hanki tänään ainakin kantoi.
Hpi Savage Flux HP|Kyosho DBX|Hong Nor  scrt10

Poissa Spotty

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2050 : 07.03.11 - klo: 15.36 »
Tervehdys kaikille,

Noniin eli itse kun olen tämmöinen kesäkuski niin nyt on tullut aika aloittaa auton ruuvaileminen kesää varten kuntoon.
Pari kysymystä minua askarruttaa ja olen tuolla haulla koittanut etsiä tietoa mutta kovin vaikeasti löytyy eli;

Mitä diffiöljysetuppia porukka käyttää, ja mikä on hyväksi todettu?
oon ajatellu jotakin Etu50.000Taka30.000 tai etu30.000taka20.000 . .

Toinen kysymys iskariosastosta.
omat iskarit ovat erittäin laiskat ja löysän oloiset vaikka kohta on jo kaikki holkit siellä välissä mitä on käsiin sattunut ..

ajattelin kokeilla jos laittaisin nuo hpi:n jäykemmät 159gF "valkoiset" jouset ja 35W öljyt iskareihin . .

Kertokaa ihmeessä omat säätönne ni voidaan porukalla ihmetellä mikä toimii ja mikä ei . .
Itse ajelen suurimman osan ajoja 3S:llä hiekkakuopassa, renkaina 40-sarjan bowtiet eli tuohon asetukset hakusessa
Kiitoksia

Poissa fergu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2051 : 07.03.11 - klo: 15.56 »
Itse käytän ihan vaseliinia.
Hpi Savage Flux HP|Kyosho DBX|Hong Nor  scrt10

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2052 : 07.03.11 - klo: 16.13 »
Tuohon setuppiin saat lisätä panther 3.2 paddlet, niin alkaa kulkemaan!
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2053 : 07.03.11 - klo: 16.42 »
Nyt sitten kärähti tuo Fluxin alkuperäinen nopari, hyvät lieskat ja savut nousi kyllä.  :huh:
Testasin lumella ilman kunnon suojauksia ja hetihän se kosteus pääsi nopariin, mut hyvin se MMM palveli yli pari vuotta fluxissa.

Onneksi oli hyllyssä ylimääräinen MMM nopari ja Fluxi on taas heti ajossa.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Spotty

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2054 : 08.03.11 - klo: 12.09 »
Tuohon setuppiin saat lisätä panther 3.2 paddlet, niin alkaa kulkemaan!

Moron, mulla on kyllä prolinen paddlet mutta ongelma on niissä että pitoa on jopa "liikaa" jos se nyt mahdollista yleensä on,

Eli toisinsanoen auto hyppii volttia kun jänis eikä pysy pystyssä sitä vähääkään aikaa mitä muuten olisi mahdollista =)

Olen huomannut että vähempi pito on joskus jopa parempi . .

Poissa Speed79

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2055 : 08.03.11 - klo: 21.32 »
Tänään laitoin tilaukseen alustan pidennys konversion (HPI102404) kallistuksenvakaaja setin (HPI102538) ja säädettävät ylätukivarret (HPI85066). Katotaan kun saapuvat miten ajettavuus ja hallittavuus muuttuu.
Kyosho Mega Force. HPI Savage Flux XL, HPI Vorza Flux

Poissa -rcmh-

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2056 : 09.03.11 - klo: 08.36 »
Tuohon setuppiin saat lisätä panther 3.2 paddlet, niin alkaa kulkemaan!

Mulla oli nuo Pantherit fluxissa, ja en kyllä tykännyt yhtään ajettavuudesta niillä.
Olihan niissä älytön pito pehmeällä lumella kun kiihdytti suoraan, mutta sivuttaispitoa ei yhtään ja auto ei kääntynyt noilla.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Poissa Falconi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2057 : 09.03.11 - klo: 20.01 »
Nytton ostettu autoon uusi moottori ja saatu takuuseen MMM. Hommasin vielä prolinen mulcher -renkaat kun sai heti hyllystä.

Huomenna yritän mennä töitten jälkeen kokeilemaan vieläkö auto syö akkuja/ nopareita..
TAMIYA TT-01 -budget drifter?-
TorchE

Poissa whelibob

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2058 : 10.03.11 - klo: 14.23 »
Noniin, nyt on fluxilla ajettu semmoset 10akullista ja tähän mennessä hajalle olen saanut drive gearin ja etudiffin kotelon. Päivitin drivegearin HD-versioon, toivottavasti kestää. Diffikotelon hajoamisen jälkeen löysäsin spur gearia suht huolella, ettei takadiffikotelo leviä. Nyt sit ajellaan takavetona ennen kun alumiiniset tulee tilalle. Renkaiksi päivitin prolinen 40 Big Joe:t, entiiä oliko hyvä ostos, pito näin takavetona ei tunnu sen paremmalta kuin vakioilla, kun olivat väärinpäin asennettuna. Käänsin nyt oikein päin ja pääsen sitten testaamaan. Asensin myös XL-alustan ja levennyskitin, vaikea vielä parin akullisen jälkeen sanoa oliko turha ostos, jotenkin tuntu vakioalusta hauskemmalta.

Corrosion X-dippauskin tuli tehtyä ESC:lle ja hyvin on kestänyt vesileikit.

Kävi aikamoinen tuuri kun hain tullista pidennyskitin, bigjoet, castlelinkin ja pari varaosaa tullista. Eivät velottaneet tulleja kun oli tietokoneet juntturassa :D
« Viimeksi muokattu: 10.03.11 - klo: 14.28 kirjoittanut whelibob »

Poissa Spotty

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2059 : 10.03.11 - klo: 14.29 »
Tuohon setuppiin saat lisätä panther 3.2 paddlet, niin alkaa kulkemaan!

Mulla oli nuo Pantherit fluxissa, ja en kyllä tykännyt yhtään ajettavuudesta niillä.
Olihan niissä älytön pito pehmeällä lumella kun kiihdytti suoraan, mutta sivuttaispitoa ei yhtään ja auto ei kääntynyt noilla.

Mulla oli jossain vaiheessa tohon ongelmaan sekamelskarengastus eli takana paddlet ja eteen laitoin crimefighterit mutta ongelmaksi tuli se että aina kun himmasi kaasua ja eturenkaat osui maahan niin jos ne oli hiemankaan vinossa niin sitten taas mentiin kuperkeikkaa ja vähän kun taas antoi kaasua niin oli nokka taivasta kohti jne. . .

Nyt olenkin alkanut metsästää asetuksia millä olisi oikeasti "hyvä" ajaa. koska tuo poukkoilu ei enää sytytä.
Ens kesän asetukset on seuraavat,

3S akuilla, vakio spurri, 23t pinjoni.
50.000eteen ja 30.000 taakse diffiöljyt.
iskarit 40Wt öljyillä ja muuten vakiojouset mutta ne pienet yläjouset pois ja ne mustat isot muoviholkit tilalle
renkaat 40sarjan bowtiet axialin halfoffset vanteilla jotta auto pysyisi jotenkin pystyssä.
Noparin säädöt pitää vielä miettiä . .

Saa nähä toimiiko vai räjähtääkö ekoilla ajoilla . .
kokemuksia tai mielipiteitä?

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2060 : 10.03.11 - klo: 15.48 »
Tuohon setuppiin saat lisätä panther 3.2 paddlet, niin alkaa kulkemaan!

Mulla oli nuo Pantherit fluxissa, ja en kyllä tykännyt yhtään ajettavuudesta niillä.
Olihan niissä älytön pito pehmeällä lumella kun kiihdytti suoraan, mutta sivuttaispitoa ei yhtään ja auto ei kääntynyt noilla.

Mulla oli jossain vaiheessa tohon ongelmaan sekamelskarengastus eli takana paddlet ja eteen laitoin crimefighterit mutta ongelmaksi tuli se että aina kun himmasi kaasua ja eturenkaat osui maahan niin jos ne oli hiemankaan vinossa niin sitten taas mentiin kuperkeikkaa ja vähän kun taas antoi kaasua niin oli nokka taivasta kohti jne. . .

Nyt olenkin alkanut metsästää asetuksia millä olisi oikeasti "hyvä" ajaa. koska tuo poukkoilu ei enää sytytä.
Ens kesän asetukset on seuraavat,

3S akuilla, vakio spurri, 23t pinjoni.
50.000eteen ja 30.000 taakse diffiöljyt.
iskarit 40Wt öljyillä ja muuten vakiojouset mutta ne pienet yläjouset pois ja ne mustat isot muoviholkit tilalle
renkaat 40sarjan bowtiet axialin halfoffset vanteilla jotta auto pysyisi jotenkin pystyssä.
Noparin säädöt pitää vielä miettiä . .

Saa nähä toimiiko vai räjähtääkö ekoilla ajoilla . .
kokemuksia tai mielipiteitä?

3S akuilla virta kasvaa melko suureksi. Ennemmin 4S ja lyhyempää välitystä. Nopeudensäätimen kaveriksi suosittelen Castle Linkkiä ja koneella vaan kaikki asetukset minimiinsä. Uusimman firmwaren myötä voi säätää koneen vääntöä. Hienoa kun Castle päivittelee säätimiään tiuhaan tahtiin.

Mulla ei ole kokemuksia Savagesta, mutta 50k ja 30k öljyt tuntuu vähän tuhdeilta. Tietysti isoilla renkailla on vääntömomentit on hiukka eri luokkaa.

 - Hount

Poissa Falconi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2061 : 10.03.11 - klo: 17.52 »
Jee pari minuuttia kerkesin testaamaan uutta mottia ja noparia kunnes meni takaa upright setti. Tässä mietinkin, että taidan laittaa tulemaan tälläiset: http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=en&partNo=86375 tai sitten koko suspensio conversio setin. Tuossahan sitten menettää mahdollisuuden säätää taka-aurausta, mutta onkohan sillä niin väliä? Tähän saa myös alumiinista osaa jossa voi aurausta säätää, mutta toi näyttää yksinkertasemmalta, eikä olisi sitten "heikkoa" linkkiä siinä välissä.

Uusilla renkailla oli pito mieletön tossa "suojalumessa". Auto tuntui ääntävänki hiljempaa kuin ennen. Mites noitten noparien asetusten laita?

Mulla on nyt punch controlliakin 10% ja lipocut 3.3 sekä kaasukäyrää muokattu niin, että se on vähän s:n mallinen niin et alussa nousee vähän jyrkemmin ja keskialue on "rauhallisempaa" ja ihan lopussa taas jyrkemmin.

Tota torque hommaa kokeilin silloin vakio escillä ja mielestäni lähdössä auto alkoi nykimään vähän. Nyt en ole edes betaversioo jaksanut asentaa kun mulla ei tunnu nää noparit kestävän :(
TAMIYA TT-01 -budget drifter?-
TorchE

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2062 : 10.03.11 - klo: 18.34 »
50k ja 30k ei välttämättä oo mikään huono, muistan ajaneeni polttis savagea jopa 100k öljyillä aikanaan eikä nekään ole lähelläkään lukkoa.

Poissa Spotty

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2063 : 11.03.11 - klo: 10.52 »


Nyt olenkin alkanut metsästää asetuksia millä olisi oikeasti "hyvä" ajaa. koska tuo poukkoilu ei enää sytytä.
Ens kesän asetukset on seuraavat,

3S akuilla, vakio spurri, 23t pinjoni.
50.000eteen ja 30.000 taakse diffiöljyt.
iskarit 40Wt öljyillä ja muuten vakiojouset mutta ne pienet yläjouset pois ja ne mustat isot muoviholkit tilalle
renkaat 40sarjan bowtiet axialin halfoffset vanteilla jotta auto pysyisi jotenkin pystyssä.
Noparin säädöt pitää vielä miettiä . .

Saa nähä toimiiko vai räjähtääkö ekoilla ajoilla . .
kokemuksia tai mielipiteitä?
[/quote]

3S akuilla virta kasvaa melko suureksi. Ennemmin 4S ja lyhyempää välitystä. Nopeudensäätimen kaveriksi suosittelen Castle Linkkiä ja koneella vaan kaikki asetukset minimiinsä. Uusimman firmwaren myötä voi säätää koneen vääntöä. Hienoa kun Castle päivittelee säätimiään tiuhaan tahtiin.

Mulla ei ole kokemuksia Savagesta, mutta 50k ja 30k öljyt tuntuu vähän tuhdeilta. Tietysti isoilla renkailla on vääntömomentit on hiukka eri luokkaa.

 - Hount
[/quote]

Moron, juu castle mulla onkin ja mulla on se uusin päivitys siinä,
Asetukset mulla on aikalailla minimissä, punchi joku 70% ettei hajoo paikat lähdöissä,
Se startpower on ainut minkä nostin yhden pykälän, ajattelin että jos se auttaa siihen että kun kaasua antaa paikaltaan lähtiessä vain vähän niin auto ainakin ennen yski ja räpsytteli sillain, ni en tiedä jos toi auttais siihen?
En oo vielä kokeillut tuota ni en tiedä sitten . . ?

Noista 50k/30K öljyistä oon lukenut hyviä kokemuksia kyseisessä autossa.
4S ja lyhemmät välit voisi olla kyllä viisaampi ratkaisu, mutta ajattelin kyllä tuon 6S laittaa vaikka saatta olla että tuossa keväällä sitten kirjoittelen tänne että olisi pitänyt kuunnella =)

Poissa whelibob

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2064 : 12.03.11 - klo: 13.33 »
Mitäköhän varaosia juuri savagea varten kannattaisi jo etukäteen hommata?
Itseltäni on tähän mennessä hajonnut:
-Drive gear---> päivitys HD-malliksi
-Pinioni--> päivitys Robinson Racingin vastaavaan
-tasauspyörästön kotelot ovat hajonneet muillakin pakkasella- tilasin alumiiniset vastaavat(kuulemma fluxia varten ovat tehneet nämä kotelot kovemmasta muovista joustavuuden vähentämiseksi)

Mitä osia teiltä on hajonnut ja mitkä osat todennäkösesti tulevat hajoamaan, voisi valmiiksi ostaa varastoon niin ei keskeytyisi aina ajaminen viikoksi kun pitää tilata uudet.

Poissa Vilz

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2065 : 13.03.11 - klo: 16.44 »
Laittakaas nyt sen robinson racingin pinjonista osoite, vaikka sabeen ynm... Jo kolmannen orkkis pinjonin hajottaneena...
It's not what u know.
It's what u can prove.

Poissa SSchevy

  • Veteraani
    • Profiili
SANWA MT4 ,HPI SAVAGE FLUX HP,DF 33" cyberstorm.

Poissa Vilz

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2067 : 13.03.11 - klo: 20.25 »
Kiitos tästä sinulle.  :azn:
It's not what u know.
It's what u can prove.

Poissa Falconi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2068 : 14.03.11 - klo: 16.57 »
Joo taas meni hobbykingin 3S 5000mAh 40C akusta yksi silta poikki kennojen väliltä. Kyllä se on uskottava, että noi akut ei vaan jostain syystä kestä näitä virtoja. Nyt meni silleen ku auto oli katollaan ja annoin vähän kaasua niin siihe hyyty eli ei ollut mitään vastusta renkaissa eikä mitään. Taas noin 10 min ajon jälkeen. Taidan heittää pois noi akut ja tilata sit ku saa rahaa jotku "merkkiakut".

TAMIYA TT-01 -budget drifter?-
TorchE

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HPI Savage Flux HP
« Vastaus #2069 : 14.03.11 - klo: 17.35 »
Joo taas meni hobbykingin 3S 5000mAh 40C akusta yksi silta poikki kennojen väliltä. Kyllä se on uskottava, että noi akut ei vaan jostain syystä kestä näitä virtoja. Nyt meni silleen ku auto oli katollaan ja annoin vähän kaasua niin siihe hyyty eli ei ollut mitään vastusta renkaissa eikä mitään. Taas noin 10 min ajon jälkeen. Taidan heittää pois noi akut ja tilata sit ku saa rahaa jotku "merkkiakut".

Tonhan sanoo järki pienemmälläkin vaivalla ettei kaasun painamisella ollut mitään tekemistä asian kanssa. Akkusilta oli viallinen tai alkujaan heikko, pyöräytit auton katolleen ja akku pääsi kolisemaan Savagen akkukotelon reunoihin ja napsautti sillan lopulta poikki. Sitten silta oli paikallaan vain "pyhällä hengellä" ja kun painoit kaasua se grillasi tuon murtuneen kohdan mustaksi eikä virta enää mennyt läpi.

 - Hount