Jos nyt olen käsittänyt oikein kyseisen sokan, niin ite porasin reikää isommaksi, että sinne saa sen kokoisen tapin niinkuin ne tapit mihin hubi tulee kiinni ja dremelöin ratakseen loven johon tappi uppoaa hyvin ja on kireä, Eipä ole senjälkeen enää poikki mennyt vaikka kuinka kireellä slipperi ollut, ennemmin menee vetarit kuin se tappi! Lukkoperälläkin olen ajellut!
Oliko akselia helppo porata, tarviko mitään erikoisterää tms. että onnistui? vois kuvitella että melko kova tollanen akseli?
Jos en nyt ihan väärin muista niin ihan perus makitan terällä porasin, joko terä oli hyvä tai akseli ole pehmee, meni meinaan läpi että sujahti, tosin eihän siitä lähe kuin se puol milliä tai vastaavaa!
Se tappi kannattaa laittaa vielä ihan varmuudeks jollain epoxy liimalla tai vastaavalla, niin pysyy varmasti ja lähtee vielä tarvittaessa poiskin! Tosiaan rattaaseen joutui tekemään pienen uran, että tappi meni paikalleen.
Slässin toinen takaiskari oli mennyt vähän mutkalle ja muutenkin vähän surkeassa kunnossa nuo iskarit niin olisi varmaan vaihdon paikka. Ovatko nämä hyvät iskarit: http://www.ebay.com/itm/ALUMINUM-SHOCK-DAMPER-RED-TRAXXAS-SLASH-STAMPEDE-VXL-/380344330801?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item588e49ea31#ht_2055wt_1163
Ja muutenkin kaipaisin vähän öljysusituksia ja setuppeja pihasuttaukseen ja radalle.
Ite olen nyt tässä viikonlopun aikana hionu setuppia tohon perushiekkatielle tehdylle kokeilu radalle joka on tosi kovaa ja käytännössä hienoa heikkaa.
Eli:
Iskareissa edessä ja takana 40wt losi 2 reikäsillä männillä, Takana esijännitys paloja yksi iso ja yksi siitä puolikas, edessä ei ollenkaan. vakio jouset.
Iskarin asennot edessä: Alhaalla ulkona
Iskarin asennot takana: Sisältä ulospäin 3 reikä. Takana prolinen iskari torni ja siellä sisemmässä reijässä.Camber linkki alimpana sisällä.
renkaan kulmat takana 2-3 astetta sisään ja edessä 0
Auraus kulma on nytten -2 astetta, sitä en ole vielä kokeillut miten vaikuttaa plussan puolelle mutta noin se ainakin kääntyy ärhäkkään.
Diffi öljy on jotain 10 000 ja diffi täynnä. Pysyy ihan hyvin ainakin omassa lapasessa näillä, ei pyörähtele.
Pitäisi edessä vielä kokeilla minkälainen on tuo prolinen iskari torni, siinä on ainakin vähemmän kulmaa iskareissa, eli menee aika pystyyn!