154
« : 25.05.13 - klo: 21.02 »
Ei vaan onnistu jäykällä öljyllä, kun tota 500.000 ja 1.000.000 öljyä saapi laittaa ruuvarin kärjellä sinne, tai ootella minuutteja että tulee purkista ulos.
Ei siis valu kovinkaan herkästi, nöyremmillä öljyillä varmaan ihan jees systeemi.
EDIT1
Jahas... eilisen huollon tuloksista päätin nautiskella, ja kylätielle akullisen verran.
Eka pari kertaa kummalista jurinaa, sitten vähän savua KEULASTA, ropelli ilmeisesti kuljetti keulaan sen.
Sitte koppa auki, ni motin päädystä tulee savua JA noparista, lisäksi akku polttaa kättä ja sininen muovikuori sulanu hieman pohjasta.
Ilmeisen kallis kauden avaus...
Tiedä sit mikä tän aiheutti, oisko noi uudet asfaltti renkaat pitäny lämmmettyäään niin paljon, vai pinjonin ja spurrin välys ollu liian tiukka, en vaan oikee usko että moisen kämmäisin. Säädinkin niin että paperin sijasta oli paperi kaksinkerroin jolloin välys ei pitäis mennä milläään liian tiukaksi.