Kun tuo vanha YZ II Yokomo sähköturisti ei kerran mennyt kaupaksi järkevään hintaan, purin sen kokonaan osiksi, aukaisin kaikki kuulalaakerit , pesin sytkäribensalla (käsittämätön määrä mustaa töhnää, vaikka suojatut lakerit) hammasharjalla hinkkaisi kaikki hihnapyörät ja rattaat puhtaiksi, kiristin kaikki pallonivelet, muutamat löysäksi menneet vaihdoit timmeihin. Purin diffit, hioin hiomapaperlla ja lasilevyn päällä diffikiekot, niinkui vesan 1/12auton ohjeissa neuvotaan, teräskuulat vaihdoin samankokoisiin keraamisiin kuuliin, rasvasin kuulat Shepherdin "ihmevoiteella" ja kasasin- silkinpehmeät diffit. Rasvasin kaikki vetoakselin nivelet samalla rasvalla, purin ja pesin iskarit, mittasin kaikki akselit kun pallonivelet oli kiinni ja täytin uusilla silikoniöljyillä. Tuo lista slikonöljyistä on oikein hyvä, Kannattaa suosia brändejä jotka noudattavat tuota cSt standardia merkinnöissään . Puhdistin iskarien säätökierteet että oli helppo säätää ,maavara. Huomasin että motti otti kiinn ripustukseen ulosjoustossa, dremelöin hiukan muovia että liike oli kaikissa ripustuksissa eksaktisti samanlainen. Kasatessa autoa heitin armotta ruuvit rosikiseen jossa oli hiukankin viottunut kanta. Nyt voi sanoa että vanha Yokomo räppänä tuntuu aika messeeltä. laitoin kiinni Miika pojaltani yli jäänet Drifting motin ja säätimen, sensored tyyppiä ja uudet lipot. Surisee niin pehmeästi että tuskin kuulee, vaikka kädessä pitää, täytyypä maksaa yhden päivän ratamaksu Bunkkeriin jotta voi katsoa miten vanhus menee( siis Yokomo YZ...!)