Kirjoittaja Aihe: kytkinpalojen keventäminen  (Luettu 1988 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kase

  • Jäsen
    • Profiili
kytkinpalojen keventäminen
« : 08.08.09 - klo: 16.35 »
eli miten tuo toimenpide suoritetaan?pakko kokeilla kun renkaat pyörii ilmassakin.jos niin alas säätää tyhjäkäynnin ettei pyöris nii ei jaksa enää käydä  :angry: tuon toimenpiteen pitäs vissiin auttaa?vikaa en ole löytänyt eli jouset ja palat ehyet.saiskohan mistään jäykempiä jousia?kytkin siis kolmelapainen hiirenloukkujousilla.sit vielä tämmönen kysymys,ajattelin laittaa tuon nosramin rs30 motin tilaukseen niin olisin kysässyt tälläistä juttua.eli käykös tuosta nosramin 28evosta vauhtipyörä,kytkinhilppeet,pakoputki,moottoripukki ja takalevy tohon rs30:seen?vai pitäääkö tilata erikseen?päätylevystä kysäsen siksi että sais ton rotokäynnistyksen.....

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kytkinpalojen keventäminen
« Vastaus #1 : 08.08.09 - klo: 19.56 »
Laita jäykemmät jouset.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: kytkinpalojen keventäminen
« Vastaus #2 : 08.08.09 - klo: 20.11 »
Mainitsemasi osat .28 koneesta sopivat .30 koneeseen, vaikka ne eivät varsinaisesti ole koneen mukana tulevia osia.

Kytkinpalaa voi keventään "nurjalta" puolelta (se puoli joka on mutteria vasten) vuolemalla tai viilaamalla, riippuen materiaalista.

| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa MKE

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: kytkinpalojen keventäminen
« Vastaus #3 : 08.08.09 - klo: 20.55 »
En usko että Vanhemman RS28 pääty käy uuteen 30:seen. Lohko on totaalisesti erilainen.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: kytkinpalojen keventäminen
« Vastaus #4 : 08.08.09 - klo: 22.36 »
Kappas listassa oli päätykin tai no, takalevy...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa PMi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kytkinpalojen keventäminen
« Vastaus #5 : 09.08.09 - klo: 12.17 »
Hmm...jos kytkinpalat ottavat liian herkästi kiinni niin auttaako keventäminen :huh:.
Eikökän niihin tarvittaisiin lisää painoa, tai jäykemmät jouset.
Power Racing / Awesomatic  / Sanwa / LRP

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: kytkinpalojen keventäminen
« Vastaus #6 : 09.08.09 - klo: 13.08 »
Huoh...
Ei vaan KEVENTÄMINEN tai jäykemmät jouset.

Paloja voi helposti keventää poraamalla niihin pari reikää palan kylkeen.

Sillä tavalla saa helpoiten myös jokaisesta palasta samanlaisen.

Poissa PMi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: kytkinpalojen keventäminen
« Vastaus #7 : 09.08.09 - klo: 21.18 »
Jep, niin hän se menee (vessassa tulee monasti totuus mieleen). On kai tuo mollikka taivaalla pehmittänyt ne vähätkin solut kaalissa  :tongue:
Power Racing / Awesomatic  / Sanwa / LRP

Poissa kase

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: kytkinpalojen keventäminen
« Vastaus #8 : 25.08.09 - klo: 09.05 »
eli miten tuo toimenpide suoritetaan?pakko kokeilla kun renkaat pyörii ilmassakin.jos niin alas säätää tyhjäkäynnin ettei pyöris nii ei jaksa enää käydä  :angry: tuon toimenpiteen pitäs vissiin auttaa?vikaa en ole löytänyt eli jouset ja palat ehyet.saiskohan mistään jäykempiä jousia?kytkin siis kolmelapainen hiirenloukkujousilla.sit vielä tämmönen kysymys,ajattelin laittaa tuon nosramin rs30 motin tilaukseen niin olisin kysässyt tälläistä juttua.eli käykös tuosta nosramin 28evosta vauhtipyörä,kytkinhilppeet,pakoputki,moottoripukki ja takalevy tohon rs30:seen?vai pitäääkö tilata erikseen?päätylevystä kysäsen siksi että sais ton rotokäynnistyksen.....

päätylevyt kävisi näköjään pulttijaon puolesta mutta tuo 30:sen päädyn kaulanhalkaisija on isompi.paksummalla o-renkaalla tulis varmasti tiivis mutta mitenkähän tuo toimis?siis oisko polttoaineen virtauksiin tms vaikutusta?