Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - TomiKoo

Sivuja: 1 ... 22 23 24 [25] 26 27
721
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 26.05.09 - klo: 18.56 »
Komian näköinen tuo Pantera... Kyllä noita italo-hirmuja vois mun puolesta olla muutama jenkki-muskeleita ja ralli-ohjuksia hätistelemässä  :wink:

Pantera näyttää todella hyvältä ja onhan se oikeassa maailmassa sielultaan ehtaa Jenkkiä (Ford V8), joten tervetuloa minun puolesta!

Akuutti moottorin tarve ratkesi GM Evo3:lla, hankitaan sitten se kisakone kunhan on kisoihin osallistuminen näköpiirissä.

Tomi

722
Sähköautot / Vs: Xray T2R Pro
« : 25.05.09 - klo: 23.42 »
Vielä olisi kysymystä välityksistä. Voyager ajaa driftiä ja käytössä näkyy olevan 20 pinjoni / vakiot palikat muuten? Ja koneena 3600kv?? Mainitsit jossain ettet meinaa vaihtaa välitystä siirtyessä VTR??

Mulla koneeksi tuli GM 7.5T (5000kv), jolle pitäis sopivaa välitystä keksiä. Saisi toimia driftissä ja myös VTR:ssä. Nyt löytyy pakista pinjonit 16-19 (hankittu Firestormiin) ja 31-33 (hankittu VTR-koneelle). Spurri on vakio 84 ja hihnapyörät ym on vakiota.

Olisko toi 19 pinjoni sellanen jokapaikan höylä, sopiva driftiin ja edes sinnepäin VTR? Välitys olis taulukoiden mukaan 7.52. Koitin verrata tuohon Voyagerin pakettiin, mutten nyt kuitenkaan ollut varma. Koneen ohjeet käskee laittamaan 1:10 turistiautolle välityksen 4,0-6,0...  :roll:

Tomi

PS: Rikoin viimeistä iskaria kasatessa yhden C-klipsun. Perhana, kuin voi jäädä pienestä kiinni!

723
Valitettavasti lentsu iski päälle, ei ole lähtijäksi. Mutta olen ollut Koheltajan kanssa samoilla linjoilla assuradan rakentamisesta, joten hänellä on äänivalta puolestani...  :grin:

724
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 24.05.09 - klo: 16.59 »
Servon ja akkujen kanssa tuli takapakkia, täytyy mennä kaupan kautta ja samoin on koneen ja noparin laita. Teoriassa viikon päästä voisi olla ajokunnossa, jos vaan ehtii kaiken hankkimaan ja ropaamaan.

Ja heti menee viduix! Koneet on Medaseciltä loppu ja lisää tulee joskus parin viikon päästä! Kyllä on anuksesta toi yhden koneen sääntö, jos määrättyä konetta ei ole saatavilla.

725
Sähköautot / Vs: Xray T2R Pro
« : 23.05.09 - klo: 23.41 »
Pikkuhiljaa kasaantuu tämäkin. Työt on haitanneet harrastamista, joten pari ruuvia illassa-periaatteella menty eteenpäin... Tänään sitten isompi rykäsy. Tuossa väliaikafiiliksiä!

Laitoin ihan orkkis vetarit lukitteen kera. Tapit ei ollu mielestäni mitenkään hälyttävän lyhyet tms. Lukitetta tyrkkäsin kaikkin pohjan puolen ruuveihin, päällipuolelle tulleisiin en laittanut vielä mitään, jos vaikka joutuu purkamaan jotain sähköjen takia. Pohjalevyn reunat kävin hienolla hiomapaperilla läpi ja sivelin kaikki mieleen tulleet kohdat pariin kertaan pikaliimalla. niin ja Lipomodin tein valmikksi, vaikkei sitä ehkä tartteiskaan. Säätöjä ja kiinni jääneitä ruuveja kattelin sillai, että tulis about medium/soft säädöt.

Kasausohjeet on mahtavat, mutta pari juttua jäi askarruttamaan:

Ensinnäkin kuinka kireälle vedon kuminauhat laitetaan? Lähinnä keulaan menevä nauha, koska nyt kiristys on toiseksi kireimmällä ja nauha on suorastaa löysä. Teinköhän jotain väärin, vai kuuluuko sen olla löysällä? Takanauhan kiristys on keskiasennosta seuraavassa lovessa ja nauha on "sopivan kireällä".

Toiseksi, mihin asentoihin etu- ja takadiffit kannattaa laittaa, jos haetaan säätöä huonopitoiselle asvaltille? Menin ohjeista sekaisin, enkä lopulta ymmärtänyt miten ne kannattaisi laittaa? Eli edessä ja takana, laakerin pesässä oleva haitta alas vai ylös?

Tomi

726
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 23.05.09 - klo: 23.24 »
Olisko tää sitten vifty-sixty-valmis?  :grin: Eli kovasti rakennetaan, kun keretään. Tyylinä on hieman nysväämisen suuntaan, joten kestää. Servon ja akkujen kanssa tuli takapakkia, täytyy mennä kaupan kautta ja samoin on koneen ja noparin laita. Teoriassa viikon päästä voisi olla ajokunnossa, jos vaan ehtii kaiken hankkimaan ja ropaamaan. Kopaksi tulee alkuun Shelby Musti jossain nopeasti toteutettavassa värissä.

Tomi

727
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 23.05.09 - klo: 16.12 »
Mikä on teidän rehellinen mielipide noista parman koreista.

Aivan uskomattoman rumia ja aika kaukana esikuvista.

728
Radiolaitteet / Vs: Acoms Technisport 2,4 ghz
« : 22.05.09 - klo: 22.34 »
jos on gigaset radiot ni tarviiko sellasta pitkää antennia ( siis joka sojottaa kopan läpi) vai ottaakko hyvin vaikka on antenni korin sisällä??

Pikku Assossa on toiminut tollanen viritys mainiosti. Eli piuha on kiedottu teipin kanssa muovilipareen ympärille. Tarkoitus oli vielä hifistellä ja tehdä hammastettu levy, johon kietoa johto ja laittaa kutistesukkaa päälle.

Muutenkin ollut Acomsiin todella tyytyväinen. toinen vastari hankittuna Reiskaan, kolmaskin ehkä jossain vaiheessa Firestormiin...  :evil:

729
Nyt on tehty ihan kokeilu- ja opettelumielessä useampi tilaus eri putiikkeihin. Aiemmin tilasin varaosia Wheelspinniltä ja The Toyzilta ja ne tulivat noin viikossa perille. Liquidista yritin tilata myös, mutta ei onnistunut (virhe PayPalissa) joten tilasin samat jutut RCMartista. Toimitus kesti reilun pari viikkoa, mutta tuli ilman ongelmia ja tulikohan myös noin 10 mailia toimituksen edistymisestä...  :roll: :grin: Viimeisin tilaus oli Liquidista kun sain Paypalin ongelman ratkaistua ja sieltä pieni toimitus tuli todella nopeasti. Pussi oli avattu ja teipattu kiinni jossain (lähtöpäässä tai matkalla), mutta kaikki tilattu oli matkassa.

Eli olen oikein tyytyväinen kyseisiin putiikkeihin ja noista tulee varmasti tilattua uudelleen, kun tarvetta tulee.

Tomi

730
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 22.05.09 - klo: 20.24 »
Kiitoksia TomiKoolle ja Dukdukille kaupoista, kaupat menivät paremmin kuin hyvin!

Ja kiitos itsellesi, akku oli täysin puheiden mukainen!

Yksi asia jäi vaan kaivelemaan. Nimittäin kun sain lähettämäsi akun ajoon, selvisi syy, miksi Pikku Asso ei aiemmin kulkenut. Auton mukana tullut vanha akku ei antanut lähellekään yhtä hyvin potkua! Lienee ollut liian pitkään käyttämättömänä tms. Onneksi toi akku pelaa hienosti!

731
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 22.05.09 - klo: 12.25 »
Onko tuo nyt oikeasti ongelma tälle luokalle? Minusta vähän liukkaampi rata tuntuisi enemminkin sopivan näille autoille paremmin kuin ultra-pitävä touring-rata. Jep, autot luistelee enemmän, mutta sama rata se on kaikille. Kunhan kiviä ja pölyä ei ole niin paljon että ne alkavat tukkia voimansiirtoa sun muita osia autossa, niin en näe liukkaampaa rataa isompana ongelmana.

Niin no, en minä ainakaan näe ongelmaksi ajella lipakalla alustalla. Kunhan ei ole kiveä ym. joka rikkoo auton. Siksi yritän olla kovasti mukana tuolla Lavangon assuradan talkoissa, jotta saataisiin sinne hieman vapaampi ympäristö treenata. Tuolla tulee varmasti olemaan pölyistä ja luikasta, mutta jos tämän homman ottaa rennosti eikä edes tavoittele sarjamestaruutta, niin tuokin paikka toimii hyvin.

Heittäkää vapaasti mielipiteitä noihin 1:1 autojen myöhempiin tapahtumiin osallistumisesta, voin toimia mielelläni järjestelijän ominaisuudessa, kun on sieltä päästä henkilöt ja paikat tuttuja!

Tomi

732
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 22.05.09 - klo: 11.46 »
Sää-varauksella, kiinnostaisi kyllä käydä ulkoiluttamassa VTR-kärryä esikuviensa kanssa. Varmasti erinomainen paikka "mainostaa" luokkaa ja RC-autoilua yleensä...

No näin itsekin kuvittelisin. Voi toki olla vähän marginaalista tuo mainostamisen näkyvyys, mutta jos vaan sää on hyvä, niin voisi olla itsellekin "erilainen treenipäivä"...  :grin:

Jerryn kanssa asiasta juteltiin aiemmin ja käsitin, että monilla tuo viikonloppu sattuu huonosti jonkun toisen luokan treenien päälle. Eikä parkkikselle kasaan räävitty rata ole varmasti mitään Tattiksen tasoa, eli otsa rypyssä kisailemaan pyrkivät löytävät parempia paikkoja treeniin. Pölykin voi haitata jne jne.

Tuleehan noita muitakin tapahtumia, muissa paikoissa. Esim Ford Nationals Alastaron moottoriradalla 11.-12.7. Tuonnekin päästään samoilla kuvioilla ajamaan, jos kiinnostaa, siellä täytyy vaan kopankin olla Ameriikan Voorti. Tuolla on sitten itsellekin nähtävää ja kuultavaa enemmän, kohderyhmäksi luettavaa yleisöä vähän vähemmän.

Tomi

733
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 22.05.09 - klo: 10.38 »
Olen tuossa sivussa hiljakseen tiedustellu Vintage-luokan autoille lupaa osallistua "näytösluontoiseen treeniajeluun" 1:1 autojen tapahtumaan.

Ilmaiskaa mielipiteenne, niin joko jatkamme innolla eteenpäin tai peruutamme ennen isompia järjestelyjä.

Kaikki taisivat jäädä odottamaan Jerryn siunausta?! Ilmoitan tuonne, ettemme ole osallistumassa.

734
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 21.05.09 - klo: 22.12 »
Haussa laturi, jolla voisi hoitaa nykyisten NiMhien (1400mAh ja 4600mAh) sekä tulevien lipojen (2S ja +3100mAh) latauksen. Mielessä oli esim hinta-laatu-suhteeltaan hyvältä vaikuttanut Graupner, mutta miksei laturi voisi olla jokin halpis, eli esim tämä tai tämä?? NiMheille löytyy jo tollanen, eli periaatteessa pelkkä LiPolaturikin kävisi.

Onko tuossa Graupnerissa jotain erityistä, jota en tajua tarvitsevani?? Muita hyviä valintoja voi myös suositella!

EDIT: Väsyneenä kun kirjottaa, niin tulee yksoikosta tekstiä. Eli lisäyksenä, olen lukenut tätä ja Lipokeskustelua melko pitkälle ja monet vaihtoehdot on jo tuttuja. Ihmetyttää vaan, kun monasti suositellaan tuota halpisluokkaa (mikä se hobbycityn laite oli, mitä ylistettiin) mutta tuota Graupneria moititaan? Onko syynä pelkästään kalliimpi hinta vai jokin selkeä ero? Halvempiinhan tarvitsee usein virtalähteen ja pääsee askartelemaan liitinten kanssa. Graupner houkuttaisi yksinkertaisuudellaan ja selkeydellään. Mutta jääkö minulla joku juttu huomiotta??

735
Sähköautot / Vs: 1/18 nelivedot maastoon
« : 19.05.09 - klo: 22.55 »
Minen mittään tiiä tuosta Maverickista, mutta Assossa olen ollu tyytyväinen Castlen tuotteisiin. Löytyy 5400kv ja 6800kv koneet sekä Micro Pro ja Sidewinder-noparit. Noista on löytynyt mukavat paketit miten päin vaan, jatkossa varmaan 5400kv kone ja Micro Pro nopari. Eli vois olla 6800kv kone ja Sidewinder jouten...  :grin:

736
RC-kerhot ja -radat / Vs: Asfalttirata Lavankoon
« : 19.05.09 - klo: 19.11 »
Helatorstaina voitaisiin jokatapauksessa kokoontua siellä ja yhdessä suunnitella toteutusta ja samalla kartoittaa kuka saa mitäkin tarviketta hankittua radan rakentamiseen. Onko klo 10.00 hyvä aika?

Paikalla kello 10.

737
Team Associated / Vs: Asso RC18T keskustelu ja kuvat.
« : 18.05.09 - klo: 20.28 »
No nyt olis muutama akullinen ajettuna pihasuddailua, muuan hätänen kierros Tattiksella ja reilu akullinen Raision radalla. Lopputulemana, ohjaus ei edelleenkään keskitä kunnolla, vaikka purin palikat ja hinkkasin vähän sieltä ja täältä. Jostain se vielä kanittaa taikka servo on sökö. Tänään sain oikein kärrynpyöränkin aikaseksi, kun auto ajautui kanttariin ja toinen etukulma taisi saada kipeää, muoviosissa joku kohta klappaa.

NiMheillä mennään edelleen ja kyllä noilla koneilla (5400 ja 6800) riittää menoa ihan kivasti. Tattiksen ja Raision ratojen isot suorat on liian pitkiä 6800 koneellekin, mutta mutkaosuuksilla kaipaisi 5400 konetta, jotta olisi hieman helpompi ajaa. 2S Lipot vois olla aika namu juttu 5400 koneen kaveriksi.

Koneet lämpiiää hieman, 6800 oli korkeimmillaan 55 astetta tiukan keskeytymättömän ajelun jälkeen. Nopari (Mamba Micro Pro) ei lämpiää sitten yhtään. Välit on olleet 14/60 eikä noihin ole mitään valittamista. Spurrisuoja on pelannut kivasti, mutta pölyä sekin päästää sisäänsä ja jos käyttää jo tain voitelua rattaissa, tulee siitä melkoista hiomatahnaa.

Koppaa en kerennyt missään vaiheessa maalaamaan tai edes leikkaamaan ja teippaamaan. Nyt se on jo niin naarmuilla, ettei paljoa kannata panostaakaan. Maalataan sitten se seuraava... :grin:

Tomi

738
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 18.05.09 - klo: 19.51 »
Olen tuossa sivussa hiljakseen tiedustellu Vintage-luokan autoille lupaa osallistua "näytösluontoiseen treeniajeluun" 1:1 autojen tapahtumaan. Kyse on Mustang-clubin slalom/näyttelytapahtumasta Lempäälän Ideaparkin parkkiksella. Tapahtuma on sunnuntaina 7.6.2009, paikalle voi mennä rataa tekemään joskus 10-11 aikaan, kauppakeskus aukeaa 12, itse tapahtuma alkaa 13 ja olikohan tapahtuman lopetus kello 17.

Käytöömme on luvattu parkkipaikalta "riittävä tila", mitä se ikinä onkaan. Alussa puhuimme 2x4 auton parkkiruudusta, mutta käsitin että saisimme enemmänkin jos tarvetta. Radan puhdistus tapahtuisi harjoin ja myös paineilmalla voi puhallella, jos se toimii. Tarjolla on radasta hieman sivussa sähköä lataukseen sekä kompura koko ajan käytössä. Vieressä ajetaan koko päivän 1:1 autoilla vähän vastaavaa skabaa kelloa vastaan, joten sieltä voi hieman pölyä levitä ympärille.

Olisi mukava kuulla, kiinnostaako porukkaa tulla paikalle ajelemaan. Saimme tuonne erittäin positiivisen vastaanoton joten itse olisin kiinnostunut kokeilemaan. Yritän saada oman auton ajoon tuohon mennessä ja olisin siis tulossa rakentamaan rataa ja ajamaan. En voi olla ihan loppuun asti (lento britteihin maanantaina kello 6), mutta ajaa voi niin kauan kuin huvittaa kunhan viimeiset huolentii paikan siivouksesta.

Ilmaiskaa mielipiteenne, niin joko jatkamme innolla eteenpäin tai peruutamme ennen isompia järjestelyjä.

Tomi

739
Onko helatorstaiksi suunnitelmissa ajoja? Tai kenties jotain ajoa estävää? Oli tarkoitus tulla assuradan "talkoita" ihmettelemään ja olisi kiva ulkoiluttaa Firestormia parin akun verran. Maksuhommat täytyy vielä selvittää ennen ajoa. Onko tuolla jotain muuta säännöstöä, jota ensikertalaisen pitäis tietää?

Tomi

740
RC-kerhot ja -radat / Vs: Raision VVV RC-rata
« : 18.05.09 - klo: 19.28 »
Kävin rälläämässä 1,5 akullista radalla. Vähän pitkiä oli suorat Pikku Assolle, mutta mutkaosuus oli oikein mukavaa ajettavaa. Kun vaan osais ajaa ja ohjaus keskittäis, seli seli...  :roll: :laugh:

Täytyy tulla toistekin, kun sattuu työreissua tälle suunnalle!

Tomi

741
RC-kerhot ja -radat / Vs: Asfalttirata Lavankoon
« : 17.05.09 - klo: 19.34 »
Jees, mukana kuin peräpukama! Laitetaan Helatorstai kalenteriin. Kellonajasta ehdotusta?

Laittakaa muutenkin hyvissä ajoin tietoa tulevista talkoista ja mahd kokoontumisista, niin tietää järjestellä aikataulujansa. Esim tietoa tänne viikon etukäteen olis huippu.

Tomi

742
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 15.05.09 - klo: 23.30 »
JÖSSES!!!Jos olisin uusi harrastaja(vaikka en ihan)ja tulossa asfaltille ajamaan,lukisin eka täällä että mikä meininki....
Mitä luulette että tulisinko???

Niin no, kyllähän tässä uutana harrastajana aika jännittyneenä seuraa keskustelua. Olen käynyt kyllä menoa katsomassa ja Jerrykin on henk koht ihan kitettävästi tsempannut uutta lajia kohtaan, mutta enpä tiedä uskaltaako tuonne enää tulla auton kanssa näytille. On vähän isännillä karannu mopot käsistä, onkohan snägärijono-meininkiä tiedossa varikon puolella...  :roll: :grin:

Täytyy lukea aktiivisemmin tuota Lippiksen topikkia, josko ilma ei olisi siellä näin sakeaa. Kai sinne sentään saa Veturilla tulla?? Ja kunpa Lavankoon tulis pian hyvä assurata, niin vois vaikka joka päivä käydä ruokiksella nenäkarvojaan trimmaamassa!  

Tomi


743
Team Associated / Vs: Asso RC18T keskustelu ja kuvat.
« : 15.05.09 - klo: 09.35 »
Meillä on kans keskittämisen kans vähän ongelmia, mut se johtuu tuosta 3Racingin ohjauslinkistöstä,.. se välitanko ottaa ylädekkiin hiukan kiinni, eli täytyis hiukan dremeliä näyttää siihen tai vaihtaa toisenlainen. Hitecin servosta yritän myös päästä eroon heti kun löydän paremman joka sopii pikkuassoon, ... ei jaksa kuunnella surinoita ja rutinoita koko aikaa vaikka auto olisi paikallaan.

Mulla on Toyzin alulinkistöstä laakeroitu pää, vakio muovinen servon varsi, vakio muovinen servosaver ja sen päällä Toyzin metallirinkula ja varsien välillä Toyzin muovinen palikka. Muovipalikasta hioin ihan lattaviilalla hienolla paperilla tarvittavat matskut pois eikä se osu mihinkään. Täytyy illalla tutkia ja herkistellä hieman, kuvittelisin että joku paikka vaan jumittaa hieman. Servo pitää kyllä melkosta mekkalaa, mutta on ihan toimivan olonen muuten.

En taida malttaa maalata koppaa ennen sunnuntaita. Suojakalvot veks, kasa tarroja kylkeen ja sunnuntaina radalle...!

Tomi


744
Team Associated / Vs: Asso RC18T keskustelu ja kuvat.
« : 15.05.09 - klo: 00.09 »
Ekat ajelut ajettu! Hieman oli levotonta alku, ei meinannu malttaa tehdä kaikkea kunnolla. Uudet ja säätämättömät radiot (Acoms 2.4G) oli oudot käyttää ja kesti kauan saada edes hieman säätöihin. Tai ohjekirjastahan ne löytyi, kun malttoi lukea... Ekalla ajelulla ihmettelin, kun ei se kulkenu niin kovaa kuin ajattelin. Pörräsin hetken ja lähdin sisälle säätämään ja lataamaan akkua. Löysin radiosta säädön kaasulle ja se oli 2/3 osaa maksimista.

Laitoin säädöt about kohdalleen ja ladatun akun kiinni. Sitten diffiä kireämmälle (takadiffin kiristin ehkä liian kireälle, mitenkähän sen tietää, menikö liikaa vai ei??) ja eikun ajoa. Nyt lähtikin sitten ihan eri malliin! Kulki ihan riittävästi, mutta ohjaus jäi kanittamaan koko ajan. Ei siis jaksanut palauttaa keskelle, vaan jäi aina hieman päälle. Oliko teillä neuvoa tuohon??

Kaikenkaikkiaan positiivinen juttu. Täytyy hankkia se Castle link ja kurkata mitä säätöä sillä löytyy. Ja tosiaan tuo radio täytyy kattoa vielä kondikseen, ei taida vieläkään olla ihan kaikki optimissa...

Tomi

745
Äh, keskiviikko on ihan hyvä ja silloin ajaa kisaa ne jotka haluaa tai kaikki ajaa treeniä tai miten vaan. Kunhan vaan ajetaan!

Pasila hiljenee...


746
Yleinen keskustelu / Vs: iskari öljy?
« : 11.05.09 - klo: 21.39 »
Jos tarkoitus on vähentää auton kallistumista niin jäykempi jousi.

Ja vastaavasti, jos auto pompottaa, niin pehmeämpi jousi (hypyissä pohjaamisen kustannuksella) tai mieluummin jäykemmät öljyt??

Miten muuten noiden eri öljymerkkien viskositeetteja verrataan? PikkuAssossa suositellaan Asson omaa öljyä 70W ja Ultimate Racingin öljyillä 80W. Onko noista jotain selkeää vertailua muihin merkkeihin, vai pitääkö alkaa kokeilemalla hakemaan sopivaa? Käytössä oleva öljy on Team Orion.

747
Ja tää vois olla toinen helatorstaina osallistuva. Auto ja koppa on vielä kaukana valmiista, mutta tuo ajankohta vois olla mahdollinen. Nää perhanan työmatkat haittaa harrastamista, pitää varmaan alkaa puuhaamaan autoa hotellihuoneessa iltaisin...  :grin:

748
Yleinen keskustelu / Vs: Missä tapahtuu autosi huolto?
« : 10.05.09 - klo: 22.58 »
Innostuinpa laittamaan kuvat omista paikoista, kun juuri joku ilta ne tuonne blogiin uppasin:

Mekkauspöytä kotona. Eli Ikean tms reunallinen tarjoilualusta nostettuna tuvan pöydälle. Autot ja osat kulkee mukavasti työkalupakeissa ja niitä voi levitellä tarpeen mukaan pitkin pöytää. Parasta on, että alustan saa pois vaimon tieltä ja lasten ulottumattomiin nostamalla sen kaapin päälle.

Sitten se "toinen olohuone", eli mekkauspöytä prätkätallilla. Tuolla on vapaammat kädet levittäytyä eikä haittaa, jos jää kesken. Löytyy myös enemmän kaikkea tarpeellista ja kavereilta on saanut apuja jos omilla taidoilla/osilla/laitteilla ei selviä. Tämä toimii myös varastointipaikkana kaikelle ylimääräiselle, kuten näkyy...

Tomi

EDIT: Olihan tuosta mopotallista aiemminkin joitain kuvia blogissa.

749
Team Associated / Vs: Asso RC18T keskustelu ja kuvat.
« : 10.05.09 - klo: 15.19 »
kuinka asia menee Team Orionin litkuilla?  Pöydällä löytyy 40, 50 ja 60, piti kaverilla olla muitakin. Setupista, paikallaan vakio männät ja paikalleen menossa Asson kultaiset jouset.

Laitoin Team Orionin litkut, eteen 60 ja taakse 40. Paikallaan oli kaksi reikäiset männät ja laitoin Asson kultaiset jouset. Jousien esijännitykset säädin niin, että tukivarret on vaakatasossa. Takajouset jäivät hieman ulosjoustossa kantamaan (on OK), mutta etujouset jäivät heilumaan löysiksi, eli iskarit täydessä mitassa jouset hölvää irrallaan. Oliskohan etuiskareiden ulosjoustoa pitäny rajoittaa o-renkailla?

Tuolla taas muuan kuva pyörillään, enää kopan maalaus ja auton kaikinpuolinen säätö.

Tomi

PS: Joo, tiedän että takakumien kuviot on väärin päin...

750
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 09.05.09 - klo: 19.14 »
VTR Escort Mk1 odottamassa ajokelejä.

Hiton komia peli! Melkein voi kuulla tuplaWebereiden korinan...  :evil:

Sivuja: 1 ... 22 23 24 [25] 26 27