Ei oikein KV:n perusteella pysty virtoja päättelemään. Riippuu niin monesta asiasta. Turnigyn tehomittari toimii 130A asti, eli riittänee Slashin kokoluokan autolle.
Nuo mittarit tallentavat piikkitehon(W), piikkivirran(A), pienimmän jännitteen(V), energian kuluksen(Wh), ja virran kulutuksen(mAh).
Lisäksi näkyy reaaliaikainen virta ja jännite, mutta ne eivät tallennu mihinkään. Tosin se on todettu jo moneen kertaan että pienin jännite osuu samaan hetkeen kuin suurin virta(olettaen että mitataan melko täydellä akulla).
Jos ajaa akun loppuun, saa pienimmäksi jännitteeksi tietenkin jotain 6V tuntumaan, mutta nuo mun mittaukset on aina ajettu täydellä akulla korkeintaan 1/4 akun kapsiteetista. Vain tällä tavalla voi todeta sen todellisen jännitteen alenemisen kuormitustilanteessa.
52A on todellakin piikkiteho. Jatkuvat virrat pysyttelvät siinä 30-40A välillä riippuen pidosta ja välityksistä. Ennen kuin joku alkaa kitisemään että ei tolla mittarilla saa mitattua pidempiaikaisia virtoja: Ei saakaan, mutta kun kiihdyttelee vähän rauhallisemmin ja tsekkaa mittarin tallentamat arvot vaikka puolen minuutin välein, saa aika hyvän käsityksen virtojen suuruusluokasta.