Kirjoittaja Aihe: CROSSIRATAA OULUNSALOON  (Luettu 1067981 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1650 : 17.08.09 - klo: 19.18 »
Öö no voisko sitä yhteyshenkilön nimeä saada? Sua ei ole paljon talkoissa näkyny lapioimassa ja ajateltiin saada varmuus tohon meän selkähiellä rakentamaan rataan saada.

Tuskin tuo nyt on niin salaista, ettei voi kertoa keneen oltaisiin yhteyksissä  :huh:

Poissa Harw

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1651 : 17.08.09 - klo: 19.33 »
Meikäläinen nyt ei ossaa päättää miten tätä luetaan? Toisessa kupissa on kuva nimillä rahastamisesta ja toisessa kuva siitä ettei mitään lupia taida edes olla alunperinkään..

Eikös meidän puolelta ole kuitenkin aina kolehtia yritetty kerätä kasaan paikalla pyörähtäneelle kuskille ?

Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1652 : 17.08.09 - klo: 19.47 »


Meinaakko Valtteri että keksin näitä juttuja vaan sen takia että tänne saan kirjoitella :angry: Kannattas kyllä eri sävy olla äänessä...Jos en ois koko rata aluetta kysellyt oulunsalon kunnalta niin ei ois koko Ousaa....Vielä on myös ns polttoaine rahoja saamatta joita aijottiin seuraavalla kerralla aina antaa.....

Juu, ne luvat on siisti homma. Olet jeesus sillä saralla. Tää nyt vaan vaikuttaa siltä, että mitään kunnollisia lupia ei edes ole, joten kyllä tässä vähän kyrsii jos tuota rataa on duunattu vuosi "turhaan". Toisaalta, kun yhteyshenkilöstä ei mitään kuulu, niin kyllä tää huvikseen kirjoittelulta vaikuttaa.  :mrgreen:

Paljonko me ollaan Monstertruck76 velkaa sun laskelmien mukaan? Voi tällasia asioita ilmottaa ihan suoraan muutenkin, eikä tarvi sitten pikkusessa suuttumuksen puuskassa huudella että kun jäi eurot saamatta. Totta kai tuollaset korvataan, jos ei ole korvattu.

Äänensävystä en tiedä mitään, mutta "ousan pääpiru" sitä rataa ei ole tehnyt  :mrgreen:

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1653 : 17.08.09 - klo: 19.54 »
Mjoo, tosta löpörahahommasta kyllä sen verran, et MINÄ ITSE maksoin suurimman osan löpöistä yhellä kertaa ja samoten silloin toisella kertaa olin kyllä osallinen ja ihan varmasti ei tappiolle ole niiden suhteen jäänyt. Ja ihan oikeesti faktahan on se, ETTÄ tasantarkkaan suurimman työn radan eteen on tehny ydinporukka: harw,netti,data,zippola. Monster kyseli ratapaikan ja hommas traktorit, ok hieno homma joo, mutta lapiohommat+lätkäykset+korokkeen teot+matot´+reunavallit yms kunnossapito on oikeesti meidän aikaansaamaa. Miksi vetää tästä herneitä nenään ja riitauttaa? Helpompi kun otetaan kuntaan yhteys ja varmistetaan asia kunnolla ja tehhään vaikka paperit asiasta.
Capricorn Reedy Futaba

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1654 : 17.08.09 - klo: 19.57 »
Öö no voisko sitä yhteyshenkilön nimeä saada? Sua ei ole paljon talkoissa näkyny lapioimassa ja ajateltiin saada varmuus tohon meän selkähiellä rakentamaan rataan saada.

Tuskin tuo nyt on niin salaista, ettei voi kertoa keneen oltaisiin yhteyksissä  :huh:
Oulunsalon vesilaitos määrää alueesta nykyään muuta alueen asiaosita sählää moni muukin..esim kunnanvarikko.Minäkin tein ison soitteluruljanssin asian tiimoilta kun ratahommaa mietin ja tuli kyseltyä moneltakin taholta......Alueen käytöstä oli ollut kunnanhallituksen kokouksessa juttua...Olen käynyt radalla touhuileen AINA kun minulla on ollut auto käytössä ja ettei emännän koirahommmat ole ollut esteenä...yleensä ennen pimeää....
Harw..nyt ei oikein kässännyt mitä meinaat...Kyllä on "joillakin" unohtunut noi maksuhommat..
Alueelle jossa ratatouhuja on tehty on saatu suullinen lupa alueen käyttöön siihen asti kun sille aletaan rakentaan..Ja kun rakentaminen aloitetaan niin silloin lupa loppuu ja kun alussa kyselin että voitasko asia laitaa kirjallisena niin sanoi vain että paikka on vain sen ajan käytössämme kunnes sinne muuta aletaan tekemään..Sille ette tekään voi mitään...

Itse muistan saaneeni löpörahaa pyöräkoneeseen harwilta ,Zipolta ja stinkyltä....Ja kun siskonpoika kävi  viimesellä kerralla bensaväki antoi 30e ja sähköväki 5e....
Mutta mulle aivan sama....

Bensapuolella ei oo menny mikään mönkään..ensitalvelle tarvivat lisää tonttia lumenajoa varten...
« Viimeksi muokattu: 17.08.09 - klo: 20.17 kirjoittanut Monstertruck76 »
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1655 : 17.08.09 - klo: 20.00 »
Niin paljonko ollaan velkaa?

Poissa Safa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1656 : 17.08.09 - klo: 20.01 »
Täsä muutama lisäkuvatus eiliseltä! Kuka oli muuten se jäbä joka myös läiski kuvia radalta, ei tullu puheeksi saisko kuvia nähtäville jossain vaiheessa.

Minä siellä ainakin kameran kanssa heiluin. Kuvat ei ole julkaisukelpoisia ja niitä on melko vähän, kun napsin pääasiassa autoista ja tyhjästä radasta kuvia. Videoita lähinnä koitin ottaa ja niihinkin koitin saada taltioitua autojen käyttäytymistä radan pinnalla, eli kokonaiskuvaa ei oikein saanut. Ihan itsekkäisiin tarkoitukseen kuvailin siis  :grin:. Jonnin verran kuvaamista rajoitti myös vähäinen akun lataus kamerassa ja videoitakin otin sen vuoksi säästeliäästi.

Voin kyllä pari pätkää laittaa linkkinä, kunhan ensin pakkaan hieman pienemmäksi.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1657 : 17.08.09 - klo: 20.03 »
MONSTERI!

NO ***** JOS SE RAHAHOMMA ON NIIN TÄRKIÄ NIIN KERRO NIMET! Vittuako täälä itket mitään euron velkoja jos et osaa kertoa ees kuka SULLE on pystyssä, mitään!

Tasan fakta on myös se, ettei sielä oo mikään muuttunu kun ollaan oltu pois.

Rupiaa kohta vituttamaan tämä s*****an souvi. v*tun hyvin klaarasit ton bensapuolenki, menikö reisille? Ymmärrätkö ollenkaan miksi tahdotaan ne viralliset luvat! Suomeksi, sen takia ettei samanlaista selittelyä tuu toiste/rata ole lanattu tasaseksi jonku jyrämiehen toimesta.

t: hiilihanko perberissä

ps. meän puoli on tasan varmasti maksanu AINA rattorimiehelle, eli sille joka konetta on ajanu ja jonka polttoöljyillä baana on tehty. Sulla tuskin on mitään omaa rattoria alla?



ETTÄ PISTÄPPÄ FAKTAT PÖYTÄÄN JOS NE v*tun PENSARAHAT NIIN KISMITTÄÄ!! Tuu vaikka kertomaan radalle esim keskiviikkona tai torstaina kun ollaan taas ajamassa. Naamatusten on varmaan sullakin helpompi tuoda nuo tuskat ulos.
 
« Viimeksi muokattu: 17.08.09 - klo: 20.06 kirjoittanut Datajätkä »

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1658 : 17.08.09 - klo: 20.04 »
ps. anteeksi kielenkäyttö  :mrgreen:

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1659 : 17.08.09 - klo: 20.05 »
ps. anteeksi kielenkäyttö  :mrgreen:

 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Capricorn Reedy Futaba

Poissa peanuts

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1660 : 17.08.09 - klo: 20.08 »
Mie oon Anttosen Mikalle oman osuuteni velkaa siitä ainoasta kerrasta kun on löpörahojen perään kyselty. Konemies sai siis rahansa. Maksan kyllä jos olen jotain muuta missannut. Ravistele Mika ens kerralla jos oon edelleen huonomuistinen.

Muista konehommista summa, tilinro, kenelle kohdistetaan ja miksi kiitos  :smiley:
läpällä päissään kahtasattaa selevästä päästä auto jossain puun ympärillä solmussa oraakkelin hattu silmillä!!!!11

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1661 : 17.08.09 - klo: 20.10 »
Muista konehommista summa, tilinro, kenelle kohdistetaan ja miksi kiitos  :smiley:

Tuohon muuten lisätäkseni, oonko ollu vailla bensarahaa lätkän käyttämisestä? EN. ENKÄ ole vailla!

Oikeesti jaska, ei tehä tästä niin vaikiaa kun tuntuu olevan, jos joku velkaa niin nimiä yms. Ei viittis vääntää ja kääntää ja säätää ja jajaja.....

EDIT: ITTE MAKSOIN TRAKTORIKUSKILLE 30€ yheltä kerralta. Ja löytyy vierestä toinen joka muistaa. V***ako näistä vääntää.
« Viimeksi muokattu: 17.08.09 - klo: 20.19 kirjoittanut zippola »
Capricorn Reedy Futaba

Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1662 : 17.08.09 - klo: 20.16 »


Itse muistan saaneeni löpörahaa pyöräkoneeseen harwilta ,Zipolta ja stinkyltä....Ja kun siskonpoika kävi  viimesellä kerralla bensaväki antoi 30e ja sähköväki 5e....
Mutta mulle aivan sama....

No eihän se ole sama jos käyt täällä itkemässä sitä  :mrgreen:

Eli pitääkö tästä nyt päätellä, että ollaan 25e pystyssä? Mihin se Sipolan 40e meni? Jep, ei muuta kö tilinumeroa ja nimeä esiin niin saahaan tää vääryys korjattua. Vaikka onki ihan sama. Tulee ehkä seuraavan huhun yhteydessä kuitenkin taas pintaan  :mrgreen:

Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSI/TRIAL/CRAWLING RATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1663 : 17.08.09 - klo: 20.18 »
No niin ...Nyt on kannettu pyöräkoneella multaa pohjaksi.Kone järjestyy uudelleenkin jos on tarvis ku 60% saarenmaa pullo kestää pitkään.Enää tarvii lapiohommia ja tasoitusta tehä.

Helevetti kun on muuten kalliita saarenmaapulloja  :mrgreen:

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1664 : 17.08.09 - klo: 20.49 »
Joo annoin kyllä saarenmaa pullon ja sillähän se kone luvattiinki käyttöön...mainitsemani henkilöt antoivat myös rahaa siihen.Muistan kyllä villen 40e .....
Data!!!!Ne 2 valmettia eivät ole olleet meidän,ne oli polttoainekuluja vastaan lainassa... ja siskonpoika maksoi ne teidän antamat rahat koneen omistajalle....itse ei ottanut mitään maksua....Ja Meillä on kyllä traktoreita joista 1 on minun...Niissä ei ole vaan kuormaajia...Teen nykyään maximissaan 16 tuntista päivää joten en radalle kerkee ja viikonloput nukun......Empä ole kerennyt rc vehkeillä ajeleen...

Nyt vain kannattaa alkaa miettimään miksi otin herneen nenään....En raha asioista vaan ihan muun takia.....ja kyllähän tuo tuolla lukeekin.......

 "Tulee ehkä seuraavan huhun yhteydessä kuitenkin taas pintaan"  No menkää itse sitten istumaan kunnankokouksiin niin ootte asioista selvillä niin ei tartte mulle vittuilla.Mun isä sen oli kokouksessa kuullut ja halusi välittää tietoa koska alueella hommaillaan...En mä sitä itse keksinyt...Kiitos vit****** kuitenkin...Itsehän koko jupakan panit alulle....
« Viimeksi muokattu: 17.08.09 - klo: 20.59 kirjoittanut Monstertruck76 »
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1665 : 17.08.09 - klo: 20.53 »
Jotta näissä Monsterin postauksissa pysyy perässä, niin tässä taas tämä tuorein postaus alkuperäismuodossa muokkaamattomana:

Joo annoin kyllä saarenmaa pullon ja sillähän se kone luvattiinki käyttöön...mainitsemani henkilöt antoivat myös rahaa siihen.Muistan kyllä villen 40e .....
Data!!!!Ne 2 valmettia eivät ole olleet meidän,ne olipolttoainekuluja vastaan lainassa... ja siskonpoika maksoi ne teidän antamat rahat koneen omistajalle....itse ei ottanut mitään maksua....Ja Meillä on kyllä traktoreita joista 1 on minun...Niissä ei ole vaan kuormaajia...Teen nykyään maximissaan 16 tuntista päivää joten en radalle kerkee ja viikonloput nukun......Empä ole kerennyt rc vehkeillä ajeleen...

Nyt vain kannattaa alkaa miettimään miksi otin herneet nenään....En raha asioista vaan ihan muusta......

No ei se kyllä noista sun viesteistä käy ilmi silti  :mrgreen:  Eli mikä nyt on ongelma, sä et kerkeä radalle?

 :undecided:
« Viimeksi muokattu: 17.08.09 - klo: 20.58 kirjoittanut nettijätkä »

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1666 : 17.08.09 - klo: 20.59 »
No ei se kyllä noista sun viesteistä käy ilmi silti  :mrgreen:  Eli mikä nyt on ongelma, sä et kerkeä radalle?

 :undecided:

samaa täsäkin itte mietin? mikä nyt mättää?
Capricorn Reedy Futaba

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1667 : 17.08.09 - klo: 21.04 »
Joo annoin kyllä saarenmaa pullon ja sillähän se kone luvattiinki käyttöön...mainitsemani henkilöt antoivat myös rahaa siihen.Muistan kyllä villen 40e .....
Data!!!!Ne 2 valmettia eivät ole olleet meidän,ne oli polttoainekuluja vastaan lainassa... ja siskonpoika maksoi ne teidän antamat rahat koneen omistajalle....itse ei ottanut mitään maksua....Ja Meillä on kyllä traktoreita joista 1 on minun...Niissä ei ole vaan kuormaajia...Teen nykyään maximissaan 16 tuntista päivää joten en radalle kerkee ja viikonloput nukun......Empä ole kerennyt rc vehkeillä ajeleen...

Nyt vain kannattaa alkaa miettimään miksi otin herneen nenään....En raha asioista vaan ihan muun takia.....ja kyllähän tuo tuolla lukeekin.......

 "Tulee ehkä seuraavan huhun yhteydessä kuitenkin taas pintaan"  No menkää itse sitten istumaan kunnankokouksiin niin ootte asioista selvillä niin ei tartte mulle vittuilla.Mun isä sen oli kokouksessa kuullut ja halusi välittää tietoa koska alueella hommaillaan...En mä sitä itse keksinyt...Kiitos Netti vit****** kuitenkin...Itsehän koko jupakan panit alulle....
Ja todella oisin apuna ollut siellä jos ois ollut mahollista sinne päästä perheellisenä se vain on mahdotonta välillä.
« Viimeksi muokattu: 17.08.09 - klo: 21.27 kirjoittanut Monstertruck76 »
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1668 : 17.08.09 - klo: 21.09 »

Noni, eiköhän lopeteta koko loputon suo. Ei tästä tuu mitään, sama kusta vastatuuleen.

Onko jengillä inspistä tulla ajaan huomenna? Funtsin josko Zippolan kyytillä pääsis ratan varteen ja jos jonku kyytillä takas kotio  :mrgreen: Itellä on 1:1 autoton päivä.


Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1669 : 17.08.09 - klo: 21.12 »
v***u oikeesti! Perheellinen, no joo on sitä itekkin mutta eipä oo onkelmaa ollu radalle päästä ja emäntäkin useesti mukana ittekkin. Mutta miksi vääntää tästä tämmöstä onkelmaa? HEI HALOO! Eikö sitä olla samassa junassa ja kelkassa ja vaikka missä? Ei vaan jaksa käsittää?! Eikö se oo pääasia et saahaan ees siellä ajaa ja JOS JA KUN tuommosta rakennusinfoa tulee niin KESKUSTELTAS PAIKANPÄÄLLÄ! Eikä nakeltas tyhjentävää viestiä vaan foorumille? Niihän se pitää tehä ja olla sitten PORUKALLA yhteys kuntaan ja kysellä tarkemmin asiasta? PISTE.

Ja huomenna data pääsee mestoille mutta ajasta taas ei tiiä kun huomenna joskus jossakin vaiheessa ehkä? vai mitä se oli?  :mrgreen:
Capricorn Reedy Futaba

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1670 : 17.08.09 - klo: 21.18 »
Je, makia homma! Vielä ku sais kyytin poiski sieltä, voishan sitä tietty pistää rattaat tohon laatikkoon ja hinata sitä assolla perässä  :mrgreen:



Ainiin meinas unohtua! Safa, pistä niitä kuvia jo pikkuhiljaa ilmoille. Alkaa aivastuttaan tää nettihiekkapöly tästä käsittämättömästä näppisrossauksesta!
« Viimeksi muokattu: 17.08.09 - klo: 21.42 kirjoittanut Datajätkä »

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1671 : 17.08.09 - klo: 21.32 »
Mua ihan oikeesti on vituttanut :sad: se että en oo päässy sinne jelppaamaan.Ei oikein oo etes kehannu käydä ku en oo paljon apuna kerenny oleen....Ootte hyvän radan tehny..Kävin pari viikkoa sitten sielä kuorma-autolla kun hajin kontin siitä skanskan tontilta...
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1672 : 17.08.09 - klo: 21.36 »
haha, no ei tässä mistään rispekteistä ollukkaan kyse vaan siittä vastuullisen henkilön nimestä  :mrgreen:

Tuu monsteri radalla OIKIASTI joku päivä selittään tilanne ja kerro joku kontakti, vaikka YV:llä jos et muuten kehtaa julkisesti ketään nimetä. Tässä on OIKEASTI tarkotus puuhata virallista lupaa, tai ainakin tahdon itse henk koht kuulla joltain varikkopäälliköltä/kunnanmieheltä ettei se onnistu vaan puuhataan suullisen luvan turvin.


Poissa nettijätkä

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1673 : 17.08.09 - klo: 21.44 »
Joo, ei tässä OIKEESTI niin tärkeenä olla siitä, kuka on tehny mitäki. Alko vaan jarruttaan vähän nuo huhut, joita tulee aina välillä, ja raha-asioiden pyörittely - mikä on sinänsä oikeaa hommaa jos jotain on jäänyt korvaamatta. Ainahan noita juttuja on että ei pääse, en itekään siellä oo läheskään niin paljoa pyöriny ku Kimmot, Villet ja Markukset.

Että nou hard fiilings ja sillain, kyllä tää tästä taas  :mrgreen:

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1674 : 17.08.09 - klo: 21.44 »
Voin huomenna soittaa sinne kunnalle ja kysellä että minkä takia asiaa on setvitty kunnan hallituksen kokouksessa...Meillä on suullinen lupa olla siellä siihen asti kunnes alueelle
aletaan sitä tie hommaa rakentaa...viime tietojen mukaan 2014 aikaisintaan.Siihen tien päässä olevan vitikkoon 50 metrin päähän joku yksityinen suunnittelee jotain talohommeleita mutta kulku ei ole radan kautta...
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa zippola

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1675 : 17.08.09 - klo: 21.51 »
hyvä et saatiin stoppi tälle ja oikeesti jaska selvitä asia kunnalta et mikä on tilanne. Rakennushommiahan tulee ainakin meidän ja radan välisille pelloille joskus, mutta ei luulisi ne vaikuttavan. Se kirjallinen soppari ois oikeesti kuin sata jänistä :) mutta nukkumatti kutsuu, speksaillaan huomenna ja soita monster kun tiiät enemmän.
Capricorn Reedy Futaba

Poissa Mika A

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • OSPA Ry
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1676 : 17.08.09 - klo: 22.27 »
No jopas on hommelia...

Ja kun siskonpoika kävi  viimesellä kerralla bensaväki antoi 30e ja sähköväki 5e....

En sotke enempää, mutta tämä kohta on pakko oikaista kun se meni juuri toisin päin. Kerättiin kaikki killingit mitä sillä hetkellä taskuista löyty ja henk.koht. löin rahat siskonpoikasi kouraan.

No, yhteinen perunahan tässä on uunissa ja hyvä että saadaan inffoa kunnan suunnitelmista, mutta voitaisiin tosiaan jotenkin varmistella nuita lupa-asioita ja ehkä saada niitä vähän virallisemmalle tasolle.

Poissa Monstertruck76

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1677 : 17.08.09 - klo: 22.39 »
No jopas on hommelia...

Ja kun siskonpoika kävi  viimesellä kerralla bensaväki antoi 30e ja sähköväki 5e....

En sotke enempää, mutta tämä kohta on pakko oikaista kun se meni juuri toisin päin. Kerättiin kaikki killingit mitä sillä hetkellä taskuista löyty ja henk.koht. löin rahat siskonpoikasi kouraan.

No, yhteinen perunahan tässä on uunissa ja hyvä että saadaan inffoa kunnan suunnitelmista, mutta voitaisiin tosiaan jotenkin varmistella nuita lupa-asioita ja ehkä saada niitä vähän virallisemmalle tasolle.
Mika..viimeinen kerta oli silloin kun se tuli bensarataa tekeen ja samalla kantoi maata sähköradalle,muistelet edellisiä kertoja.....mutta nyt asialle PISTE.....
Tamiya Hilux 4x4 Mountaineer. Tamiya TXT-1. Kyosho Mad Cruiser, 1/1 lumikone RC. RC Bruder kaivuriprojekri.

Poissa Mika A

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • OSPA Ry
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1678 : 17.08.09 - klo: 23.00 »
Noh, ehkei kannata muutamasta kympistä vääntää, mutta kun itse nostit asia esille. Samasta kerrasta taitaa olla puhetta. Juuri se kerta kun bensaradan laajennuksen välillä täytettiin sähköradan tuplahyppyrit.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« Vastaus #1679 : 17.08.09 - klo: 23.02 »
Totuudenkääntäjä tässä vielä terve  :mrgreen: Eli ei nyt aleta enempää vääntämään näistä asioista. Tästä topikista voi kyllä lukea mitä milloinkin on tapahtunu. Tossa se vimppa rattorikerta niin ei tartte enempää enää murehtia noita kulujuttuja kun ne pomppii yhä tunteisiin. Mika A muistaa OIKEIN.

http://rc10.fi/index.php?topic=30506.msg333747#msg333747


Jos tätä kertaa muistelet, niin toi kottikärryllinen kiviä on yhä samassa mestassa mihin olitte sen kipanneet..sei ollu ihan savea kun paikan päällä sitä päästiin tarkistelemaan. Eli tolla kertaa ei ole meille mitään tehty.

http://rc10.fi/index.php?topic=30506.msg335789#msg335789




Ja tosiaan jos ois mahollista, NIIN KERRO MYÖS MULLE KEHEN OLET YHTEYKSISSÄ SIELÄ KUNNASSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111 Ymmärrätkö monsteri edelleenkään että me TAHDOTAAN tietää kehen kunnassa pitää olla yhteyksissä. En voi tajuta kuinka uskomattoman hankala tää on sulle takoa päähän.

« Viimeksi muokattu: 17.08.09 - klo: 23.12 kirjoittanut Datajätkä »